Mikä on teidän mielestä kolumbian paras kaupunki? Mikä on sellainen paikka joka on ihan must vierailla jos sinne menee?
Mikä on kolumbian paras kaupunki?
8
2076
Vastaukset
- jeps
Medellin.
- mutta..
En tahdo pelotella mutta Medellinissä tehdään eniten murhia/tappoja Kolumbiassa, ja koko Kolumbia on tässä kärkimaiden joukossa.
Ei tämä niin paljoa turisteja koske, turistit harvoin joutuvat uhreiksi, mutta hyvä tietää silti. - Colombia
Olen varmaan kiertänyt lähes kaikki suuremmat kaupungin siellä ja Medellin on ehkä paras, tosin Carthagena on heidän lomakohde joten noi kaksi kannattaa bongata ensimmäiseksi...
- ..
riippuu mistä itse tykkää mutta sanoisin cartagena ja bogota
- NUUUTI
Jos meinaa matkustaa Kolumbiaan, kannattaa lukea sitä koskeva matkustustiedote. Cartagenaa on suositeltu. Se on lähinnä turisteille tarkoitettu rannikkokaupunki Pohjois-kolumbiassa Karibianmeren äärellä, mutta täysin turvallista ei ole sielläkään. Pääkaupunki Bogota sekä Tyynenmeren puolella sijaitsevat Cali ja Medellin ovat todella vaarallista seutua. Kolumbiassa käydään sisällissotaa joka on kestänyt jo yli neljäkymmentä vuotta. Maassa harjoitetaan myös terrorismia, huumekauppaa, asekauppaa, ihmiskauppaa ja salakuljetusta. Kolumbiassa kidnapataan ihmisiä (usein turisteja) panttivangeiksi lunnaiden toivossa tai pakotettavaksi "huumemuuliksi" (salakuljettamaan kokanyyttejä kehossaan) Ihmisiä on siepattu myös "varaosiksi" eli esim. silmien verkkokalvot, sydän, maksa ja munuaiset otetaan ja myydään mustan pörssin elinkaupassa. Brasilian tavoin Kolumbiassa on paljon köyhyyttä ja katurikollisuutta.
- roskapostirobot
Kiitos nyt tästäkin matkustustiedotteesta. Ei mennä Kolumbiaan, kun siellä kerran on niin hurrjan vaarallista. Pelkkiä huumeita ja terroristeja ja sieppaajia täynnä koko maa ilmeisesti ja silmien verkkokalvotkin viedään niin ei näe kaunista luontoa ja mukavia ihmisiä. Ja hyvä tietää, että Brasiliassakin on köyhiä niin ei tarvitse sinnekään sitten enää mennä. Mieluummin jonnekin missä on täysin turvallista.
- publo
idiootti!
- publo
publo kirjoitti:
idiootti!
nuutti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391