Gallup: Kuinka moni käyttää googlea???

Googlen käyttäjä :)

Eli kuinka moni käyttää hakukoneena googlea? Vaikka suomi24:nen on maailman suurin hakukone en aijo luopua googlesta, koska se on tarkoitettu hakukoneeksi, mja suomi24:sessa on paljon sekavempi hakukone!!!!!!!

12

740

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tempo

Kahta en vaihda, toinen on Google ja se toinen...

• joo

juurikaan muita kuin Googlea. Se on mielestäni paras hakukone. Ei ole edes mainoksia.

• sami

Eipä juuri ole sellaista mitä sillä ei löytyisi.
      Joskus harvoin koitan jollain muullakin, mutta harvoin siitä on isompaa iloa ollut.

Google on vielä sopivasti tuossa osoitekentän oikealla puolella (Operassa tietty), joten siksikin se on aina kätevä tapa hakujen tekemiseen.

• jumi

tottakai. Niin ja onhan se google sopivasti siinä OSOITEKENTÄSSÄ (tilaa täytyy säästää,mozilla)

• harmaahurtta

google rokittaa ;)

• Hiiri

Onko olemassa muitakin hakukoneita...?

• asdf

etsi googlella:)

• pm

on google.
      selkeä.

• miituu

käytän vain ja ainoastaan googlea,kyllähän sitä joskus tuli jotain altavistaa/suomikaxnelosta käytettyä,mutta kun googlesta löytyy asiaan kuin asiaan kaikenlaista sälää niin ei sitä muita tarvita!!

• rainer

Googlepas on maailman isoin haku. 2,4;suomi24 2,1mrd.

• Sallie99

Käytän vain ja ainoastaan googlea. Mun mottoni on: "Google on kaveri."

• nyynny

Itsekkin olen käyttänyt Googlea pidemmän aikaa, mutta kun tutustuin lähemmin heidän yksityisyydensuojaan jne., niin eipä tule enää käytettyä Googlea niin paljon kun ennen. Nyt olen vaihtanut päähakukoneeni ixquick nimiseen hakukoneeseen, joka lupaa todella hyvän tietosuojan (ei tallenna IP:tä jne. yms yms.) Kokeilemisen arvoinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      165
      1720
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1310
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      220
      945
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      877
    5. 55
      776
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      747
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      735
    8. 89
      701
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      637
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      594
    Aihe