Miten olis miitti 1.10 ? olisko lähtiöitä ? ja ehdotuksia missä se pidettäis ?
Tre miitti
20
5946
Vastaukset
- Kielimies41Tre
Yritetään saada aikataulu sopimaan :-) Kaikki mukaan!
- Kielimies41Tre
Pääsenköhän sisälle? :-D
Miten olis teerenpeli klo 20 ---------> esim.... ????
- myös
Yrittää olla pelipaikalla :)
- gurko
voishan sinne tulla kuokkimaan (ei kuulu sisäpiiriin)
- :)...
Sinne vaan, ei mitään puhetta mistää sisäpiireistä :) ihanaa kun tulee uusia kasvoja !!
- Ss1
Turha pelätä että olisit kuokkija, Itse olin ekaa kertaa muutama viikko sitten pidetyssä miitissä ja heti pääsin porukkaan sisään joten mukaan vain ;)
- mana82m
NOh kylhä sin lähtee messiin kuhan on mesta tiedos.. jah etenkin ettei se ole passiooni..:D
valmiina tulemaan mukkaan siis kyl nii.. kentieskin juu... - jessica fletcher
hmm, viime miitistä pikkase myöhästy, vaik oli tarkotus tulla, mut joskos nyt jonnekin, tuskin ainakaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita tulis puuttumaan...:) uus ale o aika tylsä..mielummin vaik vanhempikin ale...
- Haisku86
Voishan sitä lähteäkkin.. :) Mulle käy melkein paikka kuin paikka.. :) Eiköhän ne ihmiset sen miitin tee eikä paikka, ainakin toivottavasti.. :)
*Haisku haiskuuntuu paikalle kiusaan muita läsnäolollaan* :) - RK80
Harkitsin vakavasti 2sekunttia, en tule, menee imago jos jatkossa rinnastetaan tre-sätin sisäpiiriin *reps* olkaahan kiltisti kummiskin =)
ei sitä niin helposti pääse sisäpiiriin yhden miitin ansiosta ;) (kai) heh heh
käykö porukalle teerenpeli klo 20 ----->- jenttu84
mitäs kuuluu???
Siis mitä kummaa? Miittiin hankkimaan sosiaalielämää?? Nou wei=P (lue: Ei LUULTAVASTI pääse)
Siis mitä kummaa? Miittiin hankkimaan sosiaalielämää?? Nou wei=P (lue: Ei LUULTAVASTI pääse...Taaskaan)
niin että onko se sit sovittu teerenpeli klo 20 ------->
1.10 lauantain
kaikki vaan joukolla mukaan ;)- sucks
Ei vois vähempää kiinnostaa !!!!!!!!!!!!!!
- Haisku86
mietin vaan, että onko se teerenpeli muuten k-20..? meinaan vaan että sinne voi olla ihan 19wee immeisenkin vaikea päästä ineen.. :( et pitäiskö nähä siinä eessä niin et näkis immeiset vaikkei sisään pääsis..? *reps* *oon vähän väsy* :( :)
- Delfiini
Tuota.... Missä on Teerenpeli?
Kyllä, olen tietämätön, joten voisiko joku laittaa hieman opastusta (osotteen esimerkiksi), niin miekin sinne sitten ehkäpä osaisin.
t. ei kaupunkia tunteva merinisäkäs
- Sutsy
Jos mut hualitaan, niin oon messis.. .paikat ja ajat on iha sama, moon iha turisti enivei... Promosoikaa mua...
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303451Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81504Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241245Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242873- 60859
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808