Onko mitään tapaa lisätä kannettavien jäähdytystä? Esim ton Fujitsu-Siementäjän M 3438G:n prossun ja näyttiksen jäähdytys?
Mitään tapaa lisätä kannettavien
jäähdytystä?
3
650
Vastaukset
- sama
Mulla on ihan sama ongelma että toi kannettava kuumenee mul on amilo 6825 ja kai niitten tuulettimien nopeutta ohjelmilla voi säätää ja mäki oon aina joka paikassa kysyy tota samaa asiaa mee kattoo googlesta jotai ohjelmii!
- Jeesus
Niinkai niitä ohjelmia on mutta mä käytän konettapääasissa samassapaikassa joten mulla on vaan biilteeman tuuletin muuntajaan kiinnitettynä pöydällä kannettavan vieressä.
- tk.
kato tosta linkki ja osta tommonen
http://www.tehomylly.net/artikkelit/index.php?artikkeli=195
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940