Kuulin ko.pojan nimen.Mitäs pidätte?
Ropi
18
985
Vastaukset
- Jens
Kuulostaa joltain Rovaniemeläiseltä 2.divarin jengiltä.
- maistraatista päivää
Kamala nimi! Kuka tollo virkamies tuonkin on ensimmäisen kerran hyväksynyt. Koiran nimenä se ehkä menisi...
- Ropi
Kiitti hei et haukut mun nimee
- Pandora
outo
- Aslak
Ropi-tunturi.
- Jane
Onkohan tuo sitten suomennettu Robbie? Täytyy varmaan makustella tätä nimeä jonkin aikaa. Ensi kuulemalta melkoisen hassu nimeksi, mutta ei niitä kaikista hirveimpiä. Jotenkin ehkä liian lempinimenomainen (esim. Roopesta).
- lepa
paska ropisee pönttöön
- Jadette
Minun serkkuni nimi on Robi ja ainakin minun mielestäni se sopii hyvin vekkuleille miehille.. Robi on mielestäni myös jotenkin pehmeämpi kuin Ropi. Suosittelisin siis sitä, jollet vierasta nimen vierasperäistä kirjainta
- Annika
Se on mun koiran nimi!
- donna
Ainakin tän päivän hesarissa oli syntyneet
palstalla: Ropi Rasmus Karinpoika.
Sisaruksillakin vähän erikoiset nimet Jaro ja Sera.
Jokainen laittakoon vauvallensa nimen mieltymyksen
mukaan, mutta kyllä sitä kannattaa vähän
harkita ainakin joittenkin nimien kohdalla
(joita täälläkin pyörii), ettei ainakaan lapsi
siitä myöhemmin joudu kärsimään!
Kyllä täällä kauniita nimiä yleensä on ja moni
saa hyviä ideoitakin!- miksitälläinen
Luin ensin että rupi, en laittais edes kissalle enkä koiralle,anteeksi vaan.
- vain on
että monilla vanhemmilla on tarve antaa lapsilleen erikoiset nimet, sanalla sanoen omituiset nimet. Onkohan vanhempien oma itsetunto niin heikko vai eivätkö he usko lastensa olevan erityisiä ja tärkeitä ilman omituista nimeä?
Huomasin myös Hesarista tuon Ropin eikä muuta voin kuin kauhistella. - L.o.L
Lapsellista erikoisuudentavoittelua.
- hauvavauvatko
Ovatkohan nuo ihan varmasti IHMISlapselle annettuja nimiä, vai joko lemmikkejä inhimillistetään niin pitkälle että julkaistaan lehdessä niiden nimiä syntyneiden palstalla???
- Jaana
Kuullostaa lemmikin nimeltä, tai tyhjältä sanahelinältä: ripi, rapi, ropi... Robin olisi parempi.
- Leena62levänsyöjä
Jaana se vasta oksettava nimi on😀😀
- Hyiaadaaaaa
Kellekkään ei kuulu minkä nimen kukakin lapselleen antaa!!! Minustakin jotkut ronja ja eerika on kauheita nimiä,mutta pidän mölyt mielessäni!!!
- L.o.L
Miks sitten kyselee täällä mielipidettä jollei se kellekään kuulu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000560919724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132295Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1801450Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191189- 71930
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41867Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.40711Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75632