Olen tässä funtsinut,kannattaisko ruveta ettiin uusi kulta. Entisessä ei ole mitään vikaa, on luotettava ,vakaa ja kehuu rakastavankin vielä 30v jälkeen (miksihän tuon korvat aina heiluu silloin)
Vika on minussa , kun olen paljon seurallisempi ja menevämpikin.Rakastan lavatansseja,mutta ukkoni ei enää innostu.
On meillä yhteisiäkin harrastuksia,kuten kalastus ,marjastus ja lapsenlapset.
Onko kokemuksia puolesta ja vastaan.
uusi puolisoko
17
1071
Vastaukset
- sinkku55
vaihda jos se on vielä hyvä.
Eri juttu jos oisi väkivaltainen tai alkoholisti.
Voihan sitä yksinkin käydä vaikka tansseissa.
Minä olen kyllä eronut jo kuusitoista vuotta sitten, mut entinen olikin alkoholisti:((( - nomansland
Liha kelpaa kyllä. Ajatteli sitten elää täysillä? Tylsyys johtuu kylläkin molemmista osapuolista, mutta jos haluat uusiokiertoon... teretulemas. Kyllä sut hoidetaan...
- älä ala
vaihtamaan!
Kaikilla on tietysti oma elämä ja päättää siitä
itse (?) mutta miksi edes mietit vaihtamista,
siinähän menee kaikki yhteinen pelkän lavatanssin
vuoksi.
Puhu sille pölvästille!
Seuraava suhde ei tule tarjoamaan paljoa enempää
ensi tanssien jälkeen. se oletkin vaimoni.
Mä luulin että oot patikoimassa lapissa muiden naisten kaa,mutta taidattekin olla suunnittelemassa uutta elämää,koko poppoo?
No tansseissahan olet kyllä käynyt vuosia,mutta että meillä olisi jo lapsenlapsia, sitä en kässää.
ps.Saattaahan olla että erehdyin henkilössä,mutta ei ollut minulle ensimmäinen erehdys mutta lupaan että lähes viimeisempiä kuitenkin.
Siis minun vaimo on seurallinen ja kova lavatanssin harrastaja(sanotaan,lähes ammattilainen),mutta sehän vain pitää hänet nuorekkaana ja auttaa pitämään myös sekä sisä,että ulkoisen puolen kunnossa,joten suositan kyllä lavatansseja kaikille halukkaille.
Kauan minäkin sain 'potkia' vaimoa lähtemään 'yksin'lavoille,mutta nykyisin ei taitais enää huoliakaan matkaan.
Alkuun meinas,ettei "voi",koska pariskunnat käyvät 'yleensä' pareina.- roosasieppo
lähenkin ensi kesänä,kiitos vinkistä.Asunkin monen lavan lähellä.esim.Valasranta ,uittamo ,littoinen somero,kaikki kohtuullisen ajon päässä.
Joskus tuntuu,että olisikin lapsenlapset vielä haaveissa,mutta olen itse saanut ensimmäisen lapseni 18v ja omat vasta yli 24v,joten iloitaan ja ollaan niin mummia ja vaaria. roosasieppo kirjoitti:
lähenkin ensi kesänä,kiitos vinkistä.Asunkin monen lavan lähellä.esim.Valasranta ,uittamo ,littoinen somero,kaikki kohtuullisen ajon päässä.
Joskus tuntuu,että olisikin lapsenlapset vielä haaveissa,mutta olen itse saanut ensimmäisen lapseni 18v ja omat vasta yli 24v,joten iloitaan ja ollaan niin mummia ja vaaria.Ikaalisissa kantsii käydä kylpylän parketilla,kun ne tienvarsi ilmoituksissakin lupaa,että "meillä tehdään uusia ihmisiä",mitä lie sitten tarkoittaneekin?
Meillä on lasten kasvettua isoiksi,ollut paljon ns.omia harrastuksia ja kyllä ne ainakin meillä palvelevat yhteistä hyvää ja antavat kontrastia parisuhteeseen.
ps.Pitäähän se tietysti skarppina,että on sen verran jees tyyppi,että puolisolle kelpaa,kun pääsee toisiin vertaamaan.
No ei varmasti kaikille onnistu,mutta,jos luottamus on sata prosenttia puolin ja toisin ja kun saa vapaasti ilman 'kyräilyä' lähteä omiin juttuihin,niin ei ole mitään paineita sen suhteen,että nyt kun pääsee,niin täytyy ottaa kaikki "ilo"irti,kun ei tiedä koska seuraavan kerran on mahdollisuus.- roosasieppo
emw34 kirjoitti:
Ikaalisissa kantsii käydä kylpylän parketilla,kun ne tienvarsi ilmoituksissakin lupaa,että "meillä tehdään uusia ihmisiä",mitä lie sitten tarkoittaneekin?
Meillä on lasten kasvettua isoiksi,ollut paljon ns.omia harrastuksia ja kyllä ne ainakin meillä palvelevat yhteistä hyvää ja antavat kontrastia parisuhteeseen.
ps.Pitäähän se tietysti skarppina,että on sen verran jees tyyppi,että puolisolle kelpaa,kun pääsee toisiin vertaamaan.
No ei varmasti kaikille onnistu,mutta,jos luottamus on sata prosenttia puolin ja toisin ja kun saa vapaasti ilman 'kyräilyä' lähteä omiin juttuihin,niin ei ole mitään paineita sen suhteen,että nyt kun pääsee,niin täytyy ottaa kaikki "ilo"irti,kun ei tiedä koska seuraavan kerran on mahdollisuus.on tärkeintä mitä odotan parisuhteelta ja ukkoni on samaa mieltä.
Ei ole tarvinnut kummankaan pettää,kun kotona on saanut tarpeeksi rakkautta.
Tiedän että monen karvat nousi pystyyn,mutta olemme tehneet työ uran omassa firmassa ja lomailleet aina yhdessä.
En ole mustasukkainen ja liittoni ei kaatuis ukon uskottomuuteen,kun sehän on vain teknillinen suoritus ja jos mies ei ole hyvä niin hänhän siitä kärsii,koska nainen osaa .
Ps.hiv testiinjoutuis ja sukelluspuku kierrolle. - Pirre*
emw34 kirjoitti:
Ikaalisissa kantsii käydä kylpylän parketilla,kun ne tienvarsi ilmoituksissakin lupaa,että "meillä tehdään uusia ihmisiä",mitä lie sitten tarkoittaneekin?
No ei varmasti kaikille onnistu,mutta,jos luottamus on sata prosenttia puolin ja toisin ja kun saa vapaasti ilman 'kyräilyä' lähteä omiin juttuihin,niin ei ole mitään paineita sen suhteen,että nyt kun pääsee,niin täytyy ottaa kaikki "ilo"irti,kun ei tiedä koska seuraavan kerran on mahdollisuus.ei ole kiva lähteä, jos toinen jää kotiin suunilleen mörön näköisenä....silloin kaikesta kivasta menee ilo, eikä se sitten enää huvitakaan...
Pirre* kirjoitti:
ei ole kiva lähteä, jos toinen jää kotiin suunilleen mörön näköisenä....silloin kaikesta kivasta menee ilo, eikä se sitten enää huvitakaan...
usein "on se keino",jolla toinen osapuoli tekee syyllisen olon lähtijälle,ja eräs muoto henkisestä "pakottamisesta",sekä on toisen itsemääräämisoikeuden luokkaamista,silloin hän ei kunniota puolison vapaata tahtoa omasta elämästä ja tekemisestään.
Parisuhteen pitäisi olla vapaaehtoisuuteen perustuva suhde,eikä omistussuhde pakottamalla tai syyllistämällä käyttäen toisen lojaalisuutta ja muita yhteensitovia keinoja toisen kahlitsemiseen.- Pirre*
emw34 kirjoitti:
usein "on se keino",jolla toinen osapuoli tekee syyllisen olon lähtijälle,ja eräs muoto henkisestä "pakottamisesta",sekä on toisen itsemääräämisoikeuden luokkaamista,silloin hän ei kunniota puolison vapaata tahtoa omasta elämästä ja tekemisestään.
