Jämsän kummitustalo???

Black Ace

Lähellä Jämsän keskustaa sijaitsee talo joka on ollut tyhjillään 60 - 70 vaihteesta lähtien.
Talon perhe kuoli väkivaltaisesti isän tapettua kaikki lapsineen päivineen ja lopulta itsensä myös. Talo on ollut siis siitä lähtien autio.
Ovet ja ikkunat ovat laudoitettu ja naulattu kiinni. Kuitenkin ajan saatossa talon sisällä on käynyt moni mutta kukaan ei ole pystynyt olemaan siinä talossa yötä. Ei edes viinanhuuruissa olevatkaan. Tämä tarina on kulkeutunut minulle siskontytön kautta joka asuu vieläkin jokseenkin lähellä Jämsää. Nyt kyselisinkin että onko asiassa mitään perää vai onko kaikki jutut ihan tuulesta temmattuja. Joten kaikki ketkä tietävät asiasta jotain...vastatkaa tähän viestiin.

13

2694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjj

      En ole varma puhutaanko me nyt samasta paikasta, mutta muistaakseni olen kuullut jotain tuollaista..... Parhaitenhan sen saa todistettua, että onko totta vai ei jos sinne sitten menee käymään, mutta yksin varsinkaan ei kannata sillä jos tuo pitää totta niin, mutta voihan se olla niinkin, että nuo viinan huuruissa olevat sun muut tietävät talon historian ja mielikuvitus on vain alkanut laukkaamaan.

      • Black Ace

        Jämsä on Keski-Suomessa noin 52 km Jyväskylästä etelään E4 pitkin.
        En tiedä mutta onkohan siellä ihan käytävä sillä tiedän paikan missä se suunnilleen on. Sen verran alkoi kiinnostamaan tuo juttu että se on tarkistettava itse.
        Juttuja olen kuullut siitä talosta jo aika monelta mutta vielä varmistukseksi ajattelin kysäistä täältä asiaa. Tiedä sitten onko se juttu ihan tuulesta temmattu.


      • harkinnassa
        Black Ace kirjoitti:

        Jämsä on Keski-Suomessa noin 52 km Jyväskylästä etelään E4 pitkin.
        En tiedä mutta onkohan siellä ihan käytävä sillä tiedän paikan missä se suunnilleen on. Sen verran alkoi kiinnostamaan tuo juttu että se on tarkistettava itse.
        Juttuja olen kuullut siitä talosta jo aika monelta mutta vielä varmistukseksi ajattelin kysäistä täältä asiaa. Tiedä sitten onko se juttu ihan tuulesta temmattu.

        minäkin meinasin mennä sinne kattoo... toivottavasti siellä ei ole ruuhkaa sillon ku eksyn paikalle ;)


      • sitten
        harkinnassa kirjoitti:

        minäkin meinasin mennä sinne kattoo... toivottavasti siellä ei ole ruuhkaa sillon ku eksyn paikalle ;)

        Kertokaa sitten millasta oli. Ois kiva kuulla. Naapurissa on samanlainen museona oleva aitta, sen vintillä ei oo voinu olla rauhassa yötä. Juttuja vaan oon kuullu, en tiiä löytyykö hermoja lähtä ite kokeileen.


      • minä_
        harkinnassa kirjoitti:

        minäkin meinasin mennä sinne kattoo... toivottavasti siellä ei ole ruuhkaa sillon ku eksyn paikalle ;)

        saisinko mä tulla sun mukaas sinne..pitää vaan toivoo ettei sinne todellakaan ole ruuhkaa..=) *nauraa*


      • Black Ace
        minä_ kirjoitti:

        saisinko mä tulla sun mukaas sinne..pitää vaan toivoo ettei sinne todellakaan ole ruuhkaa..=) *nauraa*

        ostaa sivceysvyö sillä olen kuullut tarinoita että olemattomat henget ovat raiskanneet naisia.
        ja niiden mällistä en mene takuuseen onko se ihan sitä ehtaa ainetta. hehe vitsi=)


      • minä_
        Black Ace kirjoitti:

        ostaa sivceysvyö sillä olen kuullut tarinoita että olemattomat henget ovat raiskanneet naisia.
        ja niiden mällistä en mene takuuseen onko se ihan sitä ehtaa ainetta. hehe vitsi=)

        enhän mä sellasta tarvii jos sä suojelet sielä mua..=) vai?


    • jämsänKOUTSI

      rauhottukaa koutsi hoitaa diilit

    • jämsänkoutsinkoutsi

      simmahdin kyseiseen taloon umpihumalassa ja heräsin alasti tiski altaasta, selvästi jotain hämrää talossa on 0.o

    • jämsä kummitus

      oon käyny siellä talossa monta kertaa siell' kummittelee kaverini putos yläkerran lattian läpi ala kertaan soitettiin ambulanssi ja hännen selkä murtu löysimme sieltä verisen puukon ja tytön vaateita ja ovet meni itestään kiinni asuin sen vieressä onneksi se on purettu

      • jämsänfeikkikummitus

        sitä ei oo purettu :DDDDDDD


    • epäluuloinen

      Okkei....

    • Juusto on luusto

      Oliks se keltanen? Iso talo? Kävin siinä ja yhtäkkiä ikkunat putos ja kaaduin,erikoista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe