Mulla on Epox 8K3A DDR333 emolevy ja AMD Athlon XP 2000 ja 256MB ramia. Nyt tarttis lisää muistia ja ajattelin, että jos heivais ton 256 palikan mäjelle ja ostais 2 kpl 512MB palikoita. Onko edes hyötyä tuolla prosulla käyttää 1GB muistia, kun on ihan normaali (peli)käytössä? Tämmösiä kattelin verkkokaupasta: Kingston 512MB DDR 333MHz muistimoduli, 333MHz, PC-2700. 52e/kpl. Sopiiko tuo tohon mun emolevyyn edes? Ktos
Uutta muistia
koodari
1
345
Vastaukset
- boble
Juu, kyllä se siihen sopii. Kannattaa "ehkä" harkita kuitenkin DDR400 muistin ostamista tulevaisuutta silmällä pitäen jos joskus päivität emolevyn/prosessorisi. DDR400 muisti toimii nyt kuitenkin tuolla emollasi vain 333:na, mutta eipä haittaa.
Toisaalta ei olisi hullumpi idea ostaa samantien 2x512Mb palikat, silloin se ero nopeudessa ym pelien lataus-ajoissa jo näkyy selvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364364Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481576- 361486
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2281454Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881098Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481082Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331077Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631010