parsakaali

6kk?

tyhmä kysymys, mutta voiko parsakaalia myös antaa vauvoille soosattuna? ku en oo ihan varma tästä.. ainakin on listoja mis lukee vältettäviä ruoka-aineita ja niihin kuului herneet, raparperit ymym. mut kait parsakaalia sa antaa...

5

1421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mum

Kyllä minä ainakin oon antanu. Pieniä määriä kerralla tosin --> ilmavaivoja saattaapi tulla jos paljon antaa ja onhan se aika voimakkaan makuistakin. Mutta kyllä meillä ainakin tykätään.

• eve

Meille parsakaalia ehdotettiin ihan ekojen ruoka-aineiden valikoimaan (siis neuvolasta). Siis että alkuvaiheessa puolivuotiaalle vois antaa mm. perunaa, porkkanaa, kukkakaalia, parsakaalia... Nythän saa parsakaalia ihan kotimaisena ja tuoreena.

Pakastanu oon, mut en oo vielä tarjonnu. Kielletty sen ei kuitenkaan pitäis olla.

• tuplaäiti

antaa! On ollut meidän muksujen herkkua 4kk ikäisestä lähtien. Taisi olla perunan ja porkkanan jälkeen ensimmäisiä makuelämyksiä...

• öalksjdfoeainmv

meillä on annettu kasvissoseena 4kk alkaen parsaa, porkkanaa, perunaa. En kyllä ymmärtäny tuota hernettä kiellettyjen listalla? Olen antanut sitäkin ilman mitään vaikutusta. Sitä tosin kokeiltiin vähän myöhemmin, en muista tarkkaan minkä ikäisenä, mutta ei siitä mitään meillä ainakaan tullut. Meillä taitaa tuo tyttö ollakin kunnon rautavatsa... Kaikki uudet kannattaa aloitella varovasti, niinku varmaan jo tiedätkin. Ja aina vaan yksi uusi tuote kerralla kokeiluun. Jos tulee jotain, niin ei välttämättä edes huomaa ekan viikon aikana. Neuvolasta sanottiin, että allergiakin voi näyttäytyä vasta viikon kokeilun jälkeen.

• Anonyymi

Nivalan, Apteekin väkivalta parsakaali, jodi , tiedon väärinkäyttö..
      Myynti s market

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      155
      7072
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2588
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      48
      1858
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1441
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1325
    6. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1129
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1127
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1093
    9. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1075
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1007
    Aihe