Mitä esimiehet tienaa yksityisellä sektorilla?
palveluesimiehen palkka?
18
7791
Vastaukset
- Jase 1966
Palveluesimiehillä on kuukausipalkka sen lisäksi
he saavat extraa palkan päälle mitä pienemmät on
työntekijöiden palkkakustannukset.Näin on Sol.lla.Mitä enemmän siivoojilta saadaan otettua pois huijaamalla,sitä enemmän palveluesimies saa palkkaa.- epälen...
mahtaako olla noin?? ei ne esimiehet nyt pelkkiä huijareita ole!!! voisin olettaa että palveluesimies saisi jotain 1400-1500e bruttona kuussa?? tiedän et palkat ei oo mitään huppuja..
Missä päin suomea sol kusee näin pahasti?? Täällä haukutaan yleisesti sitä firmaa eniten... itse olen ollut siellä töissä vuosia sitten, eikä mitään pahaa sanottavaa, sain palkat ajallaan ja ihan oikein laskettuna. - Jase 1966
epälen... kirjoitti:
mahtaako olla noin?? ei ne esimiehet nyt pelkkiä huijareita ole!!! voisin olettaa että palveluesimies saisi jotain 1400-1500e bruttona kuussa?? tiedän et palkat ei oo mitään huppuja..
Missä päin suomea sol kusee näin pahasti?? Täällä haukutaan yleisesti sitä firmaa eniten... itse olen ollut siellä töissä vuosia sitten, eikä mitään pahaa sanottavaa, sain palkat ajallaan ja ihan oikein laskettuna.Sol kusee ainakin Helsingissä.Olen omalla työpaikallani ammattiliiton nimeämänä edustajana.
Nämä asiat ovat totta.Pam-ammattiliitto on viiden vuoden aikana hoitanut yli 200 siivoojien tapausta.Siivoojilta on jätetty maksamatta,ylityökorvauksia ym muita lisiä.Ongelmat johtuvat usein lähimmästä esimiehestä joka miellyttääkseen ylempiä johtajia maksaa palkat väärin,sen lisäksi työntekijöille uskotellaan,että lisät sisältyvät peruspalkkaan,mutta näinhän se ei ole.Siivoojien tapauksia olisi varmasti vielä enemmänkin jos siivoojat ilmoittaisivat ongelmistaan ammattiliittoon. - meitsi
epälen... kirjoitti:
Missä päin suomea sol kusee näin pahasti?? Täällä haukutaan yleisesti sitä firmaa eniten... itse olen ollut siellä töissä vuosia sitten, eikä mitään pahaa sanottavaa, sain palkat ajallaan ja ihan oikein laskettuna.bruttona 1600e ylöspäin pohjosessa ainaki.
- student
meitsi kirjoitti:
bruttona 1600e ylöspäin pohjosessa ainaki.
Jos palveluesimiehet saavat tuon verran, ni kuinka paljon työpaikkaohjaajat sitten? Hehän ovat niitä, jotka tuuraavat jos ei muuta sijaista saa..eikö?
- ässä71
Ei pidä paikkaansa. Esimies saa kuukausipalkan, joka ei ole todellakaan mikään hyvä ja ne provikat tulee lisämyynnistä, työntekijöiden palkoilla ei ole siinä mitään tekemistä.. Jos joku luulee, että esimiehellä on helpompaa niin vaihdan mielelläni osia. Tässä työssä ei ole vapaa-aikaa juuri lainkaan..
- tiina
ei voi olla noin huono kun jo ohjaajana tienaan ton verran...
- varmaankin vaihtelee....
mutta on noin 1300e kuussa bruttona ilman lisiä....tosin eri firmoilla vaihtelee...mutta mulla näin !!
- kata
varmaankin vaihtelee.... kirjoitti:
mutta on noin 1300e kuussa bruttona ilman lisiä....tosin eri firmoilla vaihtelee...mutta mulla näin !!
Mä taas saan ohjaajan työstä n. 1700e.
- Sol86
kata kirjoitti:
Mä taas saan ohjaajan työstä n. 1700e.
Sama täällä.
- mmurina
Asun pääkaupunkiseudulla ja brutto on hilkun yli 2000 €
- Hämeen seudulla
palveluesimiehenä ja brutto on karvaa vaille 2300€ / kk.
- Palveluesimies
oulun seudulla PE saa bruttona n. 2200€/kk ja TODELLAKIN tarvittaessa on siivoamassa mikäli ko. siivoja esim. sairastuu tms.
- epäreilua
2250€/kk palkka SOL, ylitöistä ei makseta ja palveluesimiehen homma on koiran hommaa. Työtunnit menee viikossa yli noin 10-20h/vk ja vapaita ei kerkeä pitämään ja ei pysty. uuden kohteen alkaessa vk tunnit noin 70-80h.
- ...
Eli jos työtunteja on noinkin paljon, ei tuntipalkka siinä tapauksessa ole häävi. Taitaa hävitä siivoojan palkalle tuntipalkassa. Eräs kaverini oli esimiehenä ja hänen palkkansa oli n 2500.
- Tohelo
... kirjoitti:
Eli jos työtunteja on noinkin paljon, ei tuntipalkka siinä tapauksessa ole häävi. Taitaa hävitä siivoojan palkalle tuntipalkassa. Eräs kaverini oli esimiehenä ja hänen palkkansa oli n 2500.
Itse olen esimiehenä erikoissiivouksissa ja palkka on n 3200 kuussa myyntipalkkiota keskim. 600€/kk.
- Piikalikka.
Se on ihmisten omasta tahdosta kiinni jollei pyyda tehdyista tyotunneista palkkaa. Millaan muulla alalla ei kukaan ihminen suostu tekemaan minuuttiakaan yli tyoajan jollei siita makseta.
Tyovuorolistat pitaa lain mukaan olla nahtavillaesim toimistolla. Siita voi sitten katsoa oman tyovuoronsa. Jollei ole niin omaan kalenteriin ylos alkamis- ja paattymisajat. Niita voi sitten liiton kautta peria itselleen. Tietysti ensin kannattaa valistaa esimiestaan ettei tyoaika riita aina. Voi myos sopia pitavansa yliajan vastaavasti vapaana.
Missaan tapauksessa ei pida omalla vapaa-ajallaan tehda ilmaista tyota. Mitas jarkea siina olisi! - ei häävi
... kirjoitti:
Siivooja sentään töistä lähdettyään on tehnyt työnsä ja vapaa-ajalla ei tarvitse miettiä eikä tehdä itään työjuttuja, ilmaiseksi. Jos satut olemaan esimiehenä sellaisessa työpaikassa, jossa joudut olemaan aamusta iltakasiin-iltakymppiin (työaika päättynyt klo 16) ihan vaan kuule ilmaiseksi tai jos työstä lähdettyäsi joudut olemaan tavoitettavissa puhelimitse 24h 7 päivänä viikossa... Aika moni varmasti palaa loppuun jossain vaiheessa tai jos ei niin ainakin käy kaiken aikaa jollain ylikierroksilla... Ihan tavallisesta toimistoduunista ma-pe klo 08-16 saa jo sen pari tonnia tai yli, eikä edes tarvitse vatvoa asioita tai vastata puhelimeen työajan päätyttyä tai yöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829