Kuulin ko.pojan nimen.Mitäs pidätte?
Ropi
18
1070
Vastaukset
- Jens
Kuulostaa joltain Rovaniemeläiseltä 2.divarin jengiltä.
- maistraatista päivää
Kamala nimi! Kuka tollo virkamies tuonkin on ensimmäisen kerran hyväksynyt. Koiran nimenä se ehkä menisi...
- Ropi
Kiitti hei et haukut mun nimee
- Pandora
outo
- Aslak
Ropi-tunturi.
- Jane
Onkohan tuo sitten suomennettu Robbie? Täytyy varmaan makustella tätä nimeä jonkin aikaa. Ensi kuulemalta melkoisen hassu nimeksi, mutta ei niitä kaikista hirveimpiä. Jotenkin ehkä liian lempinimenomainen (esim. Roopesta).
- lepa
paska ropisee pönttöön
- Jadette
Minun serkkuni nimi on Robi ja ainakin minun mielestäni se sopii hyvin vekkuleille miehille.. Robi on mielestäni myös jotenkin pehmeämpi kuin Ropi. Suosittelisin siis sitä, jollet vierasta nimen vierasperäistä kirjainta
- Annika
Se on mun koiran nimi!
- donna
Ainakin tän päivän hesarissa oli syntyneet
palstalla: Ropi Rasmus Karinpoika.
Sisaruksillakin vähän erikoiset nimet Jaro ja Sera.
Jokainen laittakoon vauvallensa nimen mieltymyksen
mukaan, mutta kyllä sitä kannattaa vähän
harkita ainakin joittenkin nimien kohdalla
(joita täälläkin pyörii), ettei ainakaan lapsi
siitä myöhemmin joudu kärsimään!
Kyllä täällä kauniita nimiä yleensä on ja moni
saa hyviä ideoitakin!- miksitälläinen
Luin ensin että rupi, en laittais edes kissalle enkä koiralle,anteeksi vaan.
- vain on
että monilla vanhemmilla on tarve antaa lapsilleen erikoiset nimet, sanalla sanoen omituiset nimet. Onkohan vanhempien oma itsetunto niin heikko vai eivätkö he usko lastensa olevan erityisiä ja tärkeitä ilman omituista nimeä?
Huomasin myös Hesarista tuon Ropin eikä muuta voin kuin kauhistella. - L.o.L
Lapsellista erikoisuudentavoittelua.
- hauvavauvatko
Ovatkohan nuo ihan varmasti IHMISlapselle annettuja nimiä, vai joko lemmikkejä inhimillistetään niin pitkälle että julkaistaan lehdessä niiden nimiä syntyneiden palstalla???
- Jaana
Kuullostaa lemmikin nimeltä, tai tyhjältä sanahelinältä: ripi, rapi, ropi... Robin olisi parempi.
- Leena62levänsyöjä
Jaana se vasta oksettava nimi on😀😀
- Hyiaadaaaaa
Kellekkään ei kuulu minkä nimen kukakin lapselleen antaa!!! Minustakin jotkut ronja ja eerika on kauheita nimiä,mutta pidän mölyt mielessäni!!!
- L.o.L
Miks sitten kyselee täällä mielipidettä jollei se kellekään kuulu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 425857
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?815551Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2485441Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494679Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k294638Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1783924- 1413470
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!283116Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.243108Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42701