Autoa ostamassa

Eronnut nainen

Olin tämän tapahtuessa eronnut miehestäni noin puoli vuotta sitten. Olin aloittelemassa ikään kuin uutta elämää. Se kieltämättä tuntui hieman oudolta, olinhan jo 43-vuotias. Mutta pakko oli jaksaa vaikka tuntui että on miljoona asiaa tehtävänä. Yksi niistä oli auton osto. Auto oli mennyt mieheni mukana, ja uusi piti hankkia vaikken niistä mitään ymmärtänytkään. Rahaa minulla onneksi oli jäänyt erosta melko
reippaasti, joten se ei ollut ongelma.

Olen toki tähän ikään mennessä oppinut käyttämään naisellista viehätysvoimaa hyväkseni, joten päätin pukeutua mahdollisimman vetävästi kaupoille lähtiessäni. Laitoin päälleni valkoisen kauluspaidan, sen alle mustat rintaliivit, sillä tiedän että miehet pitävät sitä seksikkäänä. Lisäksi melko tiukan polvipituisen mustan hameen, korkeakorkoiset mustat korkkarit, sekä ohuet mustat stay-upit. Ja hameen alle mustat stringit ja vielä päälle musta bleiseri. Katsoin itseäni peilistä, ja totesin olevani valmis autonostoon...

Marssin isoon autoliikkeeseen, ja odottelin jonkun palvelevan minua. Hetkessä paikalle singahtikin pukuun pukeutunut noin kolmekymppinen miesmyyjä. Keskustelimme toiveistani ja budjetistani, ja huomasin hänen tutkivan minua katsellaan hyvinkin uteliaana. Päädyimme että eräs keskiluokan japanilaismalli voisi olla minulle sopiva, ja myyjä ehdotti että lähtisimme yhdessä koeajolle.

Hän lähti hakemaan avaimia, ja juuri hänen tullessaan otin bleiserini pois, ja huolehdin että rintani pullistuivat mukavasti eteenpäin kun otin käteni hihoista. Huomasin kuinka miesraukka meinasi pudottaa silmänsä. Tunsin että homma etenee juuri niin kuin pitääkin. Istuimme autoon, minä siis tietysti ajajan paikalle. Pidin huolta myös siitä, että hameeni helma nousi puolireiteen kun istuin alas. Jälleen huomasin myyjän katseesta että temppuni herätti huomiota.

Lähdimme liikenteeseen, ja ajoin ensin hieman taajamassa, sitten suuntasin moottoritielle. Juttelimme koko ajan niitä näitä autoon liittyen, ja sitten kerroin miksi olen autoa hankkimassa. Myyjän olemus valpastui välittömästi. Huomasin että lähestymässä oli levähdyspaikka, ja kysyin sopiiko että ajan sinne, jotta voin polttaa tupakan. No sehän myyjälle sopi, joten sinne ajoin. Silloin oli kaunis kesäpäivä, joten istuimme levähdyspaikalla olevalle penkille. Myyjä ei tosin kauaa istunut, vaan käveli hermostuneen oloisena edestakaisin.

Totesin hänelle että auto vaikuttaa hyvältä, ja kysäisin hintaa. Myyjä vastasi että se olisi 29 000 euroa. Sanoin että se on kyllä melko paljon, saisiko hintaa millään alaspäin. Myyjä selitti jotain tiukoista katteista ja muuta höpinää. Silloin ajattelin että mittaan markkina-arvoni oikein todella. Nousin seisomaan, nostin hamettani reilusti ylöspäin niin että stay-up’ini paljastuivat ja istuin takaisin alas ristien jalkani. Päällimmäisen jalkani reisi oli hyvin esillä ja sivelin sitä kädelläni edestakaisin ja kysyin uudelleen saisiko sitä hintaa alaspäin.

Pystyi selvästi näkemään miten myyjällä tärähti seisomaan ja tiesin että peli on pelattu. Myyjä kysyi ”mitä sinulla on tarjota?”. Vastasin että ”saat naida minua nyt tuossa vessassa jos pudotat hintaa kaksi tonnia”. Levähdyspaikalla siis oli sellainen pieni puinen WC-rakennus. Myyjä alkoi nikottelemaan jotain että pitäisi myyntipäälliköltä kysyä ja että hän voi joutua itse maksamaan jotain ja niin edelleen.
Ajattelin että nyt kannattaa edetä ripeästi, ja aloin avaamaan paitani nappeja ja sanoin ”eiköhän noin iso poika pysty ihan itsekin päättämään?”. Avasin pokkana kaikki nappini ja käännyin ja lähdin kävelemään vessaa kohden. Pidin huolen että takapuoleni keinahteli mahdollisimman paljon jokaisella askeleella.

Avasin vessan oven ja totesin että siistimpiäkin olen nähnyt, mutta nyt ei auta. Vessassa oli puinen taso jonka keskellä reikä. Laskin kannen alas ja istuin sen päälle. Myyjä oli tullut lähemmäs ja katseli minua. Otin paitani kokonaan pois ja laskin sen tasolle vierelläni. Saman tein hameelleni. Nyt minulla oli enää rintaliivit, stay up’it, stringit ja kengät. Kysyin myyjältä ”tuletko vai etkö, nyt täytyy päättää tai tarjous menee ohi”.

Myyjä tuli sisään ahtaaseen vessaan ja jäi seisomaan eteeni. Istuin edelleen kannen päällä, joten hänen lantionsa oli juuri pääni kohdalla. Avasin hänen housunsa jotka putosivat lattialle. Vedin perässä hänen alushousunsa, ja nyt hänen paljas, seisova kalunsa oli kasvojen edessä. Otin siitä kiinni ja vetelin esinahkaa hitaasti edestakaisin. Mies otti takaraivostani kiinni ja tiesin kyllä mitä hän haluaa. Otin kalun suuhuni ja imin hitaasti. Ei mennyt varmaan kuin parikymmentä sekuntia kun myyjä alkoi ähkimään ja laukesi suuhuni.

Nielin tottuneesti kaiken ja nousin ylös. Mies sanoi vähän nolona että tilanne oli niin kiihottava että hän laukesi siksi niin nopeasti. Sitten hän kysyi josko voisi puolestaan nuolla minua. Ajattelin kyllä että suihinotto olisi riittänyt, mutta ajatus nuolennasta kuulosti kiihottavalta. Totesin että sopiihan se ja istuin takaisin alas. Mies kyykistyi ja levitti stringejäni siten että pääsi hyvin nuolemaan. Hän kyllä ehdottomasti osasi asiansa. Samalla hän työnteli etusormeaan pillussani, ja huomasin että orgasmi alkaa olemaan lähellä. Muutaman minuutin päästä tunsinkin sen ihanan tunteen ja nytkin voimakkaasti huokaillen.

Myyjä nousi ylös ja huomasin että hänellä seisoo taas. Menin kontilleni tasolle ja pyllistin häneen päin. Hän siirsi jälleen stringini syrjään ja työntyi aivan märkään rakooni. Hän alkoi heti työntelemään rajusti ja huomasin että asento on hankala, sillä ahtaassa vessassa pääni osui takaseinään kovien työntöjen tahdissa. Pyysin häntä lopettamaan, mutta hän vaan sanoi ”pää kiinni huora”, ja jatkoi panemistaan. Sitten hän otti edelleen rintaliiveissä olevat rintani käsiinsä ja puristeli kovaa.

Tilanne ei enää tuntunut kovin mukavalta, mutta kuitenkin kiihottavalta. Tunsin kuinka mies otti stringeistäni sivusta kiinni ja repäisi ne rikki. Sitten hän alkoi hokemaan ”vittu mikä perse, vittu mikä perse...” Sitten hän alkoi huohottamaan ja tunsin hänen pian tulevan. Viimeiset työnnöt olivat niin kovia että löin huuleni vessan seinään ja siitä alkoi vuotamaan verta. Tunsin kuinka hän laukesi sisääni, pitäen lanteistani kiinni niin että jokainen pisara valui sisääni.

Sitten mies veti kalunsa ulos, sanoi ”olipa kallis pano, mutta kyllä sen arvoinen”. Vedimme vaatteemme yllemme, ajoimme takaisin eikä enää paljoa puhuttu. Mutta alennuksen sain kyllä.....

2

16744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin sitä pitää

      Kyllä tuommoinen kannattaa...Monet ihmettelee kuinka niitä alennuksia otetaan tässä hyvä esimerkki siitä.

      Tervehtien,
      miekkonen toisaalta

    • autojoppari

      aivan huippu,ja hyvin kerrottu,lähden tästä ,,,,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe