Kotilo munii?!?!!??!?+

NiiMou h²o

Elikkäs. Mulla on kiva ongelma! Mä sain vuosi sitten akaattikotilon. Siis vaan yhden. Se oli valmiiks 2-vuotias, ja eläinkaupas sil ei ollut minkäänmoista partneria sen terrassa. No, täs lähipäivinä mä ajattelin että mitä IHMETTÄ tämä on kun kotilo oli muninut terran pohjamateriaaliin sievän kasan kermanvalkeita munia! Miten voi olla mahdollista et se munii vaik se ei niinku oo paritellut? Mä siirsin ne munat helevatoon sieltä terrasta, laitoin muovikippoon. Oon kuullut siitä miten ne voi varastoida niitä siittiöitä useita kuukausia mut siel eläinkaupassa se kauppias sano et se ei oo misää vaihees ollut toisten kotiloitten kanssa!
Ne munat on ollut nyt mulla kolmisen päivää, mä aattelin rikkoa ne kun en todellakaa halua niitä poikasia terraan!
Kiitos ASIALLISISTA vastauksista etukäteen!

4

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~*Pippuri*~

Kannattaa pakastaa ne munat ja heivata vasta sitten vessanpönttöön/roskikseen. Kyl toi litistäminen on liian aikaavievää hommaa... Jos heität munat suoraan pönttöön tekemättä niille mitään, niin meillä onkin pian sitten uusi vesikotilolaji xp

• NiiMou h²o

Kiitti munanhävittämisvinkeistä!
        Osaiskos kukaan vastata tuohon poikasjuttuun?
        Onko se vaan mahdollista että se vaa menis ja plupsauttais munia jostain omasta tahostaan?

• kotilo-ja-gekkofani
        NiiMou h²o kirjoitti:

Kiitti munanhävittämisvinkeistä!
        Osaiskos kukaan vastata tuohon poikasjuttuun?
        Onko se vaan mahdollista että se vaa menis ja plupsauttais munia jostain omasta tahostaan?

.Nimittäin munia, muta epäilen että ne ovat hedelmöittämättömiä..Eli niistä ei tule kuoriutumaankaan poikasia siinä tapauksessa..

• Anonyymi

Tosiaan mulla sama mut tuli vaan pari munaa. Annoin niitten munien olla erillisessä terrassa varmaan vähän reilu kuukauden mut ei niistä mitään tullu nii murskasin ja laitoin roskiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      314
      6781
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3829
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3096
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2787
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1922
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1672
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe