22+ MIITTINKI

Nuka

No niin se on syksy taas alkanut tehdä tuloaan ja sehän kertoo meille että on aika nostaa tuoppia suun eteen..tasapuolisuuden vuoksi ei humalanhakuiset ihmiset voivat myös saapua paikalle.
Miiteistähän saa nopeasti aikaan fiaskon joten olisiko nyt hyvissä ajoin innokkaita saapujia ja ajanvaraajia.
Paikkahan on Hellsinki ja aika voisi olla ensikuun vaihteessa, kun kaikki saavat palkkansa, soskurahansa tai hikisen opintotukensa eli kaikilla olisi suhtkot varaa saapua paikalle.

Eli laittaas taasen ilmoituksia minne haluatte mennä..ja millon.
Ja alustavasti tietenkin ketkä voisivat olla tuloillaan.

Kiitos, vinkumiset mailiin.

41

10512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taigatar

      Noniin, elikkäs.. 1.10. olisi ehkä töiden kannalta suhteellisen hyvä päivä tämä miitinki ottaa ja paikkana voisi olla tällä kertaa joku muu kuin makkaratalon paarit... Belgen oli mielenkiintoinen ja kiva ylläri, kun siellä kävin toukokuussa.. Se on Kluuvissa. SportsPubChelsea on suht halpa, ja rautatieaseman kupeessa, sinne kai monikin löytäisi... Ja tottahan näistä voi siirtyillä kuka minnekin, jos haluaa..
      Vaan ehdotuksia otetaan vastaan, ihmiset, ja kaikki halukkaat reippaasti mukaan!

      • Nuka

        Unohdin mainita juuri tuon asian että tavataan jossain aluksi ja SEN JÄLKEEN jokainen voi sopia minne menee, omaan mielipaikkaansa jne.
        Koska jokaisen mielihaluja emme tietenkään kannata eli siis alkupaikka ensin, vasta paikanpäällä minne jatketaan ja pliis sovitaanko heti aluksi ettei kukaan kutsu ketään kotiinsa missään välissä :) ?


    • Cizzy80

      Jaa... ai et miittinkii... No siis stadi ihan jees näin maalaisen silmin... ja jos se ois vaikka mielummin ens kuun lopus... ois parempi mahku saada penskat hoitoon... :) Joo, eli I´ll be there, jos en ny kuole tai jotain... *virn*

    • Emmuska21

      mikäs päivä? on noi synttäritki ens kuussa

    • Katanen*

      Eli käviskö ihmisille joko perjantai 28 tai lauantai 29.10?

      Kunhan ehdotan vaan nyt:)

      • Nuka

        Eli siis Kata haluaa mukaan, Avalle sopii loppukuu, pertulle mikä tahansa jne...
        No niin nyt sitten voitaisiin lyödä lukkoon vaikka noi päivämäärä ehdotukset eli 28pvä tai 1 pvä kumpi tahansa sopii MINULLE:
        Päättäkää noista jompikumpi ettei tuu 200viestiä ja 200pvämäärää.
        Ja muistakaa floodata tätä linkkiä ahkeraan sättiin :)


    • *Sohvitus*

      Kerrankin näyttäis olevan miula aamuvuoroviikko tuona viikonloppuna, mutta pieni kyssäri: onko miitin pakko olla aina perjantaina? Eikö lauantai ois ihan passeli päivä, sillä kokemuksesta voin sanoo, että hyytymys iskee ennenku bileet on ees alkaneet kunnolla, jos perjantaina kahden jälkeen pöryyttelen etelään täältä susirajalta. Tai noh, mistäpä sitä vielä tietää, mistä sitä ittensä löytää..esmes hirvimetsällä on pikku-Sohvia kiusattu viime viikot. =/ Mutta katsellaan, tuonne on vielä aikaa kuitenkin...

      • ...siis ei miitti Amsterdamissa, vaan minä olen siellä 28.10 viikonloppuna.

        Se taas ei estä miittiä Helsingissä, minä vain en pääse paikalle :(.


    • Katanen*

      Hei paikkaa ku kelattiin ni mites olis Mascot, jossa oltiin sillon alkuvuodesta miitissä?

      Se oli ainakii aika rauhallinen paikka halpaki ja sinne jengi tuntu hyvin löytävän..

      http://www.mascot.fi/yhteystiedot/

      tos on nettisivut mascottiin..

      kertokaa mielipiteitä?

    • Vois kyllä ankkakin yrittää taapertaa rientoihin mukaan. :) Periaatteessa päivällä ei oo väliä, järjestelykysymyksiä pikemminkin. Kunhan saatte päivän lyötyä lukkoon. Eiköhän paikkakin löydy, kun lukee vähän karttaa. =) Toivon mukaan pääsee osallistumaan ja tutustumaan uusiin ihimissii. Sitä kun vielä on miittineitsyt. :D

    • Emmuska21

      joo se käy mullekki aivan hyvin joo =)

    • Katanen*

      Lyödäänkö nyt lukkoon 22.10 ja mascot? Eip oo montaa eriävää mielipidettäkään ainakaa tänne tullu..

      Selkeyttäis miitistä infoomista jos ois päivämäärä ja paikka varmistettuna:)

      • Nuka

        Mulle sopii ainakin.


      • smiigel
        Nuka kirjoitti:

        Mulle sopii ainakin.

        jebujee..kai meitsi sit hyökkii mestoille mascottiin 22.10 eli sii juu deer *muisKISS* :D


      • mjeeeerush
        Nuka kirjoitti:

        Mulle sopii ainakin.

        ...ja sit otetaan uus miitti 4.11. tienoilla kun miekii vihroinkii sinne päin töiltäni pääsen.... s*tana teijä päivämäärävalintojen kanssa :)


    • *Sohvitus*

      sinne Mascottiin oikein saavutaan? Olisiko klo 18 ok vai onko liian aikaisin? Tiiän vain sitten, millä bussilla täältä korvesta pörryyttelen paikan päälle. Ja mie sit tartteisin yöpaikan, joten tarjouksia otetaan vastaan, asialliselta pohjalta tietty.

    • Tää viel miettii et tulisko....Mut kyl tää varmaan tulee;)

      • Nuka

        Alkaa porukkaa kasaantumaan, hienoa hienoa.
        Aika on siis 22.10
        Paikka on Mascot¨
        kello voisi olla 19 ?

        Kertokee tätä nyt etteenpäin ja linkkiä sättiin et immeiset tietää tulla :))


      • Nuka kirjoitti:

        Alkaa porukkaa kasaantumaan, hienoa hienoa.
        Aika on siis 22.10
        Paikka on Mascot¨
        kello voisi olla 19 ?

        Kertokee tätä nyt etteenpäin ja linkkiä sättiin et immeiset tietää tulla :))

        19 kuullostaa iha hyvältä ainakin mun korvissa..kerkee sit herätä ja kaikkee*wirn*!!!

        mitä mitä sohvituskin oikeesti tulos*hyppiipomppii innostuneesti*?!?tonnehan kerääntyy sit taas mukavasti poppoota näemmä..uusiakin naamoja paikalle joo jee:)!!!


      • Jepjep =D
        smirffi kirjoitti:

        19 kuullostaa iha hyvältä ainakin mun korvissa..kerkee sit herätä ja kaikkee*wirn*!!!

        mitä mitä sohvituskin oikeesti tulos*hyppiipomppii innostuneesti*?!?tonnehan kerääntyy sit taas mukavasti poppoota näemmä..uusiakin naamoja paikalle joo jee:)!!!

        Kaikkien kiusaksi meinaan tulla sinne nauraa kätkättämään ja tapaamaan teitä kavereita piiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa =) Sielläpä sit nähdään..jahka laitan rastin oikeaan kohtaan kartassa, jotta perille löydän =D


      • marjuli77
        Jepjep =D kirjoitti:

        Kaikkien kiusaksi meinaan tulla sinne nauraa kätkättämään ja tapaamaan teitä kavereita piiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa =) Sielläpä sit nähdään..jahka laitan rastin oikeaan kohtaan kartassa, jotta perille löydän =D

        pitäsköhän miunkii oikeen uskaltaa tulla ku en oo koskaan tohtinu...=)


      • marjuli77 kirjoitti:

        pitäsköhän miunkii oikeen uskaltaa tulla ku en oo koskaan tohtinu...=)

        todellakin tuut=)))


      • smirffi kirjoitti:

        todellakin tuut=)))

        ööh,

        mä voisin tulla, pitänee vähän kattoa taas.

        ehkä ihan sen takia voisin tulla että näkisin taas nukan ja smirffin, ei muuta... ja kaikki muutkin =D *G*

        -Minä itse kukas muukaan-


      • Ensto79
        smirffi kirjoitti:

        todellakin tuut=)))

        Täten että en pääse paikalle.... *kuihtuu kyyneliinsä* Niin no todellisuudessa on vaan sen oikeen elämän puolella tekemistä... :D

        Ois ollu pirun siistii nähä kaikkia pitkästä aikaa... Siitä viime reissusta jäikin niin moni mieleen... :D no äijien sotahuudot ainakin....

        Mut joo sortisit vaan, ei taivu niinku millään paikalle!


    • mää vaa

      Nii.. Epäilyttää se kun en ole miiteis ollu ja huoneeski vaan satunnainen kulkija et joskos jäisin ulkopuoliseksi. Ku teitillä aina niin omat jutut ettei vieraampi tajua mitää.. Joskus ihan ketuttaa ku yrittää tutustua ni eipä ees vastauksia kuulu. Mutta tykkäisin tutustua teikäläisiin.. Tuntuupi vain kovin vaikealta. No pitäähän sitä tietysti peiliinki katsoa et rohkeempi voisin olla, mut minkäs teet ku en oo mikää rääväsuu...

