POJAT, vastaamaan.. MIKSI?

Annim_87

Olenpas tässä mietiskellyt että MIKS POJAT PURISTELEE pepusta tyttöjä?? Tai siis mitä siihen pitäis sanoa? Mua on puristeltu aika monesti ja en koskaan tiedä mitä sanoa... Kerran sanoin yhelle, et: Haista *****, ja sit se oli niin sulonen ja mua kadutti... No pojat vastailkaa mulle, et mä tiedän mitä te odotatte neitosilta kun puristatte niitä??

15

2202

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Banaani

      Mä en ole poika, mutta olen huomannut ton saman. Pojat puristelee varmaan aika usein hyvännäkösiä tyttöjä pepusta, eikä välttämättä tarkota sillä mitään sen kummempaa.

    • Poika

      Kun joku hyppii (nainen) elokuvassa pikkarilteen rupee panettaan ihan vitusti kun perse on niin hyvän muotonen. Ja sen kun yhdistää tosielämään, niin tota siitä sitten seuraa. Me tai ainakaaan minä en tarkoita sillä pahaa vaan sitä että on hyvä perse.

    • Dr. Nick Riviera

      Takapuolesta puristaminen on tunnetusti nuorison keskuudessa kaikista legendaarisin ja samalla ehkä primitiivisin tapa lähestyä kauniimpaa sukupuolta. Jostain kaukaisilta yläasteajoilta muistan sen olleen myös jonkinlainen siirtymäriitti, esivaihe lopulliseen siirtymiseen kohti miehuutta.

      Myönnettäköön, peput voivat olla todella vietteleviä ja niillä on vahva seksuaalinen merkitys. Tämän ovat tytötkin huomanneet. Kaunista vartaloa ei toki tarvitse piilottaa, mutta räikeitä yliölyöntejäkin olen nähnyt. Ehkä malli on peräisin MTV:ltä. Vaikka joukko suggestio toimiikin olisi silti syytä miettiä onko menossa yökerhoon vai ehkä johonkin hillitympää pukeutumiskoodia vaativaan paikkaan.

      ”Kesäpeput” kääntävät katseet kaupungilla, väentungoksessa ne työntyvät aivan käden ulottuville, välitunneilla ne täyttävät koulujen käytävät ja iltaisin baareissa ne suorastaan piirittävät yksinäisen miehen. Kireät ja mitättömän ohuet vaatekappaleet tiivistävät koko tytön olemuksen tämän takapuoleen, palaseen lihaa. Liha on kuitenkin aina houkutellut ja ”liha on heikko”. Henkilöstä riippumatta nämä viehkeästi keikkuvat peput saavat potentiaalisen hulluuden pursuamaan miespuolisten henkilöiden alitajunnasta.

      Ja sitten kokeilemaan kepillä jäätä...

      Todennäköisin syy tähän ”tunnusteluun” on seksi. Minulle ja varmasti melkein kaikille miehille melko mahdoton ajatus olisi löytää juuri ”se oikea” kaupungilta tarttumalla häntä takapuolesta. Saman tien voisin raahata ”uhrin” hiuksista luolaani ja antaa nuijanukutuksen. Toimisi varmasti, jos elettäisiin vielä prekambrisella kaudella tai kohdalle sattuisi kokeilunhaluinen nymfi. Muutoin tuloksena olisi luultavasti mainitsemasi lakoninen töksäys ”haista *****”, kipeä läpsäys poskelle tai pahimmassa tapauksessa poikakaverin käsittely.

      Kouraisu takapuolesta voi tietysti herättää ristiriitaisia tunteita myös naisessa, kuten mainitsit, sillä se on todiste siitä, että oma peppu vetää miehiä puoleensa. Olet siis seksikäs! Se on asian positiivinen puoli, mutta ei kannata odottaa liikoja näiltä suoraa toimintaa– miehiltä, sillä heidän ajatuksissaan ei todennäköisesti ole tilaa romantiikalle tai edes henkevälle keskustelulle. Nämä toimintamallit on peittänyt hypnoottisesti takaraivossa sykkivä ajatus tarpeiden tyydyttämisestä ja samalla taannuttanut heidän mielensä Homo erectucsen tasolle. Tästä ei kuitenkaan ole vaaraa, sillä nämä urokset voivat olla suloisiakin. Jos kuitenkin havaitset merkkejä ulkonevasta otsasta, jykevästä niskasta, liikakarvoituksesta ym. on kyseessä seksikkään naisvartalon aiheuttaman henkisen taantumisen ilmentyminen fyysisenä degeneroitumisena, jolloin vaara on jo todellinen.

      • bimbou

        Miten joku oikeesti jaksaa kirjottaa jonku tommosen hemmetin moisen pitusen "kirjotelman" aiheesta ´Miksi pojat puristelevat naisten peppuja?´ Aika hyvä, aika hyvä...

        Kun jätkät mun persettä rupee puristelemaansa saa ihan varmasti läpsäsyn naamaan ja kuulla lauseen "haista paska". Nii että jätkät pysykää kaukana mun perseestä... >:)


      • täti
        bimbou kirjoitti:

        Miten joku oikeesti jaksaa kirjottaa jonku tommosen hemmetin moisen pitusen "kirjotelman" aiheesta ´Miksi pojat puristelevat naisten peppuja?´ Aika hyvä, aika hyvä...

        Kun jätkät mun persettä rupee puristelemaansa saa ihan varmasti läpsäsyn naamaan ja kuulla lauseen "haista paska". Nii että jätkät pysykää kaukana mun perseestä... >:)

        heh, se edellinen oli kyllä todella hyvä.
        mutta jos joku puristaa kouransa mun pakaraan, hän tulee muistamaan sen jonkin aikaa, ellei ole liukasliikkeinen ja katoa ennen kuin ehdin vastata iskuun.
        muutenkin se kouraisu ei ole kiva. se tuntuu ilkeältä ja inhottavalta. kokeilkaa pojat sellaista paria kevyttä taputusta siihen perseeseen jonka jostain huomioitte. toimii paremmin. sen kehtaa tehdä vaikka selvinpäin ja keskellä kirkasta päivää torilla. empä henk. koht. ainakaan sellaisesta pahastuisi.


    • moi

      se on vaa nii kivaa puristella

    • "Poika86"

      No pojat puristelee tyttöjä pepusta herättääkseen huomiota, sillä ei tarkoiteta mitään pahaa eikä siihen tarvitse sanoa mitään.
      Kääntykää ja jos se on ihan "hyvän näköinen" niin olisi hyvä jos katsoisit sitä vaikka "salaperäisesti" tai "ahnaasti" suoraan silmiin, se olisi ihan hyvä vastaus.
      Mutta jos sulla ei oo yhtään kiinnostusta niin voit vain läppästä päin naamaan tai teet jotakin joka ilmaisee että sä oot loukkaantunut.

      • poeka

        on erittäin hyvä vastaus! näin asiahan on!!


      • "Poika86"
        poeka kirjoitti:

        on erittäin hyvä vastaus! näin asiahan on!!

        On tullu vähän ajateltua näitä asioita.
        Ja sitten se homma etenee jo se muija tekee jotain kiihottavaa.


    • Alaikäinen

      Syy on se, että pojat saavat siitä seksuaalista tyydytystä. Se on tietenkin väärin, sillä toiseen ei saa koskea ilman lupaa. Kännissä tämä on kuitenkin ikävän yleistä.

      Olisi kiva tehdä, mutten tee. En halua loukata kenenkään tunteita.

      Älkää tehkö niin. Osa tytöistä hyväksyy sen, en suosittele kokeilemaan onnea.

      • Tyttöjenrakastaja

        Olen samaa mieltä!


    • joona13v8kk

      Kyllä minun pyllyä on puristellet tytöt ja pojat, sanovat minulla olevan herkkupylly.
      Ei se suuremmin minua haittaa, yleensä se tuntuu hyvältää ja on kiihottavaa et kikkeli alkaa kovenemaan, jos turhaan kovaa puristelee se käy kipeetä ja tytöt yleensä ovat kovakouraisia, pojat joskus ottavat palleista kii :D

    • tfyftyuy

      En miä ainakaan oo ikinä puristanu. Ei sillä ettei 35 vudessa ois jo ruennu tekee mieli.....

    • Kytyri86

      Tuntuu niin ihanalta, se kuuluu miehen seksuaallisuuteen.

    • Harzzic

      Meillä päin ne on vaan tytöt jotka puristelee muitten peppuja, Pojat ei sitä harrasta täällä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      48
      821
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      721
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      677
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      662
    9. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      653
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      600
    Aihe