Mahtaakohan autossa olla jotain vikaa, kun kylmänä käynnistää, niin normaalisti käynnistyy ongelmitta ilman kaasun painantaa... Nyt muutamana aamuna ja päivän päätteeksi on vaatinut kaasua käynnistyäkseen. Roskia, vettä tankissa vai lienekkö sähköpuolella tai bensan syötössä jotain hämminkiä?
Clion käynnistys
1,6 -03
3
726
Vastaukset
- kukaan vastaa
Clio-99 starttaa huonosti tuossa alempana pitää
aikalailla samaa sisällään. Ilmeisesti kukaan ei
halua diagnosoida näkemättä -> vrt. lääkärissä
käynti. - Jone's
Terve,mulla on Clio 1.4 -02,
jossa oli samaa ongelmaa.
Korjaantui suihkutuksen päivityksellä.
Hinta 25e. Ei ole ollut mitään ongelmia
tämän jälkeen. - auttoi
käynnistyvyyteen ihan vaan uudet tulpat.
1.4 ja -99 malli. Nyt starttaa aina vaan hyvin ja
käy kauniisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112463- 1721635
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241390
- 1211295
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721219Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91211- 741180
- 35976