Duel Masters

keräilykortit

Onko kellään tietoa, kuinka monta erilaista Duel Masters-korttia on olemassa? Lapsemme on alkanut keräilemään näitä. Missä myydään itse Duel Masters-peliä ja millainen peli on, onkohan vaikea ja mille ikäluokalle suunnattu? Kaikki Duel Masters tieto tervetullutta. Kiitos :)).

44

10238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

      muistaakseni 540 erilaista.

      • neuvoja

        Kortteja löytyy ainakin Seinäjoelta Fantasialinnasta ja luultavasti myös Turussa ja Tampereella fantasiapeleissä... hinta taisi olla jotain 5-6 €


      • Duel Masters- fani
        neuvoja kirjoitti:

        Kortteja löytyy ainakin Seinäjoelta Fantasialinnasta ja luultavasti myös Turussa ja Tampereella fantasiapeleissä... hinta taisi olla jotain 5-6 €

        Duelien hinta laski 2007-2008 vuodenvaihteessa kahteen euroon ja duelien tarkka määrä (Suomessa myytävät. Japanissa on julkaistu kortteja jotka eivät tule myyntiin Suomessa) on 900.


    • Googlettaja

      Google paljasti sivuston:
      http://www.wizards.com/default.asp?x=duelmasters/welcome

      ja sieltä Card Database korttien määräksi tuon 540, mutta varmaan tuossakin keräilykorttipelissä julkaistaan uusia laajennussettejä silloin tällöin.

      Lisäksi kannattaa muistaa, että turnauspakan koko on 40 korttia ja yhtä korttia voi olla maksimissaan 4 kpl. Eli parhaita kortteja haluaa omistaa 4 kpl. En tiedä missä hinnoissa tuon pelin korttien hinnat liikkuvat.
      Varmaan Safe Havenissa tai Fantasiapeleissä osaavat neuvoa.

      • Googlettaja

        Peli on käsittääkseni alle 15 v, sitten normaali siirtyminen olisi Magic the Gatheringiin, joka on saman yhtiön tekemä. Magic on menestynein ylivoimaisesti menestynein keräilypeli kautta aikojen.

        Uskoisin, että Duel Masters ei ole kovin vaikea oppia, jos on muuten korttia tai tietokoneella pelannut. Suosittelen sinua lukemaan säännöt huolellisesti ja itse pelaamaan, jotta osaat neuvoa lastasi.


      • salmiakki

        Meidän pojat keräilee myös noita kortteja. En ole kovin paljoa asiaan syventynyt, mutta sen tiedän että tuolta Googlettajan ilmoittaman duelmasters-sivun kautta he ovat keväällä liittyneet jonkinlaiseen klubiin (Belgiassa "päämaja" muistaakseni), jonka kautta saavat joskus jäsenkirjeen ja "tervetuliaislahjaksi" saivat DM-paidat, joita ovat innoissaan pitäneet.


    • kanuunamamma

      duel masters lehden mukana oli ainakin pelialusta.
      peli-ohjeita on mielestäni hiukan vaikea ymmärtää, ja peliä sovellamme 6 vuotiaan kanssa aika rajusti.. :)

      kerääminen tulee kalliiksi, mutta tässä vaiheessa pojan mielestä melkein kaikki kortit on "parhaita"..
      paketeissa tulee aika paljon samoja kortteja, mutta niitähän voi vaikka vaihtaa..

      kohta keksivät jonkun uuden jutun,
      ja se duel masterseista...
      (ei välttämättä..)

      • ilmaiseksi

        Kellogssin joissain muropaketeissa on ollut viime aikoina kylkiäisenä näitä ja sitten on voinut tilata netistä Kellogssin sivuilta lisää muutamia suosikkeja - jopa ilmaiseksi.


      • ......
        ilmaiseksi kirjoitti:

        Kellogssin joissain muropaketeissa on ollut viime aikoina kylkiäisenä näitä ja sitten on voinut tilata netistä Kellogssin sivuilta lisää muutamia suosikkeja - jopa ilmaiseksi.

        tuli juuri ilmais kortit eilen postin mukana!


      • Bodom
        ...... kirjoitti:

        tuli juuri ilmais kortit eilen postin mukana!

        Mistä sivuilta saa tiattua ilmaiseksi kortteja, voisitko laittaa linkin tai pelkän osoitteen???

        Itse olen pelaillut DM korteilla vasta vähän aikaa, ja itse opin säännöt päivässä mutta olenkin 12w heh heh. jopa aikuiset ihmiset pelaavat noilla, ja maksvat hurjia hintoja korteistaan (harvinaisista jopa 40€ per kortti).


    • poikani

      olisi kiinnostunut vaihtamaan kortteja, mutta kouluun ei saa ottaa kortteja, eikä lähellä asu kavereita.
      Löytyiskö n. 9v. poikia, joiden kanssa voisi lähetellä sähköpostia ja vaihtaa kortteja?

      • olis

        Halukas!!!!

        Jos teillä on messenger nii kertoaa osote mut sähköpostiosoitteeni on:
        [email protected]


    • kkkkk

      joissakin kaupan kassoilla ja r-kioskeilla ainakin... pakettejen hinnat vaihtelee 5€ tai 15€! mutta aika kallista on... oma 4v poika kiinnostunut korteista,mutta nehän ovat englannin kielisiä?? ei monikaan pikkupoika osaa englantia niin hyvin että ymmmärtäisi mitä korteissa lukee!

      • Anime-Man

        Boosterit maksaa 5€ ja teemapakat ja aloituspakkaukset 15€. Pelin oppii nopeasti.


    • duelmastershullu

      Kortteja on todella paljon, on olemassa duel masters pleikka peli ja kortteja, pelin ikäraja on 7 vuotta ja korttien 10 koska nissä joissakin on aika kauheita kuvia, en itse nouddattanut tätä mutta itse hän sen päättää.

    • rotuskaraveli

      hei, olen itse lapsi, 11v. tyttö. ja keräilen duel masters kortteja itsekkin 6v. serkkuni kanssa. peli on hieman monimutkainen, ja, kuten pakkauksissa lukee, duel masters kortit on suunnattu n. yli 8v. pojille.....(heh) ja sen voisin kyllä kertoa koska säännöt ovat liian mutkikkaat kertoa nyt ja tässä että kannattaa vaikka aluksi keksiä omat säännöt..tai jotain..sitten suosittelen etsimään googlesta DM. sivuja, siellä kerrotaan paitsi säännöt, myös muuta tietoa, esim: mistä pelissä on kyse jne.... en osaa selittää.....(heh) mutta mene niille sivuille vaikka, hei hei.

    • falmis

      käyppä katsomassa www.duelmasters.fi sieltä pitäisi löytyä kaikki tarvittava tieto pelistä

    • falmis

      ei ole ikärajaa mutta suositus on 7

    • Ei kestä kiittää
      • duelhullu

        Onko Duel Masters ps2 peliä myytävänä muualla kuin netissä? Olisin kiitollinen vastaukseen.


    • 12454131

      olentoja on vaikka kuinka paljon pelin ikäraja on 7

    • keke3nolla96nolladm

      Duelmasters-kortteja on päälle 500.Konsoli peliä myydään ihan kaupoissa esim:Prismassa,Citymarketissa ja peli-liikkeissä.peli on 7v ja sitä isommille tarkoitettu.Peli on sinäänsa aika vaikea mutta oppihaan sita :)

      • erkki-poika

        helppoo se mun mielestä on mutta mulla on kokujon pakka kokonaan


      • dmfani
        erkki-poika kirjoitti:

        helppoo se mun mielestä on mutta mulla on kokujon pakka kokonaan

        Samoin mut mult puuttuu esim. Ballom master of death, daidalos general of fury, deathliger lion of caos, gajirabute vile centurion ja trox general of destruction.


      • gdsgedg
        dmfani kirjoitti:

        Samoin mut mult puuttuu esim. Ballom master of death, daidalos general of fury, deathliger lion of caos, gajirabute vile centurion ja trox general of destruction.

        LOLOLOLOL mulla o varmaa 6 deathligeriä


    • http://huuto.net/fi/showite...
      • The Duel

        Kortteja on suomessa 900 erilaista.Tiiän koska itellä on kaikki kortit.


      • Onslaughter Triceps
        The Duel kirjoitti:

        Kortteja on suomessa 900 erilaista.Tiiän koska itellä on kaikki kortit.

        LOL


    • erkki-poika1

      cuelmasters kortteja on noin 159 erilaista.niitä saa hämeenlinnasta r-kioskeilta prismoista ja riihmäestä r-kioskeista. olen keräillyt 6v duel masters kortteja ja minulla on koko kokujon pakka. duel masters pää henkilöt ovat shobu ja kokujo ja hakuo ja rekuta ja mimi ja rekutan isä ja shobun isä ja jamira.

      • hämeenlinnalaine poika

        duelmaster kortteja on lukemattomia kun on ainakin 2 eri sarjaa joissa on 111 korttia ja ainakin 10 sellaista sarjaa jossa on n. 60 korttia. sarjoissa on er teemoja kute evoluutio olennot, lohikäärmeet jne. en ole varma että mistä niitä enään saa.... ainakaan hämeenlinnassa en ole törmännyt enään kortteihin.


      • elppis
        hämeenlinnalaine poika kirjoitti:

        duelmaster kortteja on lukemattomia kun on ainakin 2 eri sarjaa joissa on 111 korttia ja ainakin 10 sellaista sarjaa jossa on n. 60 korttia. sarjoissa on er teemoja kute evoluutio olennot, lohikäärmeet jne. en ole varma että mistä niitä enään saa.... ainakaan hämeenlinnassa en ole törmännyt enään kortteihin.

        Duel Masters pakkoja saa porin isokarhun muksunmassist.


    • Joulupukki DD

      Peli on suunnattu yli kymmenen vuotiaille kortteja on yli 900.

    • syökää

      paska

    • myynostakaa

      Elikkä jos joku haluaa ostaa minulla ois tossa vähän päälle 700 korttia puolet tosta hinta alkaa 60e tarjotkaa ja jos haluaa heti kaikki ittellensä ni se ois 150e

    • PVKA

      ostan duel masters kortteja sähköposti [email protected] ostan harvinaisii ja kaikkia kiitos

      • DMkeräilijä

        Jos jollakin on ylimääräisiä duel masters kortteja joita ei enää tarvitse olen halukas ostamaan. Minulle voi laittaa kuvia korteista sähköpostiini ([email protected]) jos ei ole kameraa tai ei vaan muuten saa kuvia laitettua voi laittaa myös nimiä erityisesti harvinaiset (kiiltävät) kortit kiinnostaa. kiitos jo etukäteen :)


    • Dm

      mistä voi ostaa duel master kortteja?

    • 250+ korttia 20 e

      Minulla olisi 250 Duel Masters kortteja myynnissä. Koko pino 20 euroa, haluan vain päästä niistä eroon. Eniten pakasta löytyy niitä pimeys kortteja joita on noin 140. Jos olet kiinnostunut lähetä sähköpostia! [email protected]

    • Bolshack Dragon

      Oisko joku halukas myymään Bloshack Dragonin jos on?

      • ...

        Mulla ois. Paljo maksat?


    • Bolshack Dragon

      50€

    • Anonyymi

      Löytyykö peli kauppoja joissa myytäisiin duel masters kortteja siis Limingan läheltä

      • Anonyymi

        Duel masterit katosivat kaupoista jo ajat sitten. Niitä saattaa kuitenkin tulla vastaan esimerkiksi huutonetissä tai torissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe