Olisi kiva tietää, mitä Robbielle kuuluu. Jos joku tietää, olis kiva kun kirjoittais. Jos joku muukin kokee Tripping videon mielettömän hyväksi ja miehen mieleisekseen, olisi sekin kiva tietää.
Robbie Williams
4
833
Vastaukset
- K.S.
Missä sen videon voi nähdä? Luin vaan että ensi esitys oli perjantaina. Onko se tullut jo Suomessa?
- Williams fani
Tripping videon voi nähdä kokonaisuudessaan Robbie Williamsin omalta sivustolta, miekan kohdalta painettaessa! Siellä se on!!! Voi ihailla niin monta kertaa kuin jaksaa. Myös perjantaina se esitettiin Sub TV:llä, kello 23.45.
- RW<3
Mä oon hulluna Robbieseen! Se on ollut 1990 luvulla Take That nimisessä poika bändissä, mutta erosi myöhemmin, ainaski 11 tyttöystävää....Tämän hetkisestä; Oon saanu kavereilta kaks juttua missä RW on sekoillu baarissa. Uus Intave Care (?) levy tulee lokakuussa... No, tullaan lisää kuulemaan..:)
- Williams fani
Olen myös lukenut ja nähnyt kuvia, aina eri nainen kainalossa. Se ei ole faneille kivaa katseltavaa, kun toivois itse pääsevänsä sen kainaloon, jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723