Ronjan tuomio

ryövärin tytär

Oliko tuomio oikein, itse katson sen oikeutetuksi, mutta eikö Ronjan äidinkin pitäisi mennä itseensä, kuuleman mukaan Ronja on joutunut itsekkin pienenä aika koville.

22

5635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....................

      Ehkä ei ole hyvä ruveta täällä ronkkimaan ja arvailemaan heidän perheensä asioita. Moni meistä ei voi totuutta tietää ja näissä asioissa juttuihin tulee aina pikku lisä jokaisen tarinan kertojan mukana. Varsinkin tällaisen tragedian jälkeen tuo pikku lisä kasvaa uskomattomiin mittoihin. Minulle on yksi hailee mitä Sadun elämässä on tapahtunut, ehkä olisi hyvä muidenkin jo jättää asia sikseen. Oikeus on jo kuitenkin päättänyt hänen tulevaisuudestaan.

      • ryövärin tytär

        Niinkö asiat aina ovat, ettei niistä voi keskustella, ei tarvitse syytellä, mutta keskustelu arvartaa monen mieltä. Miksi asioille pitää laittaa piste kun tuomio on tullut.


      • xxxxxxxxxxxxxxxxxx
        ryövärin tytär kirjoitti:

        Niinkö asiat aina ovat, ettei niistä voi keskustella, ei tarvitse syytellä, mutta keskustelu arvartaa monen mieltä. Miksi asioille pitää laittaa piste kun tuomio on tullut.

        Draakista on, annetaan hänen elää rauhassa, linnassa, ja sen jälkeenkin. Mutta mielestäni käytös osoittaa mielenterveyshäiriötä. Mutta tuomio on tullut, jos ei valita, mitäs meillä "viisailla" on sanottavaa, muuta kuin pahantahtoista juoruilua.


      • ryövärin tytär
        xxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Draakista on, annetaan hänen elää rauhassa, linnassa, ja sen jälkeenkin. Mutta mielestäni käytös osoittaa mielenterveyshäiriötä. Mutta tuomio on tullut, jos ei valita, mitäs meillä "viisailla" on sanottavaa, muuta kuin pahantahtoista juoruilua.

        Niin kai se on, mutta monesti syyllinen on tosiaankin syytön jos menneisyyteen mennään.
        Mieli on niin ihmeellinen, että se voi toistaa
        sellaista mikä on joskus lapsuudessa opittua.


      • tobi

        ihmettelen mistä sinä tiedät että ronjaa kutsutaan saduksi??? tuttusiko? missään ei ainakaan oo ollu puhetta mistään sadusta vai onko??


      • tietäväinentietaäväinen
        tobi kirjoitti:

        ihmettelen mistä sinä tiedät että ronjaa kutsutaan saduksi??? tuttusiko? missään ei ainakaan oo ollu puhetta mistään sadusta vai onko??

        Ronjan oikea nimi on Satu. Tämä on FAKTA


      • sitten?
        tietäväinentietaäväinen kirjoitti:

        Ronjan oikea nimi on Satu. Tämä on FAKTA

        mitä merkitystä sillä on mikä sen naisen oikee nimi on? selvästi näkee että joku joka tuntee tai tietää sen naisen tai on kuullu kaverinkaverinkaverilta on pakko esiintyä niin että tietää jotain sisäpiirijuttuja jota kukaan muu ei tiedä.
        sama juttu kun mitä tahansa tapahtuu niin huhut ja juorut on heti liikkeellä ja joka kadunkulmassa tulee näitä tietäjiä vastaan jonka kaverinkaverit tuntee sen ja sen ja on kuullu sitä ja sitä. ihmisillä on ihmeellinen tapa luulla olevansa tärkeitä kun ne sattuu tietään mikä jonkun tappajan oikee nimi on. mitä v-tua sillä on väliä?


      • ...............
        tobi kirjoitti:

        ihmettelen mistä sinä tiedät että ronjaa kutsutaan saduksi??? tuttusiko? missään ei ainakaan oo ollu puhetta mistään sadusta vai onko??

        Äääh. Se oli inhimillinen virhe. Eikä sillä todellakaan ole väliä, niin kuin joku tuossa alempana sanoikin tietävälle. Minusta meidän ei pitäisi vatvoa Ronjan asioita täällä, eikä varsinkaan hänen perheensä. Me emme voi tietää, eikä se meille kuulu!!!


    • sinä

      myös itseesi!! jos tunnet kysesen ronjan äidin ni mee puhuu sen kans mitäs tääl huutelet!!!

      • ryövärin tytär

        En tosiaankaan niin henkilökohtaisesti, että sukulainen olen, mutta niin paljon tiedän.


      • vai
        ryövärin tytär kirjoitti:

        En tosiaankaan niin henkilökohtaisesti, että sukulainen olen, mutta niin paljon tiedän.

        ni et henkkohtasesti???? ja tiedät kumiskkin kaikiken""" jee sähän oot hyvä ku tiedät !!!tai luulet vaan tietäväsi ja tuut tänne elvistelemään ! paskaa taidat vaan jauhaa...


      • polttaa
        vai kirjoitti:

        ni et henkkohtasesti???? ja tiedät kumiskkin kaikiken""" jee sähän oot hyvä ku tiedät !!!tai luulet vaan tietäväsi ja tuut tänne elvistelemään ! paskaa taidat vaan jauhaa...

        kaiken maailman kirjotustaidottomat näköjään taas liikkeellä. Montako tuntia meni kun etsit näppikestä kirjaimet juttuus?

        jaa onko niin että äidin paska lapsuus oikeutti polttaa lapset elävältä?


      • Minä
        polttaa kirjoitti:

        kaiken maailman kirjotustaidottomat näköjään taas liikkeellä. Montako tuntia meni kun etsit näppikestä kirjaimet juttuus?

        jaa onko niin että äidin paska lapsuus oikeutti polttaa lapset elävältä?

        ...jos joku tappaa lapsensa niin sitä pitää vatvoa kuukausitolkulla. Mitäs ihmeellistä siinä on? Tällaisessa tapauksessa tekijällä on usein vakavia mielenterveydellisiä ongelmia ja hänestä on varmasti kaiken uupumuksen keskellä tuntunut ettei ahdistuksesta ole ulospääsyä. Hän siis tappoi lapsensa jotta ahdistus helpottaisi. Ja mikäli hänen ongelmansa ovat tehneet hänestä tunnekylmän tässä suhteessa, ei asiassa pitäisi olla kenelläkään mitään ihmettelemistä. Miksi ihmisiä kiinnostaa? Eikö löydy parempia puheen aiheita? Ei kaikkia asioita ja kaikkien ihmisten ajatuksia pysty aina ymmärtämään.


      • juttuko
        Minä kirjoitti:

        ...jos joku tappaa lapsensa niin sitä pitää vatvoa kuukausitolkulla. Mitäs ihmeellistä siinä on? Tällaisessa tapauksessa tekijällä on usein vakavia mielenterveydellisiä ongelmia ja hänestä on varmasti kaiken uupumuksen keskellä tuntunut ettei ahdistuksesta ole ulospääsyä. Hän siis tappoi lapsensa jotta ahdistus helpottaisi. Ja mikäli hänen ongelmansa ovat tehneet hänestä tunnekylmän tässä suhteessa, ei asiassa pitäisi olla kenelläkään mitään ihmettelemistä. Miksi ihmisiä kiinnostaa? Eikö löydy parempia puheen aiheita? Ei kaikkia asioita ja kaikkien ihmisten ajatuksia pysty aina ymmärtämään.

        Ei se kai ihan jokapäivänen juttu ole että kaksi pientä lasta tapetaan polttamalla porvoossa. Miks tappajaa halutaan ymmärtää, eikö yhtään huvita ajatella lasten kohtaloa? Se on saman tekevää?


      • polttakaa
        Minä kirjoitti:

        ...jos joku tappaa lapsensa niin sitä pitää vatvoa kuukausitolkulla. Mitäs ihmeellistä siinä on? Tällaisessa tapauksessa tekijällä on usein vakavia mielenterveydellisiä ongelmia ja hänestä on varmasti kaiken uupumuksen keskellä tuntunut ettei ahdistuksesta ole ulospääsyä. Hän siis tappoi lapsensa jotta ahdistus helpottaisi. Ja mikäli hänen ongelmansa ovat tehneet hänestä tunnekylmän tässä suhteessa, ei asiassa pitäisi olla kenelläkään mitään ihmettelemistä. Miksi ihmisiä kiinnostaa? Eikö löydy parempia puheen aiheita? Ei kaikkia asioita ja kaikkien ihmisten ajatuksia pysty aina ymmärtämään.

        juu polttakaa vapaasti lapsenne niinkö???? mistä kolosta oot ryöminy ? kyllä niitä muita parempia keinoja löytyy. ois antanu lapsensa pois olihan sekin vireillä, tai nii piti ottaa huostaan. mut ei sekää sit.jos masennus oli nii olis hankkinu apua


      • polttakaa kirjoitti:

        juu polttakaa vapaasti lapsenne niinkö???? mistä kolosta oot ryöminy ? kyllä niitä muita parempia keinoja löytyy. ois antanu lapsensa pois olihan sekin vireillä, tai nii piti ottaa huostaan. mut ei sekää sit.jos masennus oli nii olis hankkinu apua

        keinoja saada lapset ja aikuisetkin hengiltä!!!!!
        Mutta, onko minkäänlaista oikeutusta tapaa lasta??
        Kysyn vaan?


      • muotoiltu
        enoc kirjoitti:

        keinoja saada lapset ja aikuisetkin hengiltä!!!!!
        Mutta, onko minkäänlaista oikeutusta tapaa lasta??
        Kysyn vaan?

        enhän mä sitä taarkottanu muilla keinoilla. tarkoitin vaa että ois sit antanu ne lapset vaikka adoptioon tai antanu ne vaan sossuille et saisivat paremman elämän


      • ........
        Minä kirjoitti:

        ...jos joku tappaa lapsensa niin sitä pitää vatvoa kuukausitolkulla. Mitäs ihmeellistä siinä on? Tällaisessa tapauksessa tekijällä on usein vakavia mielenterveydellisiä ongelmia ja hänestä on varmasti kaiken uupumuksen keskellä tuntunut ettei ahdistuksesta ole ulospääsyä. Hän siis tappoi lapsensa jotta ahdistus helpottaisi. Ja mikäli hänen ongelmansa ovat tehneet hänestä tunnekylmän tässä suhteessa, ei asiassa pitäisi olla kenelläkään mitään ihmettelemistä. Miksi ihmisiä kiinnostaa? Eikö löydy parempia puheen aiheita? Ei kaikkia asioita ja kaikkien ihmisten ajatuksia pysty aina ymmärtämään.

        kenet tappaa seuraavaksi, kun pystyy noin hirveään tekoon????????


    • Ikämies.

      Elinkautinen on käytännössä jotain 12-15 vuotta. Ronja on tuolloin vielä melko nuori. Hänellä on mahdollisuus uuteen elämään jossain kaukana...

      • ohi...

        Luultavasti selviää ensikertalaisena viidellä vuodella.Paska juttu!!


    • itsensäkkin!

      Toivottavasti murhapolttaja äiti saa loppuiäkseen ison leiman otsaansa!!!!!!!!!Tappas itsensäkkin!!!

      • 5678

        On se vähä ronskia sanoo, että tappas ittensäkkin mutta...........
        Jos tilanne on ollu epätoivonen eikä parempaa ollu elämässä näköpiirissä, niin oli kyllä aika luuseri homma polttaa lapset elävältä eikä itteensä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe