Mikä rotu?

mute

10

537

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuudelsi

Ihan varma en ole, mutta näyttää kovasti venäjänsiniseltä. Jos laitat vaikka Googleen hakusanaksi tuon rodun, niin sieltä varmaankin löytyy lisää tietoa rodusta ja suomalaisia kasvattajia.

• Tabby

Oliskos kyseessä sininen burma? Tai jokin muu samantyyppinen sininen kissa. Venäjänsinisen upeita vihreitä silmiä tuolla kissalla ei ainakaan ole, eikä mielestäni muutenkaan tyypiltään näytä venäjänsiniseltä :)

• Tabby

Eli burmahan tuo. Kun klikkaa kuvan päällä hiiren oikeaa painiketta ja valitsee "näytä kuva", voi kuvan nimestä päätellä, että kyseessä on burma (BUR) ;)

• minä

Minä taas vekkaisin korat:a. On niin pikkuisen oloinen ja muutenkin ruumiinrakenteeltaan

• Tabby

Tuskinpa on koratkaan ;) Katsopa tarkemmin koratin silmien väriä: sama juttu kuin venäjänsinisen kohdalla, eli silmät ovat erittäin vihreät. Ominaista näille roduille.

Kartusiaani on tietysti yksi vaihtoehto, mutta mielestäni tuo kissa on rakenteelta enemmän burma kuin kartusiaani :)

• minä
        Tabby kirjoitti:

Tuskinpa on koratkaan ;) Katsopa tarkemmin koratin silmien väriä: sama juttu kuin venäjänsinisen kohdalla, eli silmät ovat erittäin vihreät. Ominaista näille roduille.

Kartusiaani on tietysti yksi vaihtoehto, mutta mielestäni tuo kissa on rakenteelta enemmän burma kuin kartusiaani :)

Mun käsitteekseni niillä on hyväksytty myös meripihkan väriset silmät.

• Tabby
        minä kirjoitti:

Mun käsitteekseni niillä on hyväksytty myös meripihkan väriset silmät.

Mutta toivotuin on käsittääkseni juuri se vihreä. Tosin burmahan tuo kissa on, kuten jo alunperin epäilinkin :) Lue tuosta yläpuolelta perustelut asialle.

• omistaja(:

Tabby on oikeassa.Se on burma.Ja kasvattajien linkit löytyy tuolta SUROK, sivuilta.

• TEEEE

Mikä SUROK?

• tulisi mieleen kuvan perusteella..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      56
      1582
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      334
      1072
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      131
      901
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      12
      714
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      595
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      39
      559
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      543
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      43
      493
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      478
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      446
    Aihe