Onko nykypäivänän anteeksi antaminen unohdettu vai tuntuuko siltä, että jatkuvasti joutuu antamaan anteeksi jollekin onko siintä tullut tapa, että lupauksia rikotaan ja ne anetaan anteeksi liian helposti.
Kuinka
10
872
Vastaukset
- sori
..anteeksi pyydellään ja se ei tarkoita mitään muuta kuin protokollaa tai oikeastaan jotain näennäistä. Anteeksi annetaan mutta se ei tarkoita kuin protokollaa tai jotain näennäistä.
aika harvoin kukaan tosissaan katuu jotain ja siksi pyytää anteeksi. ja aika harvoin itse antaa oikeasti kenellekkään anteeksi vaikka niin tulee sanottuakin.
Liekö ennenvanhaankaan asiat oleet erilailla mutta nykysin puhutaan paljon enemmän... ja yleensä pelkkää paskaa. Trendinä jokin ulkokultaisuus ja silleen pikkusormipystyssä näennäissivistys, harvoin kukaan on sydämestään mitään mieltä mistään mutta puhua vaan pitää.
=DW=- Ellenix
oikeesti ?=)
Kerro ihan omin Sanoin :D
yst.terv.
Ellen - sitä mieltä
Ellenix kirjoitti:
oikeesti ?=)
Kerro ihan omin Sanoin :D
yst.terv.
Ellenettä kirjoitan mitä kirjoitan. Jos et ymmärrä niin omapahan on asias.
=DW= - tuffe
"Trendinä jokin ulkokultaisuus... harvoin kukaan on sydämestään mitään mieltä mistään"
Jos ihmisillä on tuollainen ennakkokäsitys, kannattaako sitten ollenkaan heittäytyä kiltiksi? Teennäisyydeksi sitä vaan luokitellaan näköjään...
Noh, ehkä se on sinun tapasi suojella itseäsi. - itekkin
tuffe kirjoitti:
"Trendinä jokin ulkokultaisuus... harvoin kukaan on sydämestään mitään mieltä mistään"
Jos ihmisillä on tuollainen ennakkokäsitys, kannattaako sitten ollenkaan heittäytyä kiltiksi? Teennäisyydeksi sitä vaan luokitellaan näköjään...
Noh, ehkä se on sinun tapasi suojella itseäsi.paljonko sulle puhutaan tosi sydämestä ja paljonko puhutaan ihan "kohteliaisuutta".
Mun tapa suojella itseeni on että en usko paskapuheisiin. Se mitä sä tai joku muu selittää ei vaikuta mun asioihin. Kun kerran pitää jotain henkilökohtaista muka keskusteluissakin olla.
Tosielossa enin osa ihmisistä on susia ja kusipäitä... sama jakauma on tottakait netissäkin.. paitsi kusipäisyys on aktiivisenpaa kun oikeeta eloa elävät ei jouda niin paljoa kirjotteleen.
joo joo uskon juu että kaikki nettikirjoittelijat on enkeleitä ja kilttejä ja ajattelevia ja lämpimiä ja sivistyneitä ihmisiä... joojoo
=DW= - Eirek O.
itekkin kirjoitti:
paljonko sulle puhutaan tosi sydämestä ja paljonko puhutaan ihan "kohteliaisuutta".
Mun tapa suojella itseeni on että en usko paskapuheisiin. Se mitä sä tai joku muu selittää ei vaikuta mun asioihin. Kun kerran pitää jotain henkilökohtaista muka keskusteluissakin olla.
Tosielossa enin osa ihmisistä on susia ja kusipäitä... sama jakauma on tottakait netissäkin.. paitsi kusipäisyys on aktiivisenpaa kun oikeeta eloa elävät ei jouda niin paljoa kirjotteleen.
joo joo uskon juu että kaikki nettikirjoittelijat on enkeleitä ja kilttejä ja ajattelevia ja lämpimiä ja sivistyneitä ihmisiä... joojoo
=DW="paitsi kusipäisyys on aktiivisenpaa kun oikeeta eloa elävät ei jouda niin paljoa kirjotteleen."
Oikean elon puuttuminen lisää kusipäisyyttä? Vai mistä luonnonlaista tässä mahtaa olla kyse? - tuffe
itekkin kirjoitti:
paljonko sulle puhutaan tosi sydämestä ja paljonko puhutaan ihan "kohteliaisuutta".
Mun tapa suojella itseeni on että en usko paskapuheisiin. Se mitä sä tai joku muu selittää ei vaikuta mun asioihin. Kun kerran pitää jotain henkilökohtaista muka keskusteluissakin olla.
Tosielossa enin osa ihmisistä on susia ja kusipäitä... sama jakauma on tottakait netissäkin.. paitsi kusipäisyys on aktiivisenpaa kun oikeeta eloa elävät ei jouda niin paljoa kirjotteleen.
joo joo uskon juu että kaikki nettikirjoittelijat on enkeleitä ja kilttejä ja ajattelevia ja lämpimiä ja sivistyneitä ihmisiä... joojoo
=DW=Mitä sitten jos joku haluaa olla sulle kohtelias? Sehän on pelkästään hyvä asia.
Itse olen väsynyt kaikkeen rivienvälistä tulkitsemiseen ja siihen, ettei aidosti kuunnella mitä sanottavaa toisella on. Justiinsa tuollaista "joojoo"-tyyliä. En sano mitään mitä en tarkoita, mikä muuten on yllättävän helppoa täällä netissä. Koska olen anonyymi mua ei kukaan voi vetää korvista sanomisistani. Uskon mitä toiset sanoo, jos joku haluaa huiputtaa minua, se on sitten hänen pienuutta. Raamatun paras sanoma on se, käyttäydy toisia kohtaan niin kuin haluat toisten käyttäytyvän sua kohtaan.
- Laahustava
Tuntuu siltä,että meillä on liian kiire eikä aina edes huomata loukanneensa jotakuta.Menee vaan niin kovaa, edetään seuraavaan tekemiseen ennenkuin ollaan edellinen hoidettu loppuun asti ja siinä usein jää toinen huomaamatta.Kun ei itse edes huomaa toista loukanneensa ei voi pyytää anteksikaan.Kyllä ihminen joka anteeksi pyytää tarkoittaa myös sitä,ainakin sen verran täytyy toiseen luottaa.
- LonesomeMan
siinä vaiheessa kun "joudutaan" pyytämään anteeksi, siitä pitää käyttää jo eri nimeä.
- tuffe
Hasta la vista, baby? :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
