Aitassa juhannuksena

Forty

Olin 16-vuotias miehenalku,kun tämä tapahtui.
Olimme vanhempieni kanssa lähteneet viettämään juhannusta erään tuttavaperheen luokse.He asuivat maalla järven rannalla talossa,jonka pihapiirissä oli vanha aitta.Aittaan oli tehty kesähuone,jossa minä majailin vierailumme aikana.Perheeseen kuului tuolloin n.40-vuotiaat Paavo ja hänen vaimonsa Tuula,sekä minua muutaman vuoden vanhempi poika Jaakko,joka opiskeli toisella paikkakunnalla,jonne hän oli jäänyt kesäksi saatuaan sieltä töitä.
Aattoilta oli jo melko pitkällä,kokko oli poltettu ja "vanhukset" viettivät iltaa rantasaunalla.Varsinkin miehet olivat jo melko tinassa.Itse loikoilin huoneeni sängyllä.
Pitkästyneenä aloin tutkia,mitä jännää huoneestani löytyisi.Avasin kaapin ja näin siellä pahvilaatikon,jossa oli vanhoja Tekniikan Maailmoja.Pengoin lehtikasaa ja kuinka ollakkaan,pohjalta löytyi pari Jallua.
Minä tietysti iskin lehtiin kiinni ja aloin innoissani selata niitä.Kyllä olikin hemaisevan näköisiä naisia ja kiihoittavia "Lukijoiden kirjeitä".
Pakkohan siinä oli riisua shortsit ja aloittaa kivikovana seisovan kaluni runkkaaminen.
Olin niin keskittynyt lehtiin ja runkkaukseen,etten kuullut lähestyviä askelia.Juuri kun minusta alkoi tuntua,etten jaksa enää pidätellä orgasmia,ovi tempaistiin auki!Näin edessäni Tuulan,joka katsoi minua hämillisenä nostaen käden suusa eteen.Itse en voinut tehdä mitään peitelläkseni touhujani,varsinkin kun sain juuri silloin valtavan orgasmin spermani roiskahdellessa lattialle levittämilleni lehdille.
Tuula mutisi jotain anteeksipyynnön tapaista ja meni takaisin ulos sulkien oven perässään.Kohta kuulin seinän läpi hänen pyytävän minua rantaan iltakahville.
Kyllä hävetti,mutta toisaalta oli hyvä olo.Orgasmini oli ollut siihenasti kokemistani ehdottomasti paras.Mietin sen johtuvan siitä,että Tuula oli sattunut paikalle näkemään touhuni.
Menin kuitenkin kahville.Kukaan ei ainakaan näyttänyt siltä,että olisi kuullut,mitä olin tehnyt.Ilmeisesti Tuula oli pitänyt asian omana tietonaan.Vältin katsomasta Tuulaa,mutta kerran katseemme kohtasivat,ja hän iski minulle silmää.
Menin siitä sitten nukkumaan.Yöllä kuitenkin heräsin,kun kuulin kuinka huoneeni ovi avattiin.Se oli Tuula,joka piti sormea huulillaan."Älä pelästy.Minun oli pakko tulla kertomaan,että se mitä tänään teit,on aivan normaalia,eikä siinä ole mitään hävettävää.Minä lupaan olla kertomatta kenellekkään."
Hän tuli viereeni sängylle istumaan ja pörrötti hiuksiani."Sinustakin on kovaa vauhtia tulossa mies.Onkos sinulla jo tyttöystävä?"
Änkyttelin kielteisen vastauksen ja katselin samalla Tuulaa,jolla oli ilmeisesti vain ohut yöpaita päällään.Ainakin pystyin helposti erottamaan hänen nänninsä,jotka kuumottivat paidan läpi.Tuulan rinnat olivatkin kookasta kokoluokkaa,ehkä n.C-kuppia,ja vain hieman riippuvat.
