Kenelläkään viimehetken vinkkejä maasta? Parin vkn päästä lähtö ja suuremmalla mielenkiinnolla tutustumaan uuteen maanosaam ja kulttuuriin. Paljon on paskaa paikasta kuultu, mutta en tuomitse ennenkun näen. Anyway, oisko siis kenelläkään jotain kerrottavaa, Sousse? Am:jen retket? näkemisenarvoisen paikat lähimailla yms?
Tunisia
kastari
2
938
Vastaukset
- 23.9.
milloin olet lähdössä?minä myös menossa ensimmäistä kertaa afrikkaan.
- mariannetar
olen pari kertaa lomaillut tunisiassa en tosin soussessa, käväsin sielläkin päiväseltään tosin.
käsidesifiointiaine mukaan. tunisialaiset ihan kivoja, paitsi jos olet nainen ja liikut yksin tai naisporukassa saat kyllä tarpeetontakin huomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882