Parisuhteen pitäisi olla vapaaehtoisuuteen perustuva suhde,eikä omistussuhde pakottamalla tai syyllistämällä käyttäen toisen lojaalisuutta ja muita yhteensitovia keinoja toisen kahlitsemiseen.keino onkin, se on henkistä väkivaltaa...
ps. mites se nuotiofiilistely...eikö kelit suosineet..? Pirre* kirjoitti:
keino onkin, se on henkistä väkivaltaa...
ps. mites se nuotiofiilistely...eikö kelit suosineet..?fifty sixty joten täytyy ensin lapset piiskata ja sen sellaiset jutut,ju nou.
Keli oli tän aamuna ,kuuraa ja hiukan lunta sekä pari miinusta kylmän puolella,että ei sen suhteen mitään estettä ja veneessä on lämmitys ettei tarvi ruotsalaisetäisyyksiin mennä..
- renata1
lukea :"kannattaisiko ruveta ettiin uusi kultaa."
Erikoista siinä oli tuo kannattavuuskysymys, sekä mielikuva mikä minulle tuli etsimisestä.
Miten se siis käytännössä tapahtuisi:
Ravintolasta, vai jonkun harrastuksen parista, tai ehkä kirjeenvaihtoilmoituksella "ettiminen."
Asia saattaisi tulla ajankohtaiseksi vain siinä tapauksessa ettei olisi enää mitään yhteistä.
Meillä on mieheni kanssa paljon yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita, vaikka olemme aika lailla kiinni arjen pyörittämisessä, eli ei ole oikein ehtinyt funtsia noita parin vekslaamisasioita.
Teilläkin näyttää miehesi kanssa olevan ainakin kesällä marjastus ja kalastus, sekä lapsenlapset ympärivuotisesti.
Luulen, että kenellä tahansa on joskus käväissyt mielessä joku toinen, minullakin, mutta käväissyt vain ,silloin kun mies on mielestäni liikaa uppoutunut töihinsä ja itse haluaisin jotain romantiikan sävyttämää vaihtelua arjen keskelle.
Vaihtamaan en puolisoa kyllä lähtisi, sillä omassani voittavat hyvät puolet, jos tulisi vastakkainasettelu kielteisten ja miellyttävien ominaisuuksien kesken.- Yrittäjä Turun puolesta
Vai sellaista?
- renata1
Yrittäjä Turun puolesta kirjoitti:
Vai sellaista?
mutta en olisi uskonut että sinäkin kultaseni ehdit surfailla netissä;)
Tänä aamunahan sanoit meneväsi hoitamaan kiireisiä työasioita;DDDDDD - Yrittäja Turun puolesta
renata1 kirjoitti:
mutta en olisi uskonut että sinäkin kultaseni ehdit surfailla netissä;)
Tänä aamunahan sanoit meneväsi hoitamaan kiireisiä työasioita;DDDDDDMutta meninkin työpaikalle, jotta voisin surfata netissä. Ja, haa, mitä näenkään! Kaikki salaisuudet paljastuvat. Lähdenkin tästä Liedon lavalle.
"Halitulijallaa, kun tämä poika rallaa rämäkällä polokan tahilla..." :D - Yrittäjä Turun puolesta
Yrittäja Turun puolesta kirjoitti:
Mutta meninkin työpaikalle, jotta voisin surfata netissä. Ja, haa, mitä näenkään! Kaikki salaisuudet paljastuvat. Lähdenkin tästä Liedon lavalle.
"Halitulijallaa, kun tämä poika rallaa rämäkällä polokan tahilla..." :DTai olla huono vitsi.
- renata1
Yrittäjä Turun puolesta kirjoitti:
Tai olla huono vitsi.
Aloin jo kyllä pikkuisen epäillä kultaani kaksinaamaisuudesta, mutta onneksi harkitsen yleensä tarkoin, ennenkuin nostan metelin; D
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858