Minulla alkoi taas seisoa ja koitin peitellä stondistani.Tuula kuitenkin huomasi tilani ja tarttui käteeni vieden sen rinnoileen."Halusitko kokeilla miltä tuntuu oikean naisen kanssa olla?"
hän kysyi.En voinut kuin nielaista ja nyökätä.
Tuula nousi seisomaan ja riisui yöpaitansa.Sen alla ei tosiaankaan ollut mitään.Näin nyt ensimmäistä kertaa edessäni jonkun muun naisen alastomana kuin äitini.
Tuula oli ikäisekseen suht hyvin säilynyt.Vain jonkin verran oli ylimääräistä rasvaa kertynyt vatsan seudulle ja lantioon.Vyötärö hänellä oli kuitenkin kapea.Oikein seksikäs pakkaus kaikenkaikkiaan.
Hän tuli luokseni ja veti peiton pois päältäni.Kumartuen ylleni hän alkoi suudella minua.Samalla hänen kätensä hakeutui yöhousuihini alkaen hellästi hyväillä seisovaa kulliani.
Itsekin aloin tunnustella Tuulaa hieroen hänen raskaita rintojaan,joissa nännit nököttivät kovina.Siirsin myös käteni hänen ihanan ahterinsa päälle puristellen kannikoita.
Hetken päästä Tuula alkoi huokailla raskaammin ja sitten hän kipusi päälleni.Hän tarttui kaluuni ja alkoi hitaasti ohjata sitä sisäänsä.Olin aivan jäykkänä ja pelkäsin laukeavani milloin hyvänsä.
Kun olin kokonaan Tuulan sisällä,hän lakkasi liikkumasta joksikin aikaa.Tunsin kuinka kaluni sykki halkeamaisillaan hänen lämpimässä kosteassa pillussaan.Myös Tuulan pillu supisteli kaluni ympärillä.Hän kumartui hieman eteenpäin niin,että pääsin imemään hänen rintojaan.
Jonkin ajan kuluttua Tuulan hengitys alkoi kiihtyä ja hän alkoi liikuttaa lantiotaan sivulle ja ylösalas.Minä en enää kestänyt,vaan aloin työnnellä itseäni Tuulaa vasten ja purkaduin ensimmäistä kertaa naiseen.Aivan upea tunne!
Tuula nousi päältäni ja kääntyi selälleen sängylle vetäen minut päälleen.
Olin edelleen aivan jäykkänä ja yritin työnnellä kaluani Tuulan jalkoväliin yrittäen löytää tieni häneen pilluunsa.Eihän se muuten onnistunut,kun että Tuulan piti ohjata minut sisäänsä.
Sitten aloinkin työnnellä itseäni häneen kiihtyvällä tahdilla.Samalla katselin kuinka hänen tissinsä heiluivat työntöjeni tahdissa.Nappasin toisen rinnan suuhuni ja imin.Otin nännin hampaitteni väliin ja purin varovasti.Tuulan hengitys kiihtyi ja hän kietoi jalkansa selkäni ympärille.Tunsin kuinka hänen pillunsa alkoi supistella ja hengitys muuttui katkonaiseksi.Hän alkoi inahdella ja samassa minä aloin taas purkautua häneen.Tuntui,ettei orgasmi lopu koskaan.
Jonkin ajan kuluttua irtauduimme toisistamme hikisinä,mutta onnellisina(tai ainakin minä olin onnellinen)."Sepä tuntui hyvältä,otammeko joskus uusiksi?"Tuula kysyi.Vastattuani myöntävästi Tuula suuteli minua vielä,puki yöpaidan päälleen ja heitti vielä ovelta lentosuukon.
Otimme uusiksi vielä monta kertaa,mutta ne on sitten eri tarinoita.

2

6617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !

      Kerro ihmeesä vaikka kaikki ne "eri tarinat"! aiivan loistavia!!

    • NuortaRouvalle

      Hieno tarina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe