PlayStation 3 Hyvä vai huono?

Jonuski

Onko tässä sama juttu taas että PS2 pelejä ei voi pelata 2006 vuonna ilmestyvällä PS3 konsolilla? :( ihan naurettavaa tuollainen että pitää aina ostaa uus konsoli jos haluaa uusia pelejä :(

9

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      kyllä siinä voi pelata ps ja ps2 pelejä ja tekniikka kehittyy.....

    • homma

      että konsolit kehittyy. kraafiset kehitykset jurrannu jo jonkin aikaa paikallaan. alkaa oleen varmaan ps3:ssa aika lähellä pc:n tasoa ainakin krafiikan puolesta.

      • Jonuski

        jooo tottahan se hyvä on että kehittyy mutta mietin vain etttä se olisi huono jos ei saisi pelata ps2 pelejä ps3:sella


      • , nk,
        Jonuski kirjoitti:

        jooo tottahan se hyvä on että kehittyy mutta mietin vain etttä se olisi huono jos ei saisi pelata ps2 pelejä ps3:sella

        http://www.prosessori.fi/uutiset/uutinen.asp?id=47153

        "Sony sen sijaan uskaltaa jo luvata, että nykyiset Playstation-pelit tulevat toimimaan myös uudessa konsolissa."

        Oletteko tyytyväisiä, hinttarit?


      • jonuski
        , nk, kirjoitti:

        http://www.prosessori.fi/uutiset/uutinen.asp?id=47153

        "Sony sen sijaan uskaltaa jo luvata, että nykyiset Playstation-pelit tulevat toimimaan myös uudessa konsolissa."

        Oletteko tyytyväisiä, hinttarit?

        Muuten hyvä mutta tuo tiedetään jo eikä olla hinttareita en minä ainakaan


    • jopa

      PS1-pelejä!

    • 159

      "ihan naurettavaa tuollainen että pitää aina ostaa uus konsoli jos haluaa uusia pelejä :(!
      PS2:lla PS3:n pelejä? Mielenkiintoinen ajattelutapa.

      • Anonyymi

        Yhteen aikaan mulla oli vaan Playstation 1 ja yhdellä puolitutulla PS2. Tämä sitten intopinkeänä tyrkytti mulle lainaan PS2 pelejä, ota ota on hyvä peli... ei tajunnut että en minä PS1:llä voi pelata PS2 pelejä, vaikka PS2 on taaksepäin yhteensopiva xD


    • Anonyymi

      Ps3 paras peli konsoli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe