uutinen tämäkin

ei sensaatio

Luin tuolta iltasanomasta,että eräs latomaalari on taas jäänyt näppejään nuolemaan,mitä tulee eukon suhteen,niinjokohan huomisessa seiskassa on vinkki uudesta virityksestä.

14

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pihi

      kun ei tarvinnut ostaa Iltistä.
      Kuinka mones häneltä, raasulta.:) Tasan ei käy onnen lahjat!

      • sisko

        Iltiksethän löytyy myös täältä koneelta.


      • vaikka
        sisko kirjoitti:

        Iltiksethän löytyy myös täältä koneelta.

        vaimo on sitä mieltä, että se tekee taiteilijasta hirviön.


      • Pihi
        sisko kirjoitti:

        Iltiksethän löytyy myös täältä koneelta.

        Kiva, kun muistutit.
        Iltalehteä joskus vilkaisin, suppeasti muistaakseni oli. Täytyypä vilkaista, miten Iltasanomat.


      • varmaan
        vaikka kirjoitti:

        vaimo on sitä mieltä, että se tekee taiteilijasta hirviön.

        on oikeassa. Niin monesta hienosta luonteesta se voi tehdä lähes hirviön.


    • Iili

      Kun ihmisellä on jo kuudes avioero kysymyksessä, ja kun on konkurssijuttu menossa, niin mahtaa olla aikamoinen persoonallisuus.

      Loppujen lopuksi, jos ihminen pystyy elättämään itsensa pelkkiä latoja maalaamalla, niin aika hyvä saavutus se on! Hänellä on hyvä värisilmä. Valitettavasti hän ei osaa maalata mitään muuta kuin niitä erivärisiä neliöitä ja suorakaiteita. Olen käynyt joskus näyttelyssä, jossa oli häneltä myös muita aiheita. Ne olivat kuin työväenopiston alkeiskurssin tuotoksia.

      • mieleeni

        Olisikohan minustakin tullut hyvä latomaalari? En ollut koulussa hyvä piirtämään. Mutta ans olla, kun tuli kuvioihin suoraviivoilla mikä-sen-nimi-nyt-oli -piirtämiset kynällä ja viivottimella! Voi, että pidin. Ja osasin. :)))


      • mieleeni kirjoitti:

        Olisikohan minustakin tullut hyvä latomaalari? En ollut koulussa hyvä piirtämään. Mutta ans olla, kun tuli kuvioihin suoraviivoilla mikä-sen-nimi-nyt-oli -piirtämiset kynällä ja viivottimella! Voi, että pidin. Ja osasin. :)))

        Kokeilehan jossakin työväenopistossa tai harrastemaalaripiirissä metalligrafiikkaa. tekninen suoritus, joka onnistuu pikkutarkalta(kin)


      • Iili
        vaarivaari kirjoitti:

        Kokeilehan jossakin työväenopistossa tai harrastemaalaripiirissä metalligrafiikkaa. tekninen suoritus, joka onnistuu pikkutarkalta(kin)

        Siihen kuului valokuvamainen piirtäminen suoraan valokuvasta.Apuna käytettiin ruudukkoa: Valokuva ja paperi ruudutettiin samassa suhteessa, ja sitten vain pirrettiin ruutu ruudulta.

        Olen aina harrastanut piirtämistä, ja kokeilin sitä fotografiikkaakin. Totesin, että sitä pystyy tekemään ihan kuka tahansa, jonka kärsivällisyys riittää.

        Työväenopisto tai kansalaisopisto on loistava paikka piirtämisen, grafiikan ja maalaamisen harrastamiseen. Ei tarvitse sotata omaa kotiaan, hajut jää työväenopistoon. Kaiken lisäksi saa kommentit omista töistään.

        Työväenopistossa oppii oikeita työtapoja, erilaisten välineitten käyttöä ym. Siellä oppi myös sen, että ei ole mitään "oikeaa" tapaa, vaan jokaisella on oma käsialansa. Erityisen tärkeä oppi ainakin minulle oli se, ettei enää ujostellut omia tekeleitään, kun oli niin paljon muita ympärillä näkemässä.


      • ei harrastaja
        Iili kirjoitti:

        Siihen kuului valokuvamainen piirtäminen suoraan valokuvasta.Apuna käytettiin ruudukkoa: Valokuva ja paperi ruudutettiin samassa suhteessa, ja sitten vain pirrettiin ruutu ruudulta.

        Olen aina harrastanut piirtämistä, ja kokeilin sitä fotografiikkaakin. Totesin, että sitä pystyy tekemään ihan kuka tahansa, jonka kärsivällisyys riittää.

        Työväenopisto tai kansalaisopisto on loistava paikka piirtämisen, grafiikan ja maalaamisen harrastamiseen. Ei tarvitse sotata omaa kotiaan, hajut jää työväenopistoon. Kaiken lisäksi saa kommentit omista töistään.

        Työväenopistossa oppii oikeita työtapoja, erilaisten välineitten käyttöä ym. Siellä oppi myös sen, että ei ole mitään "oikeaa" tapaa, vaan jokaisella on oma käsialansa. Erityisen tärkeä oppi ainakin minulle oli se, ettei enää ujostellut omia tekeleitään, kun oli niin paljon muita ympärillä näkemässä.

        olla pitkäjänteinen luonteenlaadultasi. Onnittelen.

        Jos muistan oikein niin se aikanaan minulta onnistunut piirtämisen laji taisi olla jotain perspektiivipiirustusta, jolloin ladot saattaisivat onnistua.


    • Iili

      Poliisi tutkii varkautta "avoimin mielin". Mitähän sekin meinaa?

      • oliskohan niin, ettei ladot ole menneet kaupaksi ja ne pitää myydä vakuutusyhtiölle ;-)


      • roosasieppo
        vaarivaari kirjoitti:

        oliskohan niin, ettei ladot ole menneet kaupaksi ja ne pitää myydä vakuutusyhtiölle ;-)

        eikös yksi rouva ostanut pankin konkurssista kymmeniä tauluja ,ettei arvo laskis yleisessä huutokaupassa.
        Säälittää koko vanha ukko,kun ei älyä edes peiliin karsoa.
        Onneksi meitä hölmöjä naisia riittää ja kohta uusi rouva keikkuu kainalossa ja nyt vihdoin se oikea.


    • uzma

      Kerran Porin jazzarien yhteydessa oli Palmun taulujen nayttely lahi kadulla,mina todellakin ihastuin hanen tauluihinsa,ei ollut koyhalla varaa ostaa edes kopiota,mika vahinko.
      En arvostele hanen taidettaan hanen yksityis elamansa mukaan,suuret taitelijat usein elvat bohemista elamaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe