Lähellä Jämsän keskustaa sijaitsee talo joka on ollut tyhjillään 60 - 70 vaihteesta lähtien.
Talon perhe kuoli väkivaltaisesti isän tapettua kaikki lapsineen päivineen ja lopulta itsensä myös. Talo on ollut siis siitä lähtien autio.
Ovet ja ikkunat ovat laudoitettu ja naulattu kiinni. Kuitenkin ajan saatossa talon sisällä on käynyt moni mutta kukaan ei ole pystynyt olemaan siinä talossa yötä. Ei edes viinanhuuruissa olevatkaan. Tämä tarina on kulkeutunut minulle siskontytön kautta joka asuu vieläkin jokseenkin lähellä Jämsää. Nyt kyselisinkin että onko asiassa mitään perää vai onko kaikki jutut ihan tuulesta temmattuja. Joten kaikki ketkä tietävät asiasta jotain...vastatkaa tähän viestiin.
Jämsän kummitustalo???
13
3171
Vastaukset
- jjj
En ole varma puhutaanko me nyt samasta paikasta, mutta muistaakseni olen kuullut jotain tuollaista..... Parhaitenhan sen saa todistettua, että onko totta vai ei jos sinne sitten menee käymään, mutta yksin varsinkaan ei kannata sillä jos tuo pitää totta niin, mutta voihan se olla niinkin, että nuo viinan huuruissa olevat sun muut tietävät talon historian ja mielikuvitus on vain alkanut laukkaamaan.
- Black Ace
Jämsä on Keski-Suomessa noin 52 km Jyväskylästä etelään E4 pitkin.
En tiedä mutta onkohan siellä ihan käytävä sillä tiedän paikan missä se suunnilleen on. Sen verran alkoi kiinnostamaan tuo juttu että se on tarkistettava itse.
Juttuja olen kuullut siitä talosta jo aika monelta mutta vielä varmistukseksi ajattelin kysäistä täältä asiaa. Tiedä sitten onko se juttu ihan tuulesta temmattu. - harkinnassa
Black Ace kirjoitti:
Jämsä on Keski-Suomessa noin 52 km Jyväskylästä etelään E4 pitkin.
En tiedä mutta onkohan siellä ihan käytävä sillä tiedän paikan missä se suunnilleen on. Sen verran alkoi kiinnostamaan tuo juttu että se on tarkistettava itse.
Juttuja olen kuullut siitä talosta jo aika monelta mutta vielä varmistukseksi ajattelin kysäistä täältä asiaa. Tiedä sitten onko se juttu ihan tuulesta temmattu.minäkin meinasin mennä sinne kattoo... toivottavasti siellä ei ole ruuhkaa sillon ku eksyn paikalle ;)
- sitten
harkinnassa kirjoitti:
minäkin meinasin mennä sinne kattoo... toivottavasti siellä ei ole ruuhkaa sillon ku eksyn paikalle ;)
Kertokaa sitten millasta oli. Ois kiva kuulla. Naapurissa on samanlainen museona oleva aitta, sen vintillä ei oo voinu olla rauhassa yötä. Juttuja vaan oon kuullu, en tiiä löytyykö hermoja lähtä ite kokeileen.
- minä_
harkinnassa kirjoitti:
minäkin meinasin mennä sinne kattoo... toivottavasti siellä ei ole ruuhkaa sillon ku eksyn paikalle ;)
saisinko mä tulla sun mukaas sinne..pitää vaan toivoo ettei sinne todellakaan ole ruuhkaa..=) *nauraa*
- Black Ace
minä_ kirjoitti:
saisinko mä tulla sun mukaas sinne..pitää vaan toivoo ettei sinne todellakaan ole ruuhkaa..=) *nauraa*
ostaa sivceysvyö sillä olen kuullut tarinoita että olemattomat henget ovat raiskanneet naisia.
ja niiden mällistä en mene takuuseen onko se ihan sitä ehtaa ainetta. hehe vitsi=) - minä_
Black Ace kirjoitti:
ostaa sivceysvyö sillä olen kuullut tarinoita että olemattomat henget ovat raiskanneet naisia.
ja niiden mällistä en mene takuuseen onko se ihan sitä ehtaa ainetta. hehe vitsi=)enhän mä sellasta tarvii jos sä suojelet sielä mua..=) vai?
- jämsänKOUTSI
rauhottukaa koutsi hoitaa diilit
- jämsänkoutsinkoutsi
simmahdin kyseiseen taloon umpihumalassa ja heräsin alasti tiski altaasta, selvästi jotain hämrää talossa on 0.o
- jämsä kummitus
oon käyny siellä talossa monta kertaa siell' kummittelee kaverini putos yläkerran lattian läpi ala kertaan soitettiin ambulanssi ja hännen selkä murtu löysimme sieltä verisen puukon ja tytön vaateita ja ovet meni itestään kiinni asuin sen vieressä onneksi se on purettu
- jämsänfeikkikummitus
sitä ei oo purettu :DDDDDDD
- epäluuloinen
Okkei....
- Juusto on luusto
Oliks se keltanen? Iso talo? Kävin siinä ja yhtäkkiä ikkunat putos ja kaaduin,erikoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p967346Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3596432Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite613794Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293519Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1922001Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os181713- 611461
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181436Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11330Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11317