Hei. Minulla on 93:nen Corsa 1,4i GLS. Sen kulutus matka-ajossa on n. 6,5l. ja kaupunkiajossa 10,2 l. Tuo kaupunkiajon kulutus vaikuttaa hieman liian suurelta ja matka-ajokin saisi olla ehkä 6l:n alle.
Mitä kannattaisi tarkistuttaa moottorin puolelta, jotta varmistaisi kulutuksen johtuvan vain kuljettajan raskaasta jalasta?
terv: HankMan
Corsan kulutus
4
1096
Vastaukset
- majuva
mulla 1,4i eco -96 corsa motarilla 90km/h niin kulutus on 5,5 ja n.120km/h niin 6,8 ja kaupungissa siinä vajaa 7L sul on jossain vikaa (autossa tai kaasujalassa)
moottorissa päästöt kertoo onko vikaa, bensatankki/letkut vuotaa=tarkasta silmillä
se kulutus nousee paljon esim. motarilla jos ajaa yli 100km/h ja kaupungissa jos kiihdyttelee paljon. ENNAKOIVA AJO TYYLI SÄÄSTÄÄ - VAIHTOON
...ja heti. Ja tarkista ettei jarrut laahaa :)
- Kaaleppi
1.4 koneella jos muistan oikein mitä Sorsani vei.
Sulla on ilmanputsari tukossa luultavasti.
Ootko huollattanut autoas? - Anonyymi
4,5 litraan menee kulutukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35532
- 85505
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436