Luin tuolta iltasanomasta,että eräs latomaalari on taas jäänyt näppejään nuolemaan,mitä tulee eukon suhteen,niinjokohan huomisessa seiskassa on vinkki uudesta virityksestä.
uutinen tämäkin
14
1145
Vastaukset
- Pihi
kun ei tarvinnut ostaa Iltistä.
Kuinka mones häneltä, raasulta.:) Tasan ei käy onnen lahjat!- sisko
Iltiksethän löytyy myös täältä koneelta.
- vaikka
sisko kirjoitti:
Iltiksethän löytyy myös täältä koneelta.
vaimo on sitä mieltä, että se tekee taiteilijasta hirviön.
- Pihi
sisko kirjoitti:
Iltiksethän löytyy myös täältä koneelta.
Kiva, kun muistutit.
Iltalehteä joskus vilkaisin, suppeasti muistaakseni oli. Täytyypä vilkaista, miten Iltasanomat. - varmaan
vaikka kirjoitti:
vaimo on sitä mieltä, että se tekee taiteilijasta hirviön.
on oikeassa. Niin monesta hienosta luonteesta se voi tehdä lähes hirviön.
- Iili
Kun ihmisellä on jo kuudes avioero kysymyksessä, ja kun on konkurssijuttu menossa, niin mahtaa olla aikamoinen persoonallisuus.
Loppujen lopuksi, jos ihminen pystyy elättämään itsensa pelkkiä latoja maalaamalla, niin aika hyvä saavutus se on! Hänellä on hyvä värisilmä. Valitettavasti hän ei osaa maalata mitään muuta kuin niitä erivärisiä neliöitä ja suorakaiteita. Olen käynyt joskus näyttelyssä, jossa oli häneltä myös muita aiheita. Ne olivat kuin työväenopiston alkeiskurssin tuotoksia.- mieleeni
Olisikohan minustakin tullut hyvä latomaalari? En ollut koulussa hyvä piirtämään. Mutta ans olla, kun tuli kuvioihin suoraviivoilla mikä-sen-nimi-nyt-oli -piirtämiset kynällä ja viivottimella! Voi, että pidin. Ja osasin. :)))
mieleeni kirjoitti:
Olisikohan minustakin tullut hyvä latomaalari? En ollut koulussa hyvä piirtämään. Mutta ans olla, kun tuli kuvioihin suoraviivoilla mikä-sen-nimi-nyt-oli -piirtämiset kynällä ja viivottimella! Voi, että pidin. Ja osasin. :)))
Kokeilehan jossakin työväenopistossa tai harrastemaalaripiirissä metalligrafiikkaa. tekninen suoritus, joka onnistuu pikkutarkalta(kin)
- Iili
vaarivaari kirjoitti:
Kokeilehan jossakin työväenopistossa tai harrastemaalaripiirissä metalligrafiikkaa. tekninen suoritus, joka onnistuu pikkutarkalta(kin)
Siihen kuului valokuvamainen piirtäminen suoraan valokuvasta.Apuna käytettiin ruudukkoa: Valokuva ja paperi ruudutettiin samassa suhteessa, ja sitten vain pirrettiin ruutu ruudulta.
Olen aina harrastanut piirtämistä, ja kokeilin sitä fotografiikkaakin. Totesin, että sitä pystyy tekemään ihan kuka tahansa, jonka kärsivällisyys riittää.
Työväenopisto tai kansalaisopisto on loistava paikka piirtämisen, grafiikan ja maalaamisen harrastamiseen. Ei tarvitse sotata omaa kotiaan, hajut jää työväenopistoon. Kaiken lisäksi saa kommentit omista töistään.
Työväenopistossa oppii oikeita työtapoja, erilaisten välineitten käyttöä ym. Siellä oppi myös sen, että ei ole mitään "oikeaa" tapaa, vaan jokaisella on oma käsialansa. Erityisen tärkeä oppi ainakin minulle oli se, ettei enää ujostellut omia tekeleitään, kun oli niin paljon muita ympärillä näkemässä. - ei harrastaja
Iili kirjoitti:
Siihen kuului valokuvamainen piirtäminen suoraan valokuvasta.Apuna käytettiin ruudukkoa: Valokuva ja paperi ruudutettiin samassa suhteessa, ja sitten vain pirrettiin ruutu ruudulta.
Olen aina harrastanut piirtämistä, ja kokeilin sitä fotografiikkaakin. Totesin, että sitä pystyy tekemään ihan kuka tahansa, jonka kärsivällisyys riittää.
Työväenopisto tai kansalaisopisto on loistava paikka piirtämisen, grafiikan ja maalaamisen harrastamiseen. Ei tarvitse sotata omaa kotiaan, hajut jää työväenopistoon. Kaiken lisäksi saa kommentit omista töistään.
Työväenopistossa oppii oikeita työtapoja, erilaisten välineitten käyttöä ym. Siellä oppi myös sen, että ei ole mitään "oikeaa" tapaa, vaan jokaisella on oma käsialansa. Erityisen tärkeä oppi ainakin minulle oli se, ettei enää ujostellut omia tekeleitään, kun oli niin paljon muita ympärillä näkemässä.olla pitkäjänteinen luonteenlaadultasi. Onnittelen.
Jos muistan oikein niin se aikanaan minulta onnistunut piirtämisen laji taisi olla jotain perspektiivipiirustusta, jolloin ladot saattaisivat onnistua.
- Iili
Poliisi tutkii varkautta "avoimin mielin". Mitähän sekin meinaa?
- roosasieppo
vaarivaari kirjoitti:
oliskohan niin, ettei ladot ole menneet kaupaksi ja ne pitää myydä vakuutusyhtiölle ;-)
eikös yksi rouva ostanut pankin konkurssista kymmeniä tauluja ,ettei arvo laskis yleisessä huutokaupassa.
Säälittää koko vanha ukko,kun ei älyä edes peiliin karsoa.
Onneksi meitä hölmöjä naisia riittää ja kohta uusi rouva keikkuu kainalossa ja nyt vihdoin se oikea.
- uzma
Kerran Porin jazzarien yhteydessa oli Palmun taulujen nayttely lahi kadulla,mina todellakin ihastuin hanen tauluihinsa,ei ollut koyhalla varaa ostaa edes kopiota,mika vahinko.
En arvostele hanen taidettaan hanen yksityis elamansa mukaan,suuret taitelijat usein elvat bohemista elamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602