Hei. Minulla on 93:nen Corsa 1,4i GLS. Sen kulutus matka-ajossa on n. 6,5l. ja kaupunkiajossa 10,2 l. Tuo kaupunkiajon kulutus vaikuttaa hieman liian suurelta ja matka-ajokin saisi olla ehkä 6l:n alle.
Mitä kannattaisi tarkistuttaa moottorin puolelta, jotta varmistaisi kulutuksen johtuvan vain kuljettajan raskaasta jalasta?
terv: HankMan
Corsan kulutus
HankMan
3
776
Vastaukset
- majuva
mulla 1,4i eco -96 corsa motarilla 90km/h niin kulutus on 5,5 ja n.120km/h niin 6,8 ja kaupungissa siinä vajaa 7L sul on jossain vikaa (autossa tai kaasujalassa)
moottorissa päästöt kertoo onko vikaa, bensatankki/letkut vuotaa=tarkasta silmillä
se kulutus nousee paljon esim. motarilla jos ajaa yli 100km/h ja kaupungissa jos kiihdyttelee paljon. ENNAKOIVA AJO TYYLI SÄÄSTÄÄ - VAIHTOON
...ja heti. Ja tarkista ettei jarrut laahaa :)
- Kaaleppi
1.4 koneella jos muistan oikein mitä Sorsani vei.
Sulla on ilmanputsari tukossa luultavasti.
Ootko huollattanut autoas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673427- 152066
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231480Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371111
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361021- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38958