Tre miitti

M-24Tre

Miten olis miitti 1.10 ? olisko lähtiöitä ? ja ehdotuksia missä se pidettäis ?

20

5954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kielimies41Tre

Yritetään saada aikataulu sopimaan :-) Kaikki mukaan!

• Kielimies41Tre

Pääsenköhän sisälle? :-D

• Miten olis teerenpeli klo 20 ---------> esim.... ????

• myös

Yrittää olla pelipaikalla :)

• gurko

voishan sinne tulla kuokkimaan (ei kuulu sisäpiiriin)

• :)...

Sinne vaan, ei mitään puhetta mistää sisäpiireistä :) ihanaa kun tulee uusia kasvoja !!

• Ss1

Turha pelätä että olisit kuokkija, Itse olin ekaa kertaa muutama viikko sitten pidetyssä miitissä ja heti pääsin porukkaan sisään joten mukaan vain ;)

• mana82m

NOh kylhä sin lähtee messiin kuhan on mesta tiedos.. jah etenkin ettei se ole passiooni..:D

valmiina tulemaan mukkaan siis kyl nii.. kentieskin juu...

• jessica fletcher

hmm, viime miitistä pikkase myöhästy, vaik oli tarkotus tulla, mut joskos nyt jonnekin, tuskin ainakaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita tulis puuttumaan...:) uus ale o aika tylsä..mielummin vaik vanhempikin ale...

• Haisku86

Voishan sitä lähteäkkin.. :) Mulle käy melkein paikka kuin paikka.. :) Eiköhän ne ihmiset sen miitin tee eikä paikka, ainakin toivottavasti.. :)

*Haisku haiskuuntuu paikalle kiusaan muita läsnäolollaan* :)

• RK80

Harkitsin vakavasti 2sekunttia, en tule, menee imago jos jatkossa rinnastetaan tre-sätin sisäpiiriin *reps* olkaahan kiltisti kummiskin =)

• ei sitä niin helposti pääse sisäpiiriin yhden miitin ansiosta ;) (kai) heh heh

käykö porukalle teerenpeli klo 20 ----->

• jenttu84

mitäs kuuluu???

• Siis mitä kummaa? Miittiin hankkimaan sosiaalielämää?? Nou wei=P (lue: Ei LUULTAVASTI pääse)

• Siis mitä kummaa? Miittiin hankkimaan sosiaalielämää?? Nou wei=P (lue: Ei LUULTAVASTI pääse...Taaskaan)

• niin että onko se sit sovittu teerenpeli klo 20 ------->
      1.10 lauantain
      kaikki vaan joukolla mukaan ;)

• sucks

Ei vois vähempää kiinnostaa !!!!!!!!!!!!!!

• Haisku86

mietin vaan, että onko se teerenpeli muuten k-20..? meinaan vaan että sinne voi olla ihan 19wee immeisenkin vaikea päästä ineen.. :( et pitäiskö nähä siinä eessä niin et näkis immeiset vaikkei sisään pääsis..? *reps* *oon vähän väsy* :( :)

• Delfiini

Tuota.... Missä on Teerenpeli?

Kyllä, olen tietämätön, joten voisiko joku laittaa hieman opastusta (osotteen esimerkiksi), niin miekin sinne sitten ehkäpä osaisin.

t. ei kaupunkia tunteva merinisäkäs

• Sutsy

Jos mut hualitaan, niin oon messis.. .paikat ja ajat on iha sama, moon iha turisti enivei... Promosoikaa mua...

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5148
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2871
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2584
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1983
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1932
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1779
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1762
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1637
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1378
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1220
    Aihe