ink.club

printteri mies

onko kellään kokemusta inkclub.com:in musteista ?
eli onko inkclubin omissa musteissa eroja alkuperäisiin musteisiin hinta tietyst on erona mut onko muuta eroa? niin mulla on canoni560 väri tulostin.
hyvää ja värikästä syksyä kaikille.

9

1427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostin

enkä osta toista kertaa. En muista mikä printteri minulla oli silloin, Canonin joka tapauksessa. Musta sotki paperia, eikä värikään ollut hyvää. Koko paperi sotkeentui. Seuraavan kerran ostin alkuperäistä ja taas oli jälki hyvännäköistä.

• groppa

Minulla oli HP:n tulostin ja koska HP:värikasetit on markkinoiden kalleimmat(?),menin ja tilasin InkClubista kasetit.Tilasinpa oikein kaksi satsia,musta ja värillinen.Ekat hyytyi 3 käytön jälkeen,toinen satsi kesti peräti 7-8 tulostusta.Halvemmaksi olisi tullut ostaa HP:n omat kasetit.Halvalla mustekasetteja ei saa,mutta täältä ei ole ihan niin kallista kuin muualla= http://www.mustekasetti.com/

• Peeter

ja kun ekan kerran tulostin, tulvahti sellainen liottimen katku huoneeseen, että heikompi olisi vetänyt siitä jo kännin. Ne muutamat kymmenet arkit mitä ko. patruunalla tulostin, tuoksahtivat joka ikinen kerta.

Eli ostin sen yhden ja ainoan kerran.

Jos säästää haluaa, niin ainakin Epsoniin löytyy Datalinen patruunoita.

• henry

Tilasin Epson R300 patruunat ja hyvin toimii.

Em tiedä mikä valitus muilla- tai sitt muilla ollut RFM vika

• Anonyymi

Voi tulostin, mutta W11 menin formatoimaan E: aseman, nyt sitä ei näy ollenkaan?
        Miten tässä taas näin kävi. Saako sitä näkymään enään ollenkaan?

• minä

parikin kertaa HP:n värejä ja olen ollut tyytyväinen. Yksi patruuna ei toiminut, mutta sain heti tilalle uuden kun reklamoin.

• Anonyymi

Olen tilannut useita vuosia ink clubilta musteita ja aina tilaan alkuperäiset HP musteet, koska ne, jotka ei ole aitoja, eivät yleensä toimi tulostimessa.
      Tyytyväinen olen ollut.

• Anonyymi

Tilasin noin kaksi viikkoa sitten musteita, ei ole vieläkään niitä tullut.
      Olen ollut tähän asti tyytyväinen siihen firmaan,
      paitsi kerran tilasin musteita, jotka eivät olleet aitoja ja ne ei toimineet tuossa HP
      Tulostimessa.

• Anonyymi

Taitaa HP olla yhtä tarkka kuin Epsonkin. Minullakin tulostin hylkii väärää kasettia. Pitää olla aitoa tavaraa. Muu ei Epsonille kelpaa. EIkä Epsonia voi huijata niinkään, että vaihtaa värien paikkoja. Se huomaa heti, eikä tottele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      142
      9417
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5374
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      27
      3729
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      47
      2563
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      25
      2194
    6. 70
      1954
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      140
      1932
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      231
      1710
    9. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      139
      1454
    10. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      39
      1270
    Aihe