      Syssyä kaikille! =)

      • smiigel

        mun mielest tää "porukka" ei kyl oo niin vaikeasti lähestyttävä kuitenkaan..ainakaan irl sitten..huonees yleensä nii paljon juttuu menos joka suuntaan ettei aina kerkee ittekkään mukaan x).ainakin tiiä et suurin osa meistä "vakkareistakin" on semmosia et mielellään tutustutaan ja tavataan uusia immisolioita, eli mukaan vaan :)!
        tosin omalt kohalt pitänee tarkentaa ainakin että rajansa tietty mullakin mitä jaksan kuunnella mut kunhan käyttää ns. maalaisjärkeä niih ;D


      • Nuka

        Neiti tai herra..jopa rouva on nyt vaan hyvä ja raahaa takapuolensa paikalle, ketään ei olla ennenkään purematta nielty.
        En mä ainakaan aio olla kenenkään TIETYN VAKKARIN seuraneitinä.
        Olen ahdistavaa seuraa.kannattaa tulla.


    • http://galleria.suomi24.fi/...

      hoilaa,

      meikä vois tulla juu jos vaan sanotte paikan, ajan niin tulen kyllä (ellei jotain äkkinäistä ehi sattuu; esim sydäriä tjs.) --

      en alkomahoolityyppii (tai tubacco) joten ei tarvitte tuputtaa (maksakirroosi estää valitettavasti). Lisäks ja kysymys kuulupi tietty, pääsenkös mihinkään edes kun valitettavasti olen tällänen -86 syntyny kersa jonka tarvii aina todistaa henkilöllisyys erikoislaatuisuutensa takii..

      -tiikeripoika

      PS. toivoisisin ettei minun tarvitse sietää tupakanhajua, onko tämä mahdollista?

      • Katanen*

      • smiiigul
        Katanen* kirjoitti:

        22.10
        klo.19
        Mascot
        http://www.mascot.fi/yhteystiedot/

        tässä tämä lyhyesti nyt viel kerran sullekin:D

        teevetuloa paikalle vaan:)

        ...tarkennetaan siis vielä että tuohan sitten on kuppila mistä saa kahvin ja limun lisäks tietenkin mitä erilaisimpia alkomaholipitoisiakin juomia joten..sinne ovelle ilmaantuu kyllä jossai vaiheessa joku setäkin vaikka ei sen "kummosempi" paikka ole, mä oon ainakin aina viihtyny mut mä oonkin mä;P! ja mitä tupakkiin tulee niih..siellä saa kyllä poltella..hmm..mulla ainakin vielä that flackin´ol´habit roikkuu mukana joten...kai siel on pakko olla non-smokingkin puoli mutta se ei oikein oo mun heiniä..
        *smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiile*


    • Järkätkää miittiin sellanen videoneuvotteluyhteys-juttujuttu-härveli laitteisto nii pääsee osallistumaan edes virtuaalisesti... :)

      ...viinat tietysti juodaan ihan livenä kämpiltä käsin...

      • Katanen*

        Raahaat nyt vaa ittes paikalle:D *käskee* :D


      • Marz*
        Katanen* kirjoitti:

        Raahaat nyt vaa ittes paikalle:D *käskee* :D

        Miulla on tuo paikalle saapuminen vielä harkinnassa... soon nyt niinQ ehkä


    • Delffi

      Hei kaikki!

      Mittään hajua siis ei ole miun menemisistä.. saatan olla
      a)Pohjois-Karjalassa
      b)Pohjois-Savossa
      c)Etelä-Savossa
      d)Keskisuomessa
      c)Tampereella (tuskin!)
      d)miitissä.

      Eli olen tahi en, sen näkee sitten. Jos en ole, halikaa nyt kaikki toisianne sitten miunki puolestani.

      *halauksin*
      D

    • Taigis

      .......tämähän ei sinne pääse.. kaikille kyselijöille tiedoksi.. muuta menoa klo 19-22 ja senkin olen kertonut muutamalle.. voan pitäkää hauskaa :)

    • tirpentaali

      ..poikheemahan ennen töihin menoa... junal siit pääsee onnex ripeesti kohti pohjoista...:)

    • Nuka

      ei saavukkaan miittiin.perseestä mutta totta,menen äiteen luo Varkauteen.
      Ptäkää hauskaa te siellä :/ ilman mua se tosin voi olla hankalaa.

      • smiigul

        toihan nyt oli jo ihan syvältä toi tommonen..melkein en hyväksy mutta..hrmh..kieltä sulle näytän =P ;D


    • Olipas kiva nähdä tuttuja taas kerran. Harmi kun piti lähteä niin aikaisin pois, mutta kun olosuhteet ovat mitä ovat.. Nooh, ens kerralla korjataan vahinko. =)

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe