Te Rotax RM1 auton omistajat etenkin, mitä mieltä oletta kyseisen auton hinta/laatu- suhteesta? Mm. 6450€ hintaan olen nähnyt myytävän uutena, onko sen veroinen myös auto? Tällä hetkellä itelläni on TonyKart Mitox/CRG SS97 kokoonpanolla oleva 28hv ICA-auto että en tosin tiedä onko paljoa eroja esim kiihtyvyyden/huippunopeuden suhteen? Sähköstartti vaan helpottas elämää hiukan kun yksin harrastelen, kun oon niin laiska työnteleen ite tota koslaa käyntii :)
Rotax RM1 hinta?
6
3667
Vastaukset
- Juhis
Osta ennemmin Rotax Max moottori.
Se on huomattavasti halvempi vaihtoehto.
Ja siinä on myös sähkö startti.- RM1
Joo totta puhut kyllä...rotax max on kyllä kelpo peli sekin...
- en suositele
RM1 kirjoitti:
Joo totta puhut kyllä...rotax max on kyllä kelpo peli sekin...
rotaxin sarjan kiersin tänä vuonna nii ei todellakaa ollu kunnollisia laitteita noi RM1 autot, vikoja löyty koko ajan. niitähän on myyty suomes joku vähän reilu 5 kappaletta, ei niit oo sen enempää suomeen tuotukaan ku ei ne oikee kaupaks mee. omistajii tiedän frondelius, vanhala, pekkanen, virtanen ja sit yks mies oulussa, en muista nimeä, mut mustonen ajo 2 kisaa sen autolla tänä vuonna, sama auto millä heikki kovalainen ajo jonku näytöksen heikki kovalainen gp:ssä suomussalmella, eli vähisä on autot. kerran oon koittanu, siisti ajaa mut ei ne kestävii ole
- RM1
en suositele kirjoitti:
rotaxin sarjan kiersin tänä vuonna nii ei todellakaa ollu kunnollisia laitteita noi RM1 autot, vikoja löyty koko ajan. niitähän on myyty suomes joku vähän reilu 5 kappaletta, ei niit oo sen enempää suomeen tuotukaan ku ei ne oikee kaupaks mee. omistajii tiedän frondelius, vanhala, pekkanen, virtanen ja sit yks mies oulussa, en muista nimeä, mut mustonen ajo 2 kisaa sen autolla tänä vuonna, sama auto millä heikki kovalainen ajo jonku näytöksen heikki kovalainen gp:ssä suomussalmella, eli vähisä on autot. kerran oon koittanu, siisti ajaa mut ei ne kestävii ole
kiitos vastauksesta. Oli hyvä kuulla että kokemukset autosta ei sitten olekkaan pelkästään positiivisia :D. Todennäköisesti panostan johonkin toiseen autoon :)
- mie vuan
RM1 kirjoitti:
kiitos vastauksesta. Oli hyvä kuulla että kokemukset autosta ei sitten olekkaan pelkästään positiivisia :D. Todennäköisesti panostan johonkin toiseen autoon :)
ja nyt olen ajanut 15h sillä. Pieniä juttuja on ollut:
- Hyvinkäällä kun on se pomppu siellä s-mutkassa, niin jos tulee kaasu auki, niin kone putskahtaa ja kerran sitten pakoaukon säädin pullahti pois paikoiltaan. Sitten tehtiin vaikka mitä ja lopuksi vaihdettiin vielä akkukin, mutta ei lähtenyt pelaamaan. Sitten katsottiin säädin ja siinä se vika oli.
-Eilen samalla radalla rupesi taas putskahtelemaan ja luultiin että taas on säädin pois paikoiltaan. Ei ollut. Jumpattiin kaasarin, tulpan, yms. kanssa ei apua. Sitten vaihdettiin takas se vanha akku ja heti lähti toimimaan!
-Kuukausi sitten startista katkesi johto joka tulee hiilelle. Ei startannut enää.
Muuten voin kyllä suositella. En käsitä mitä varten rm1 ei toimisi, sehän on sama moottori lisättynä yhdellä vaihteella?
Itse olen kuitenkin todella tyytyväinen. Nuo viat ovat olleet kuitenkin halpoja korjata ja niitä kuitenkin on ollut vähän ja nyt tietää mitä tehdä jos alkaa putskahtelemaan ja tehot häviää. Tuo startti juttu on oikeastaan ainoa oikea vika ollut. Muut ovat olleet enemmän tai vähemmän itse aiheutettuja...
- Joonas V
jos kiinnostaa rm1 auto niin kotkassa olisi myynnissä vm.04... hintapyynt:5000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473648Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 503389
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672574
- 422414
- 131804