Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

huggies:sit

Hyviä?

Sain citymarkettiin 3euron alennuksen hyggies supreme vaippoihin ja olisin kysellyt että ovatko vaipat hyvälaatuisia, ystäväni sanoi niitä halpavaipoiksi eikä itse edes suostunut ostamaan?

12

3801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaippoja

      Ostimme myös samaisella tarjouskupongilla. Vaipat ovat ihania mutta kokoluokituksessa on jotain häikkää. Meille vaipat olivat liian pieniä vaikka olisi pitänyt soveltua 10 kiloiseen asti poika nyt 6 kiloa. Pitivät hyvin eikä hangannut mutta kannattaa ehkä sinunkin ostaa varulta vielä isompi kiloisen paketti. Kannattaa kokeilla..

      • vaipat

        saako noita huggies vaippoja vielä sittarista? paljo maksavat suunnilleen...?


    • Minä

      Minä sain vähän aikaa sitten pari näytevaippaa kyseisestä vaippamerkistä ja olin ainakin ihan tyytyväinen. Tarkoituksena olisi seuraavaksi ostaa paketti niitä vaippoja.

    • minä

      myös minä kyseisistä vaipoista. Ei ne ainakaan mitään halpoja vaippoja oo, ilman tarjouslappuja. Ostan niitä aina silloin, ku sattuvat olemaan tarjouksessa.

    • laihoille...

      Meillä se on ollut alkuaikoina ainoa hyvä malliltaan lapsille. Ei minun mielestäni kyllä ole halpavaippa, vaan aivan yhtä hyvä kuin esim. pampers ja libero.

      Taitaa olla amerikassa kaikista eniten myydyin vaippamerkki.

    • on myös

      ja ihan hyviä vaippoja, minusta tosin myös kokoluokitus ei oikein täsmännyt, tyttö 7kg ja vaippojen pitäisi olla 5-10kg mutta hieman pieniltä näyttivät/tuntuivat.. Hyviä vaippoja kuiteskii

    • koko outo

      Sain saman alennuskupongin ja vaipat oli muuten ok, mutta myös minä ihmettelin kokoa. Tyttöni on 6,8 kg ja vaippa 5-10 kg meni juuri ja juuri.

    • Nimetön

      tosi söpön näköisiä vaippoja, mut ei toimineet ainakaan meillä, heti kastui vaatteet, ei oolut vuotosuojaa reunoilla.

    • metallurg

      moni on koukussa pamperssiin ja liberoon.
      samat valmistajat isolla rahalla mainosti leninaa 70 80 luvulla. meillä käytetty moomin ja ja euroshopperin halpavaippoja, ja hyvin toimii.

      pirkka vuotaa .
      ja on kokeiltu pamperssit ja liberot ,eroa ei ole tyhjänkään vertaa.

      Sama kuin ostat levikset vaikka muutkin on yhtä hyviä.
      nimi se vain maksaa.

    • äityli

      Eli, otsikossahan se kysymys olikin...
      Sain itse sellaisen vihreän sävyisen vaipan ja tuntui ehkä hieman pieneltä; tyttö yli 60cm ja ehkä n. 5.5kg.
      Eli jos ne oli 5-10kg vauppoja, täytyy kai ostaa sitten seuraavaa kokoa. Muuten olivat kyllä tosi hyviä, suunnitteluun käytetty selvästi enemmän aikaa kuin muiden vaippojen, sillä olivat josutavia, haaraosa tosi hyvä jne..

    • ....

      Meidän tytölle ostin yhen paketin huggies vaippoja mutta niistä tuli vauvan alapäähän tosi ikävä haju. Tuntui ettei pesemälläkään se pissanhaju lähteny. Ja turhan tiukka mitoitus joten voi olla että senkin takia hautoi liikaa.

      Muista vaipoista ei ole hajuongelmaa tullut. En tiedä mistä johtui.

      • tiinu

        Harmi että CM lopettaa vaippojen myynnin... Ja kesko on maahantuoja joten ei ihan heti saa enää. Kaikista parhaita, käytetty convertibles vaippoja(8-14) jo kolme kuukautta ja koko ajan on olleet pojalle hyviä, nyt 6kk. Kaikissa muissa aina joskus öisin vuoti läpi muttei näissä, samoin joustaa tod.hyvin joka puolelta, ei mene rullalle kuten active fit Pampersilta. Eikä paina pienen masua! Ainakin tuo convertibles vaippa on käynyt lähipiirissäni siis 3kk-1,5v!!? Siis sama koko, eikä kertaakaan läpi. Eikä vaippa haise oudolle aamuisin vaikka koko yön olisi sama vaippa, eikä punoitusta yhtään. Toivottavasti löytyy uusi maahantuoja, ei ole uskallettu ilmeisesti kokeilla uutta vaan pitää olla Pampers...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe