Jämsän kummitustalo???

Black Ace

Lähellä Jämsän keskustaa sijaitsee talo joka on ollut tyhjillään 60 - 70 vaihteesta lähtien.
Talon perhe kuoli väkivaltaisesti isän tapettua kaikki lapsineen päivineen ja lopulta itsensä myös. Talo on ollut siis siitä lähtien autio.
Ovet ja ikkunat ovat laudoitettu ja naulattu kiinni. Kuitenkin ajan saatossa talon sisällä on käynyt moni mutta kukaan ei ole pystynyt olemaan siinä talossa yötä. Ei edes viinanhuuruissa olevatkaan. Tämä tarina on kulkeutunut minulle siskontytön kautta joka asuu vieläkin jokseenkin lähellä Jämsää. Nyt kyselisinkin että onko asiassa mitään perää vai onko kaikki jutut ihan tuulesta temmattuja. Joten kaikki ketkä tietävät asiasta jotain...vastatkaa tähän viestiin.

13

2948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjj

En ole varma puhutaanko me nyt samasta paikasta, mutta muistaakseni olen kuullut jotain tuollaista..... Parhaitenhan sen saa todistettua, että onko totta vai ei jos sinne sitten menee käymään, mutta yksin varsinkaan ei kannata sillä jos tuo pitää totta niin, mutta voihan se olla niinkin, että nuo viinan huuruissa olevat sun muut tietävät talon historian ja mielikuvitus on vain alkanut laukkaamaan.

• Black Ace

Jämsä on Keski-Suomessa noin 52 km Jyväskylästä etelään E4 pitkin.
        En tiedä mutta onkohan siellä ihan käytävä sillä tiedän paikan missä se suunnilleen on. Sen verran alkoi kiinnostamaan tuo juttu että se on tarkistettava itse.
        Juttuja olen kuullut siitä talosta jo aika monelta mutta vielä varmistukseksi ajattelin kysäistä täältä asiaa. Tiedä sitten onko se juttu ihan tuulesta temmattu.

• harkinnassa
        Black Ace kirjoitti:

Jämsä on Keski-Suomessa noin 52 km Jyväskylästä etelään E4 pitkin.
        En tiedä mutta onkohan siellä ihan käytävä sillä tiedän paikan missä se suunnilleen on. Sen verran alkoi kiinnostamaan tuo juttu että se on tarkistettava itse.
        Juttuja olen kuullut siitä talosta jo aika monelta mutta vielä varmistukseksi ajattelin kysäistä täältä asiaa. Tiedä sitten onko se juttu ihan tuulesta temmattu.

minäkin meinasin mennä sinne kattoo... toivottavasti siellä ei ole ruuhkaa sillon ku eksyn paikalle ;)

• sitten
        harkinnassa kirjoitti:

minäkin meinasin mennä sinne kattoo... toivottavasti siellä ei ole ruuhkaa sillon ku eksyn paikalle ;)

Kertokaa sitten millasta oli. Ois kiva kuulla. Naapurissa on samanlainen museona oleva aitta, sen vintillä ei oo voinu olla rauhassa yötä. Juttuja vaan oon kuullu, en tiiä löytyykö hermoja lähtä ite kokeileen.

• minä_
        harkinnassa kirjoitti:

saisinko mä tulla sun mukaas sinne..pitää vaan toivoo ettei sinne todellakaan ole ruuhkaa..=) *nauraa*

• Black Ace
        minä_ kirjoitti:

saisinko mä tulla sun mukaas sinne..pitää vaan toivoo ettei sinne todellakaan ole ruuhkaa..=) *nauraa*

ostaa sivceysvyö sillä olen kuullut tarinoita että olemattomat henget ovat raiskanneet naisia.
        ja niiden mällistä en mene takuuseen onko se ihan sitä ehtaa ainetta. hehe vitsi=)

• minä_
        Black Ace kirjoitti:

ostaa sivceysvyö sillä olen kuullut tarinoita että olemattomat henget ovat raiskanneet naisia.
        ja niiden mällistä en mene takuuseen onko se ihan sitä ehtaa ainetta. hehe vitsi=)

enhän mä sellasta tarvii jos sä suojelet sielä mua..=) vai?

• jämsänKOUTSI

rauhottukaa koutsi hoitaa diilit

• jämsänkoutsinkoutsi

simmahdin kyseiseen taloon umpihumalassa ja heräsin alasti tiski altaasta, selvästi jotain hämrää talossa on 0.o

• jämsä kummitus

oon käyny siellä talossa monta kertaa siell' kummittelee kaverini putos yläkerran lattian läpi ala kertaan soitettiin ambulanssi ja hännen selkä murtu löysimme sieltä verisen puukon ja tytön vaateita ja ovet meni itestään kiinni asuin sen vieressä onneksi se on purettu

• jämsänfeikkikummitus

sitä ei oo purettu :DDDDDDD

• epäluuloinen

Okkei....

• Juusto on luusto

Oliks se keltanen? Iso talo? Kävin siinä ja yhtäkkiä ikkunat putos ja kaaduin,erikoista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      99
      2218
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1955
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      51
      1543
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1486
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1466
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1364
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1294
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      109
      1095
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1074
    Aihe