Mielipiteitä kaivataan!!

PMK

Nyt on valinnan vaikeus nimestä pikku tyttöselle!
Renja Milena,Renja Mirella vai Renja Mariel?
Mitä mieltä yleensäkin Renja-nimestä?

12

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ean

      Eivät nuo mitään suomalaisia etunimiä ole.
      Ei muuta.

    • tässä

      Renjasta en oikein pidä,Ronja olisi nätimpi,voisitteko harkita sitä??Ronjan toiseksi nimeksi kävisi parhaiten mielestäni Mariel.Ja jos päätätte antaa Renjan niin myös Mariel toiseksi nimeksi...siis Renjasta en pidä(enkä kyllä Ranjastakaan!)mutta Ronja olisi jo ihan kiva!

    • mie taas

      Renja ei ole minun mielestäni kovin kaunis nimi. Se on kova ja töksähtää jollakin tavalla. Näistä kolmesta paras nimikokonaisuus olisi mielestäni ehkä Renja Mariel... Tai ehkä.

    • Jane

      Kun kerran kysytään, niin sanon suoraan, että Renja on aivan hirveä nimi. Ei sille ole mitään perusteita, mutta kun ei omaan korvaan kuulosta laisinkaan hyvälle.

      Jos tuon etunimeksi laittaa, olisi ehkä syytä valita joku pehmeämpi nimi toiseksi. Noista ehdotelmista vain Milena on pehmeämpi, mutta sitten taas, se on ihan typerä nimi.

      Mariel olisi noista toisista nimistä luultavasti paras, joskin ovat kaikki todella outoja viritelmiä.

      Eli Renja Mariel sanoisin (todella kova ja jotenkin kylmä nimi).

    • nimiä,,,

      Rumia ovat kaikki vaihtoehdot. Ota kalenteri käteen ja aloita koko juttu uudestaan.

    • annakka

      ehkä renja kuulostaa monen mielestä oudolta, kun se on aika harvinainen nimi.
      minustakin se oli aluksi outo, mutta kun useamman vuoden ajan olen tuntenut renja -nimisen naisen, olen jo tottunut siihen ja se on jo ihan kiva nimi.

      noista toisista nimistä paras on mirella...
      miten olisi renja marilla?

    • Gil

      Renjasta. (En myöskään Ronjasta, Ranjasta..) Rinja nyt menettelisi, ehkä.

      Enja olisi kaunis. Ja toiseksi miettimistänne Milena tai Mariel? :)

    • tähti

      Renja... liian outo ja kova nimi minun makuuni. Ronja olisi kiva tai Reea. Kaikista paras olisi kuitenkin Senja.

      Jos Renjaan kuitenkin päädyt, niin toiseksi nimeksi sopii parhaiten Milena, koska siinä ei ole r:ää. Renja yksinkin on jo kova nimi, niin siihen ei r-nimeä enää tarvita vielä koventamaan.

      Mariel olisi muuten noista kaunein nimi. Miten olisi Senja Mariel?

    • jokujoku

      Renja Mariel on kaunen, mutta eikö Ronja olisi Renjaa kivempi? Tottakai kikilla on mielipide, mutta elämässään Renja niminen voi joutua useaan otteeseen selittämää, että nimi kirjoitetaan Renja, eikä Ronja tai Reija. Mariel nimestä pidän, tuttavan lpsi on kastettu sillä nimellä.
      Olen aivan ihastunut kyseiseen nimeen.

      • -nipsukka-

        Nyt en tuohon toiseen nimeen kommentoi, mutta itse tykkäsin tuosta Renja nimestä =) Siis ensimmäinen kerta kun nyt kuulen tuon nimen ja tosi ihana että lapselle annetaan joku persoonallinen nimi eikä suoraan mistään allakasta. Kaikki on kuitenkin yksilöitä niin että mitään tusina nimeä en omallekaan lapselle antaisi vaan yrittäisin keksiä nimen joka kuvaisi lapsen persoonallisuutta ja nimen pitäisi olla sellainen mikä ei heti tulisi vastaan kenelläkään muulla. Renja nimi sopii mielestäni ihan hyvin suomen kieleen! Enkä yhtään ymmärrä että tuosta tulisi mitään ongelmaa nimen tavaamisen suhteen; helppohan tuo nimi on ääntää oikein, toisin kuin joku ulkomaalainen nimi joka äännetään eri tavalla.


    • molemmat kivoja

      Renja nätti nimi,jos vertaa vaikka Ringaan,niin molemmat kuulostavat ensiksi oudoilta,mutta kun nimellä on mukavan ihmisen kasvot,niin johan nimi muuttuu! Kaikki muistaa ex.urheilijan Ringan,teidän Renja tullaan muistamaan varmasti myös aina! Erikoinen nimi jää mieleen helposti.Renja Mirella kuulostaa mukavalta.

    • Anonyymi

      Ihana nimi:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe