lORD TIMPAN SIVUT ON LOPETETTU!käväisin siellä nimittäin äsken. Alkaa vaikeat questi ajat ,ainakin niille jotka eivät osaa englantia.tässä NIILLE jotka eivät tiedä englannin kielistä rune fani sivustoa rune hq:ta niin tässä osoite www.runehq.com Jos ette usko niin käykää katsomassa.Luultavasti koko lord timppa on lopettanut runen....Hemmetti
LORD TIMPAN SIVUT..
9
1428
Vastaukset
- Range j00
lord timppahan ei oo käyny runes pitkiin aikoihin. tai se ilmotti jo runepolissa lopettavansa ainakin väliaikasesti.
- range j00
questithan löytyy täältäkin http://runepoli.fingamers.net/ohjeet/questietusivu.php
- raistlin332
Tip.It, noi sivut on ihan ok jos osaa hieman englantia.
- suuri ja pyhä zamorak
raistlin332 kirjoitti:
Tip.It, noi sivut on ihan ok jos osaa hieman englantia.
Questien suomenkieliset ohjeet löytyy myös täältä: (pari puuttuu vielä koska sivut ovat kesken) http://www.freewebs.com/zamorak-sivut
- Range j00
suuri ja pyhä zamorak kirjoitti:
Questien suomenkieliset ohjeet löytyy myös täältä: (pari puuttuu vielä koska sivut ovat kesken) http://www.freewebs.com/zamorak-sivut
Eihän tos oo yhtään membu questin ohjetta.
- ...
Range j00 kirjoitti:
Eihän tos oo yhtään membu questin ohjetta.
no ei oo tullu laitettuu mitään membujuttuja koska tekijät ei oo membuja. mee sitten vaikka tonne runepoliin jos ei kelpaa
- lolll
suuri ja pyhä zamorak kirjoitti:
Questien suomenkieliset ohjeet löytyy myös täältä: (pari puuttuu vielä koska sivut ovat kesken) http://www.freewebs.com/zamorak-sivut
Noi sun sivuthan on ihan perseestä!!! Eihän sielä ees oo mitään! ihan noobi taidat olla! Tiedotki päin persettä!
- Jerkkoo
TIMPPA OLI MUN KAMU YHYYYYYY MIKS SE LOPETTI SE OLI LEGENDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi00009
eiiiiih! voi hitsi vieköön miten mä nyt saan qurstit tehtyä.......katoin tuolta aina ohjeet että miten tehdä esim goblin doplomacy........ hitto ne on hulluja ne boglinit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453