Kellään tuntemusta firmasta L-Weld. Tekeekö erikois hitsauksia alumiinista? Hintataso? Kokemukset?
L-Weld
8
4147
Vastaukset
- HuonoMuistinen
Jep. tekeehän ne! Itse omistin kolhitun ja hieman kieron aluvanteen, jonka käytin oiottavana siellä. Hyvää jälkeä syntyi ja ihan edullisesti. Risuja ropisee aukioloajoista tai ei ajoissa oo vikaa, mut kävin muutamaan otteeseen pyörähtämässä sillä ja ilokseni putiikki olikin kiinni (siis ois pitäny olla auki). Hieman outoa. Mut kait tollasen nyrkkipajan voi laittaa kii ku haluaa ja lähtee v.lopun viettoon hyvissä ajoin??? =)
- Samat sanat
itellää kans oli kiero vanne ja sovin niitten kans et tuon sen seuraavan päivän.Noh sit seur. päivän seisoin siel pihal vanne käes ja kattelin et eihä tääl oo ketää ni selvis et se äijä oli lähteny viikoks eurooppaa..Jätin vanteen sinne ni meni reilu viikko ni sain sen takas.Mut työn jälki oli erittäin hyvä ja hintakaa ei ollu paha..
- Sambo
Juu oon kuullu positiivisia kokemuksia juuri noista vanteiden laitoista, mut tekeekö miten muita aluhitsaus hommia?
- simo
vittuako täältä kyselet, soita sinne. selviää suoraan.
- Sambo
Soitapa ite sinne ja kysy teettekö te kuin hyvää jälkee? Tottahan joka paikasta vastataan et huippua. Eikö tältä foorumilta saa enää kunnon vastauksia vai oks täällä kaikki jotain pikkupentuja tirisemässä et vittuako täällä kyselet.
- Repro
Sambo kirjoitti:
Soitapa ite sinne ja kysy teettekö te kuin hyvää jälkee? Tottahan joka paikasta vastataan et huippua. Eikö tältä foorumilta saa enää kunnon vastauksia vai oks täällä kaikki jotain pikkupentuja tirisemässä et vittuako täällä kyselet.
hitsauksia tekee,mutta tuskin suurempia koneistuksia.Joskus kysyin imusarjaan suutinten reikien uudelleen koneistamista,muttei onnistunut.Ei kyllä onnistunut missään muussakaan pajassa ainakaan kohtuuhintaan.
Yksi tuttu hitsautti haljenneen alumiinikannen tuolla L-Weldissä,hyvin olisi varmasti kestänyt vapaastihengittävässä koneessa,mutta turbotettua konetta ei luonnollisesti enää kestänyt. - simo
Sambo kirjoitti:
sitäpä tarkoitinkin..
aloituksestasi quote "Tekeekö erikois hitsauksia alumiinista? Hintataso?" ---> soita ite, ja kysy.
joo, kaikki on aina pikkupentuja kun ei tule sinulle sopivia vastauksia. selvähän tämä. - Tintti
simo kirjoitti:
sitäpä tarkoitinkin..
aloituksestasi quote "Tekeekö erikois hitsauksia alumiinista? Hintataso?" ---> soita ite, ja kysy.
joo, kaikki on aina pikkupentuja kun ei tule sinulle sopivia vastauksia. selvähän tämä.L-Weld on ihan ykköspaikka, mulla ei ole kuin hyviä kokemuksia ko' paikasta. Suosittelen.
Soittaa kannattaa etukäteen koska silleen on helpompi sopia ja ei tarvii ajella Hyttiin turhan takia jos Pexi Ja Jartsu on jossain muualla painattamassa.
Sieltä samasta paikasta löytyy myös melkoisesti tietämystä moottorikelkkailusta joten siitä voi tarinoida siellä kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835