Onko tässä sama juttu taas että PS2 pelejä ei voi pelata 2006 vuonna ilmestyvällä PS3 konsolilla? :( ihan naurettavaa tuollainen että pitää aina ostaa uus konsoli jos haluaa uusia pelejä :(
PlayStation 3 Hyvä vai huono?
9
781
Vastaukset
- ...
kyllä siinä voi pelata ps ja ps2 pelejä ja tekniikka kehittyy.....
- homma
että konsolit kehittyy. kraafiset kehitykset jurrannu jo jonkin aikaa paikallaan. alkaa oleen varmaan ps3:ssa aika lähellä pc:n tasoa ainakin krafiikan puolesta.
- Jonuski
jooo tottahan se hyvä on että kehittyy mutta mietin vain etttä se olisi huono jos ei saisi pelata ps2 pelejä ps3:sella
- , nk,
Jonuski kirjoitti:
jooo tottahan se hyvä on että kehittyy mutta mietin vain etttä se olisi huono jos ei saisi pelata ps2 pelejä ps3:sella
http://www.prosessori.fi/uutiset/uutinen.asp?id=47153
"Sony sen sijaan uskaltaa jo luvata, että nykyiset Playstation-pelit tulevat toimimaan myös uudessa konsolissa."
Oletteko tyytyväisiä, hinttarit? - jonuski
, nk, kirjoitti:
http://www.prosessori.fi/uutiset/uutinen.asp?id=47153
"Sony sen sijaan uskaltaa jo luvata, että nykyiset Playstation-pelit tulevat toimimaan myös uudessa konsolissa."
Oletteko tyytyväisiä, hinttarit?Muuten hyvä mutta tuo tiedetään jo eikä olla hinttareita en minä ainakaan
- jopa
PS1-pelejä!
- 159
"ihan naurettavaa tuollainen että pitää aina ostaa uus konsoli jos haluaa uusia pelejä :(!
PS2:lla PS3:n pelejä? Mielenkiintoinen ajattelutapa.- Anonyymi
Yhteen aikaan mulla oli vaan Playstation 1 ja yhdellä puolitutulla PS2. Tämä sitten intopinkeänä tyrkytti mulle lainaan PS2 pelejä, ota ota on hyvä peli... ei tajunnut että en minä PS1:llä voi pelata PS2 pelejä, vaikka PS2 on taaksepäin yhteensopiva xD
- Anonyymi
Ps3 paras peli konsoli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692576
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542523- 851451
- 2271437
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441161Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 1021002
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"195960- 79846
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136739