tyhmä kysymys, mutta voiko parsakaalia myös antaa vauvoille soosattuna? ku en oo ihan varma tästä.. ainakin on listoja mis lukee vältettäviä ruoka-aineita ja niihin kuului herneet, raparperit ymym. mut kait parsakaalia sa antaa...
parsakaali
5
1421
Vastaukset
- mum
Kyllä minä ainakin oon antanu. Pieniä määriä kerralla tosin --> ilmavaivoja saattaapi tulla jos paljon antaa ja onhan se aika voimakkaan makuistakin. Mutta kyllä meillä ainakin tykätään.
- eve
Meille parsakaalia ehdotettiin ihan ekojen ruoka-aineiden valikoimaan (siis neuvolasta). Siis että alkuvaiheessa puolivuotiaalle vois antaa mm. perunaa, porkkanaa, kukkakaalia, parsakaalia... Nythän saa parsakaalia ihan kotimaisena ja tuoreena.
Pakastanu oon, mut en oo vielä tarjonnu. Kielletty sen ei kuitenkaan pitäis olla. - tuplaäiti
antaa! On ollut meidän muksujen herkkua 4kk ikäisestä lähtien. Taisi olla perunan ja porkkanan jälkeen ensimmäisiä makuelämyksiä...
- öalksjdfoeainmv
meillä on annettu kasvissoseena 4kk alkaen parsaa, porkkanaa, perunaa. En kyllä ymmärtäny tuota hernettä kiellettyjen listalla? Olen antanut sitäkin ilman mitään vaikutusta. Sitä tosin kokeiltiin vähän myöhemmin, en muista tarkkaan minkä ikäisenä, mutta ei siitä mitään meillä ainakaan tullut. Meillä taitaa tuo tyttö ollakin kunnon rautavatsa... Kaikki uudet kannattaa aloitella varovasti, niinku varmaan jo tiedätkin. Ja aina vaan yksi uusi tuote kerralla kokeiluun. Jos tulee jotain, niin ei välttämättä edes huomaa ekan viikon aikana. Neuvolasta sanottiin, että allergiakin voi näyttäytyä vasta viikon kokeilun jälkeen.
- Anonyymi
Nivalan, Apteekin väkivalta parsakaali, jodi , tiedon väärinkäyttö..
Myynti s market
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1557072Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142588Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481858Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141441Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901325Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271129- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481075- 691007