Onko kenelläkään kokemuksia Primulan pitokartano Rauhalasta Kirkkonummella? Miten toimii juhlapaikkana ja onko hyviä vinkkejä tarjolla.
Primulan pitokartano Rauhala/Kirkkonummi?
topaas
3
4102
Vastaukset
- Vieras04
Olin häissä siellä -04 ja mahtava paikka oli. Ulkona hyvät tilat, jos keli suosii ja sisällä myös riittävästi tilaa. Kaiuttimien ansiosta kaikki kuulevat puheet ym. Ympäristö romanttinen ja juhlava. Tanssitila toimii myös. Ja paikan ruoka on siis myös maukasta.
- topaas
Mukava kuulla, että kokemukset ovat olleet hyviä. Jos sinulla on mielessä joitain vinkkejä joista voisin saada apua, otan enemmän kuin innolla niitä vastaan :) Hyvää bändiä, joka tuntee paikan tai koristeluun liittyviä vinkkejä.
- Anonyymi
Risto Räppääjä ja Viileä Venla kuvattiin tuolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622