Onko kenelläkään kokemuksia Primulan pitokartano Rauhalasta Kirkkonummella? Miten toimii juhlapaikkana ja onko hyviä vinkkejä tarjolla.
Primulan pitokartano Rauhala/Kirkkonummi?
topaas
3
3457
Vastaukset
- Vieras04
Olin häissä siellä -04 ja mahtava paikka oli. Ulkona hyvät tilat, jos keli suosii ja sisällä myös riittävästi tilaa. Kaiuttimien ansiosta kaikki kuulevat puheet ym. Ympäristö romanttinen ja juhlava. Tanssitila toimii myös. Ja paikan ruoka on siis myös maukasta.
- topaas
Mukava kuulla, että kokemukset ovat olleet hyviä. Jos sinulla on mielessä joitain vinkkejä joista voisin saada apua, otan enemmän kuin innolla niitä vastaan :) Hyvää bändiä, joka tuntee paikan tai koristeluun liittyviä vinkkejä.
- Anonyymi
Risto Räppääjä ja Viileä Venla kuvattiin tuolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940