Gallup: Kuinka moni käyttää googlea???

Googlen käyttäjä :)

Eli kuinka moni käyttää hakukoneena googlea? Vaikka suomi24:nen on maailman suurin hakukone en aijo luopua googlesta, koska se on tarkoitettu hakukoneeksi, mja suomi24:sessa on paljon sekavempi hakukone!!!!!!!

12

717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tempo

Kahta en vaihda, toinen on Google ja se toinen...

• joo

juurikaan muita kuin Googlea. Se on mielestäni paras hakukone. Ei ole edes mainoksia.

• sami

Eipä juuri ole sellaista mitä sillä ei löytyisi.
      Joskus harvoin koitan jollain muullakin, mutta harvoin siitä on isompaa iloa ollut.

Google on vielä sopivasti tuossa osoitekentän oikealla puolella (Operassa tietty), joten siksikin se on aina kätevä tapa hakujen tekemiseen.

• jumi

tottakai. Niin ja onhan se google sopivasti siinä OSOITEKENTÄSSÄ (tilaa täytyy säästää,mozilla)

• harmaahurtta

google rokittaa ;)

• Hiiri

Onko olemassa muitakin hakukoneita...?

• asdf

etsi googlella:)

• pm

on google.
      selkeä.

• miituu

käytän vain ja ainoastaan googlea,kyllähän sitä joskus tuli jotain altavistaa/suomikaxnelosta käytettyä,mutta kun googlesta löytyy asiaan kuin asiaan kaikenlaista sälää niin ei sitä muita tarvita!!

• rainer

Googlepas on maailman isoin haku. 2,4;suomi24 2,1mrd.

• Sallie99

Käytän vain ja ainoastaan googlea. Mun mottoni on: "Google on kaveri."

• nyynny

Itsekkin olen käyttänyt Googlea pidemmän aikaa, mutta kun tutustuin lähemmin heidän yksityisyydensuojaan jne., niin eipä tule enää käytettyä Googlea niin paljon kun ennen. Nyt olen vaihtanut päähakukoneeni ixquick nimiseen hakukoneeseen, joka lupaa todella hyvän tietosuojan (ei tallenna IP:tä jne. yms yms.) Kokeilemisen arvoinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6364
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5438
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      62
      4279
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      76
      4159
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3911
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      78
      1261
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1105
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      60
      1070
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      890
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      831
    Aihe