Yüksel (Marmaris)

-S-

Tunteeko kukaan Haydaria, joka työskentelee Yüksel nimisessä ravintolassa Marmariksessa?

24

7118

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • barbababa

      Oot sä joku paisti, häh? Miksi alotat jokaista turkkilaista räkälää varten oman viestiketjun?? Yuksel, Havanna Bar, Selam Bar, Iris Hotel Alanya jne jne. Tunteeks joku niinku Haydaria, Devliniä yms. Etkö vois kysyä kaikkia kysymyksiäs samassa ketjussa? Sitäpaitsi ketään ei kiinnosta noi sun keksityt juttus.

      • -S-

        Sori nyt vaan mut mä en oo kysyny tältä palstalta kenestäkään muusta yhtään mitään!!! En edes tunne muita ko. henkilöitä ku Haydarin Marmariksesta. Sinä voisit pitää sen turpasi kiinni jos ei kiinnosta nämä jutut...idiootti!!!


      • säälittää

        voi sua barbabababab...potkiiko elämä päähän vai v..tattaako muuten vain noin kovasti?? Syytit nyt ihan väärää ihmistä...mä olin ainakin se, joka kyseli selamista...ja pysy sinä pois lapsonen näiltä sivuilta, vai onko sulla salarakas joissakin noissa kyseisissä paikoissa? Arvatenkin on ja et kerta kaikkiaan kestä ajatusta, että muillakin ois "kokemuksia" ikuista rakkautta vannoneesta kullastasi...kuten totesin teinibarbara, säälittävääää!


      • heh heh
        -S- kirjoitti:

        Sori nyt vaan mut mä en oo kysyny tältä palstalta kenestäkään muusta yhtään mitään!!! En edes tunne muita ko. henkilöitä ku Haydarin Marmariksesta. Sinä voisit pitää sen turpasi kiinni jos ei kiinnosta nämä jutut...idiootti!!!

        hoh hoho hoohooh. ootko rakastunut?


    • www

      Tunnen kyseisen henkilön...

      • ...

        sille kovasti terveisiä!


      • airheadz
        ... kirjoitti:

        sille kovasti terveisiä!

        kolmelta pisteeltä?


    • ansku

      tunnen tyypin, se on ollut ainakin satojen suomi-neitojen kanssa sillai.

      • varmaan

        pamahtanu paksuksi sille! hyi hitto!


      • -S-
        varmaan kirjoitti:

        pamahtanu paksuksi sille! hyi hitto!

        En todellakaan ole rakastunu häneen paksuna...ajattelin vain muuten kysyä että tunteeko kukaan Haydaria,koska hän on yksi ystävistäni Turkista..olen kuullut hänestä kaikenlaista juttua..mutta minulla ei ainakaan ole ollut suhdetta tms. hänen kanssaan.


      • ...........
        -S- kirjoitti:

        En todellakaan ole rakastunu häneen paksuna...ajattelin vain muuten kysyä että tunteeko kukaan Haydaria,koska hän on yksi ystävistäni Turkista..olen kuullut hänestä kaikenlaista juttua..mutta minulla ei ainakaan ole ollut suhdetta tms. hänen kanssaan.

        niin anaaliako ei lasketa seksiksi?


      • -S-
        ........... kirjoitti:

        niin anaaliako ei lasketa seksiksi?

        Tarkoitin kyllä että en ole tehnyt yhtään mitään haydarin kanssa...jos et osaa lukea ni kannattaisi mennä ala-asteelle takaisin. =)


      • ..................
        -S- kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä että en ole tehnyt yhtään mitään haydarin kanssa...jos et osaa lukea ni kannattaisi mennä ala-asteelle takaisin. =)

        menen kyllä, jos sinä tulet samalle luokalle.


      • jäksel
        -S- kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä että en ole tehnyt yhtään mitään haydarin kanssa...jos et osaa lukea ni kannattaisi mennä ala-asteelle takaisin. =)

        Viimeisten tietojen mukaan hänellä olla kroonine ripuli.


      • kyselijä
        -S- kirjoitti:

        En todellakaan ole rakastunu häneen paksuna...ajattelin vain muuten kysyä että tunteeko kukaan Haydaria,koska hän on yksi ystävistäni Turkista..olen kuullut hänestä kaikenlaista juttua..mutta minulla ei ainakaan ole ollut suhdetta tms. hänen kanssaan.

        Jos Haydar on ystäväsi, miksi et kysele häneltä?
        Ja jos tosiaan olet ystävä kai hän kertoisi asioistaan jotka kuuluvat sinulle.


      • -S-
        kyselijä kirjoitti:

        Jos Haydar on ystäväsi, miksi et kysele häneltä?
        Ja jos tosiaan olet ystävä kai hän kertoisi asioistaan jotka kuuluvat sinulle.

        Siis mitä mun pitäis kysyä Haydarilta???
        Kyselin vain täältä et tunteeko kukaan sitä.


    • ja,,

      on muuten nainut myös miehiä!

    • Maijuli

      Yüksel on ihana mut mä lopetin sen kanssa ku selvis et sillä on HIV.

      • -S-

        Siis tarkoitit varmaan et Haydar on sun mielest ihana...ku Yükselhän on sen ravintolan nimi. =)


      • Make
        -S- kirjoitti:

        Siis tarkoitit varmaan et Haydar on sun mielest ihana...ku Yükselhän on sen ravintolan nimi. =)

        Mukava poika. Olen tuntenut monta vuotta. Muukin henkilö kunta tosi mukavaa vaikka on aika paljon vaihtunutkin vuosien varrella. Tottahan se on että pelimiehiä ne siellä on kaikki, mutta sehän kuuluu asiaan....tais mun tyttökin joskus siihen vähän ihastua...heh.


    • amiral

      Kyllä on tullut tutuksi ,mutta nykyää hänellä on oma pieni kauppa ja ranta terassi kotikylässään. Onnellisesti aviossa

      • rokka76

        Ei hätää, kuulemma palvelee suomihutsuja edelleen ja paljaalla.


    • TiuRiu

      Vinkki, älä turhaan täällä kysele. Et varmasti saa asiallista vastausta.
      Ja jos saat, et voi silti luottaa onko provo vai ei :)

      • Vähän sama kuin

        et sinäkään ole koskaan ollut varma, kuka isäsi on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      348
      3091
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      113
      2292
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1660
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      74
      1193
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1087
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1013
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      42
      986
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      153
      983
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      858
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      806
    Aihe