Onko nykypäivänän anteeksi antaminen unohdettu vai tuntuuko siltä, että jatkuvasti joutuu antamaan anteeksi jollekin onko siintä tullut tapa, että lupauksia rikotaan ja ne anetaan anteeksi liian helposti.
Kuinka
10
809
Vastaukset
- sori
..anteeksi pyydellään ja se ei tarkoita mitään muuta kuin protokollaa tai oikeastaan jotain näennäistä. Anteeksi annetaan mutta se ei tarkoita kuin protokollaa tai jotain näennäistä.
aika harvoin kukaan tosissaan katuu jotain ja siksi pyytää anteeksi. ja aika harvoin itse antaa oikeasti kenellekkään anteeksi vaikka niin tulee sanottuakin.
Liekö ennenvanhaankaan asiat oleet erilailla mutta nykysin puhutaan paljon enemmän... ja yleensä pelkkää paskaa. Trendinä jokin ulkokultaisuus ja silleen pikkusormipystyssä näennäissivistys, harvoin kukaan on sydämestään mitään mieltä mistään mutta puhua vaan pitää.
=DW=- Ellenix
oikeesti ?=)
Kerro ihan omin Sanoin :D
yst.terv.
Ellen - sitä mieltä
Ellenix kirjoitti:
oikeesti ?=)
Kerro ihan omin Sanoin :D
yst.terv.
Ellenettä kirjoitan mitä kirjoitan. Jos et ymmärrä niin omapahan on asias.
=DW= - tuffe
"Trendinä jokin ulkokultaisuus... harvoin kukaan on sydämestään mitään mieltä mistään"
Jos ihmisillä on tuollainen ennakkokäsitys, kannattaako sitten ollenkaan heittäytyä kiltiksi? Teennäisyydeksi sitä vaan luokitellaan näköjään...
Noh, ehkä se on sinun tapasi suojella itseäsi. - itekkin
tuffe kirjoitti:
"Trendinä jokin ulkokultaisuus... harvoin kukaan on sydämestään mitään mieltä mistään"
Jos ihmisillä on tuollainen ennakkokäsitys, kannattaako sitten ollenkaan heittäytyä kiltiksi? Teennäisyydeksi sitä vaan luokitellaan näköjään...
Noh, ehkä se on sinun tapasi suojella itseäsi.paljonko sulle puhutaan tosi sydämestä ja paljonko puhutaan ihan "kohteliaisuutta".
Mun tapa suojella itseeni on että en usko paskapuheisiin. Se mitä sä tai joku muu selittää ei vaikuta mun asioihin. Kun kerran pitää jotain henkilökohtaista muka keskusteluissakin olla.
Tosielossa enin osa ihmisistä on susia ja kusipäitä... sama jakauma on tottakait netissäkin.. paitsi kusipäisyys on aktiivisenpaa kun oikeeta eloa elävät ei jouda niin paljoa kirjotteleen.
joo joo uskon juu että kaikki nettikirjoittelijat on enkeleitä ja kilttejä ja ajattelevia ja lämpimiä ja sivistyneitä ihmisiä... joojoo
=DW= - Eirek O.
itekkin kirjoitti:
paljonko sulle puhutaan tosi sydämestä ja paljonko puhutaan ihan "kohteliaisuutta".
Mun tapa suojella itseeni on että en usko paskapuheisiin. Se mitä sä tai joku muu selittää ei vaikuta mun asioihin. Kun kerran pitää jotain henkilökohtaista muka keskusteluissakin olla.
Tosielossa enin osa ihmisistä on susia ja kusipäitä... sama jakauma on tottakait netissäkin.. paitsi kusipäisyys on aktiivisenpaa kun oikeeta eloa elävät ei jouda niin paljoa kirjotteleen.
joo joo uskon juu että kaikki nettikirjoittelijat on enkeleitä ja kilttejä ja ajattelevia ja lämpimiä ja sivistyneitä ihmisiä... joojoo
=DW="paitsi kusipäisyys on aktiivisenpaa kun oikeeta eloa elävät ei jouda niin paljoa kirjotteleen."
Oikean elon puuttuminen lisää kusipäisyyttä? Vai mistä luonnonlaista tässä mahtaa olla kyse? - tuffe
itekkin kirjoitti:
paljonko sulle puhutaan tosi sydämestä ja paljonko puhutaan ihan "kohteliaisuutta".
=DW=Mitä sitten jos joku haluaa olla sulle kohtelias? Sehän on pelkästään hyvä asia.
Itse olen väsynyt kaikkeen rivienvälistä tulkitsemiseen ja siihen, ettei aidosti kuunnella mitä sanottavaa toisella on. Justiinsa tuollaista "joojoo"-tyyliä. En sano mitään mitä en tarkoita, mikä muuten on yllättävän helppoa täällä netissä. Koska olen anonyymi mua ei kukaan voi vetää korvista sanomisistani. Uskon mitä toiset sanoo, jos joku haluaa huiputtaa minua, se on sitten hänen pienuutta. Raamatun paras sanoma on se, käyttäydy toisia kohtaan niin kuin haluat toisten käyttäytyvän sua kohtaan.
- Laahustava
Tuntuu siltä,että meillä on liian kiire eikä aina edes huomata loukanneensa jotakuta.Menee vaan niin kovaa, edetään seuraavaan tekemiseen ennenkuin ollaan edellinen hoidettu loppuun asti ja siinä usein jää toinen huomaamatta.Kun ei itse edes huomaa toista loukanneensa ei voi pyytää anteksikaan.Kyllä ihminen joka anteeksi pyytää tarkoittaa myös sitä,ainakin sen verran täytyy toiseen luottaa.
- LonesomeMan
siinä vaiheessa kun "joudutaan" pyytämään anteeksi, siitä pitää käyttää jo eri nimeä.
- tuffe
Hasta la vista, baby? :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4652959Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152716Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2761734Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841304Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411245Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 1561081
- 56999
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41998- 79995