Mitä on tapahtunut tuolle foorumille? Luulisi että se olisi korjattu jo.
wicca.fi?
7
605
Vastaukset
- harmaavaris
Wicca.fin foorumeilla on ilmeisesti joku bugi. Kokeile jos selaimen sivuhistoriasta löytyy linkkejä keskusteluihin, sillä itse viestiketjut tuntuvat toimivan normaalisti.
- shodow
hakunapin kautta voi päästä viestiketjuihin. naputtaa sinne vaikka yleinen keskustelu tms...
muuten vaikuttaa yhä olevan jumissa. - shadow
hakunapin kautta voi päästä viestiketjuihin. naputtaa sinne vaikka yleinen keskustelu tms...
muuten vaikuttaa yhä olevan jumissa. - _Jem_
Kyllä se siitä kuntoon saadaan - ylläpito tietää asiasta ja vikaa ollaan korjaamassa.
- Minttunappi
Foorumi on ollut nurin jo niin pitkään, että alkaa tulla ikävä. :(
- _Jem_
Minttunappi kirjoitti:
Foorumi on ollut nurin jo niin pitkään, että alkaa tulla ikävä. :(
Heitin juuri adminia viestillä - kerron kun saan lisätietoa.
- _Jem_
_Jem_ kirjoitti:
Heitin juuri adminia viestillä - kerron kun saan lisätietoa.
Kysyin adminilta, mikä on tilanne, ja sain vastaukseksi teknisiä ongelmia käsittelevän selvityksen, joka olisi minun puolestani voinut yhtä hyvin olla kiinaa (vaikka siitäkin olisin ehkä tajunnut enemmän) ;). Joka tapauksessa ongelmaa ollaan edelleen hoitamassa, ja foorumin on todellakin tarkoitus tulla takaisin, parhaassa tapauksessa siten, että jopa sisältö on tallella. Myös itse sivustoa tullaan jossain vaiheessa päivittämään.
Kärsivällisyyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501999
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3081191Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83999- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701