Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Avril Lavigne

Mustavalkoinen muukalainen

Avril, IHANA Avril.. nyt sanotte varmaa et "joku ****n teinirokkari, sen ääntäki muutetaan tietokoneella.." avril on hieno ja kaunis ihminen. kaikkien artistien ääntä muokataan. avril on silti mun mielest paras.

8

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50jeniä

      Kyllähän tuata kuuntelee, on vaan vähän liikaa noita teinirokkibändejä. Ei siinä mitään, mutta kun ne toistaa itseään!

    • Poison

      "kaikkien artistien ääntä muokataan."

      Jep, kaikkien niiden jotka eivät osaa laulaa. Avril ei kuulosta ollenkaan samalta livenä kuin levyllä, etenkään sillä ensimmäisellä.

      Ja miksi sanoisin Avrilia teinirokkariksi? Teinipopparihan se on.

      • PikkuAvril

        sulle poison:ootkos kuullu esim. Gwen Stefania livenä? Hei haloo... kauheeta... Kaikkien ääntä TODELLA muokataan. KUKAAN ei laula SUORAAN LEVYLLE!!!


    • dracudella

      Avril RULES!!! (hän soittaa muuten rokkipoppia tai poppirokkia, kummin vaan...!)

    • on...

      Avril on ihana, sen kanssa kun pääsisi vähän namustelemaan, niin ei olisi enää kotiin ikävä ;)

    • avrilfani

      RAKASTAN AVRILLII

    • lavigne-fani forever

      Avril on paras!!! Toivottavasti toi The Best Damn Thing ei jää sen viimeseks levyks sillä joissain paikoissa väitetään niin :< Se on vaan niin iiihanaaaaaa!!

      • ann|kaa

        Mun mielipide on, että Avril on supernätti ja tosi hyvä laulamaan. Mutta sitä mun piti sanoa, että ärsyttää hirveesti että Avril Lavignea sanotaan teiniBÄNDIKSI. Teinihän se on, muttei kait Avril ole bändi? Hän on laulaja! Tokio Hotel on sitte ihan eri juttu. Siis toki Avrililla bändi on, mutta soolona hän esiintyy. Hyvä laulaja, lahjakas!
        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe