Eli kuinka moni käyttää hakukoneena googlea? Vaikka suomi24:nen on maailman suurin hakukone en aijo luopua googlesta, koska se on tarkoitettu hakukoneeksi, mja suomi24:sessa on paljon sekavempi hakukone!!!!!!!
Gallup: Kuinka moni käyttää googlea???
12
681
Vastaukset
- Tempo
Kahta en vaihda, toinen on Google ja se toinen...
- joo
juurikaan muita kuin Googlea. Se on mielestäni paras hakukone. Ei ole edes mainoksia.
- sami
Eipä juuri ole sellaista mitä sillä ei löytyisi.
Joskus harvoin koitan jollain muullakin, mutta harvoin siitä on isompaa iloa ollut.
Google on vielä sopivasti tuossa osoitekentän oikealla puolella (Operassa tietty), joten siksikin se on aina kätevä tapa hakujen tekemiseen.- jumi
tottakai. Niin ja onhan se google sopivasti siinä OSOITEKENTÄSSÄ (tilaa täytyy säästää,mozilla)
- harmaahurtta
google rokittaa ;)
- Hiiri
Onko olemassa muitakin hakukoneita...?
- asdf
etsi googlella:)
- pm
on google.
selkeä. - miituu
käytän vain ja ainoastaan googlea,kyllähän sitä joskus tuli jotain altavistaa/suomikaxnelosta käytettyä,mutta kun googlesta löytyy asiaan kuin asiaan kaikenlaista sälää niin ei sitä muita tarvita!!
- rainer
Googlepas on maailman isoin haku. 2,4;suomi24 2,1mrd.
- Sallie99
Käytän vain ja ainoastaan googlea. Mun mottoni on: "Google on kaveri."
- nyynny
Itsekkin olen käyttänyt Googlea pidemmän aikaa, mutta kun tutustuin lähemmin heidän yksityisyydensuojaan jne., niin eipä tule enää käytettyä Googlea niin paljon kun ennen. Nyt olen vaihtanut päähakukoneeni ixquick nimiseen hakukoneeseen, joka lupaa todella hyvän tietosuojan (ei tallenna IP:tä jne. yms yms.) Kokeilemisen arvoinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763462
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272119Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä771971Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191520- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261358Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61326Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045