Huonoin suomalainen

Oskari Katajisto

Kuka on huonoin suomalainen näyttelijä? Ja kuka yliarvostetuin?
Miehet ja naiset.

Huonoin:Simo Salminen/Marita Nordberg
Yliarvostettu:Mikko Leppilampi/Laura Malmivaara

35

5784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maisteri

      Kyllähän yliarvostetuimmat suomalaiset näyttelijät ovat Esko Salminen ja Vesa-Matti Loiri ja uudemmista Mikko Nousiainen. Huonoimmista voi nostaa jokaisen salkkari-tähden, mutta eiväthän he oikeita näyttelijöitä olekaan, ehkä joku Irina Björklund ja Samuli Edelmann.

      • mievaanhei

        Ehdottomasti huonoimmat ja yliarvostetuimmat näyttelijät ovat: Irina Björklund(?), Peter Franzén, Jasper Pääkkönen ja Laura Malmivaara!!


      • Anonyymi
        mievaanhei kirjoitti:

        Ehdottomasti huonoimmat ja yliarvostetuimmat näyttelijät ovat: Irina Björklund(?), Peter Franzén, Jasper Pääkkönen ja Laura Malmivaara!!

        Peter frantsen on huonoin jotenkin epämiellyttävä. Mietin mitä tapahtuu jos joudun mustan kanssa näyttelemään ja tulee suutelukohtsus. En pystyis mustaa koskettamaan saati suutelemaan kaikkien aikojen inhokki. Piru kun joka paikkaan mustat änkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peter frantsen on huonoin jotenkin epämiellyttävä. Mietin mitä tapahtuu jos joudun mustan kanssa näyttelemään ja tulee suutelukohtsus. En pystyis mustaa koskettamaan saati suutelemaan kaikkien aikojen inhokki. Piru kun joka paikkaan mustat änkee

        En minäkään pysty mustaa suutelemaan yäk yäk. Pinkin värinen kieli suussa. Mitä tapahtuis kun suunsa aukasee kauhukuva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peter frantsen on huonoin jotenkin epämiellyttävä. Mietin mitä tapahtuu jos joudun mustan kanssa näyttelemään ja tulee suutelukohtsus. En pystyis mustaa koskettamaan saati suutelemaan kaikkien aikojen inhokki. Piru kun joka paikkaan mustat änkee

        Ja nyt on ruvennut keltaisia kun änkeämään joka puolelle. Keltaiset kaikella tavalla täysin samaa kuin mustat (ja niiden naamoistakin sen näkee)


      • Anonyymi

        Edelmanista samaa mieltä yritin etsiä että millä suhteilla on päässyt Cruisen Kanssa elokuvaan? Karavaanari.


    • elisabétta

      Jaa en tiedä mutta Marita Nordberg mielestäni hyvä ja tehnyt uraa teatterissakin. Teatterissa näyttelijän kyvyt punnitaan.

      Yliarvostettu tosiaan Laura Malmivaara.

      Ville Haapasalo saisi olla Suomessa esillä enemmänkin, siinä todellinen filmitähti. Venäjällä kuuluisa lähinnä.

      • tiistai

        -Yliarvostettuihin kuuluu kyllä Laura Malmivaara

        -Hyviin kuuluu:mikot Leppilampi ja Nousiainen, Jasper Pääkkönen, Loiri ehdottomasti,Jukka Puotila, ja moni muu

        -Surkeisiin kuuluu ainakin Aake Kalliala, Kai Lehtinen, Sulevi Peltola, Esko Salminen, ja myös moni muu


      • Kraakku
        tiistai kirjoitti:

        -Yliarvostettuihin kuuluu kyllä Laura Malmivaara

        -Hyviin kuuluu:mikot Leppilampi ja Nousiainen, Jasper Pääkkönen, Loiri ehdottomasti,Jukka Puotila, ja moni muu

        -Surkeisiin kuuluu ainakin Aake Kalliala, Kai Lehtinen, Sulevi Peltola, Esko Salminen, ja myös moni muu

        Jos Pääkkönen on hyvä ja Esko Salminen huono, arvostelija ei voi puhua näyttelemisestä vaan ihan jostain muusta.


      • katsoja
        tiistai kirjoitti:

        -Yliarvostettuihin kuuluu kyllä Laura Malmivaara

        -Hyviin kuuluu:mikot Leppilampi ja Nousiainen, Jasper Pääkkönen, Loiri ehdottomasti,Jukka Puotila, ja moni muu

        -Surkeisiin kuuluu ainakin Aake Kalliala, Kai Lehtinen, Sulevi Peltola, Esko Salminen, ja myös moni muu

        Esko Salminen on yks parhaista näyttelijöistä mitä tiedän.
        Jasper Pääkkösestä ei voi edes puhua näyttelijänä. Eihän se oo ollut missään muissa kuin Selinin elokuvissa, jotka ovat aivan surkeita.
        Sen perusteella ei voi sanoa sitä näyttelijäksi.


      • Jaska
        tiistai kirjoitti:

        -Yliarvostettuihin kuuluu kyllä Laura Malmivaara

        -Hyviin kuuluu:mikot Leppilampi ja Nousiainen, Jasper Pääkkönen, Loiri ehdottomasti,Jukka Puotila, ja moni muu

        -Surkeisiin kuuluu ainakin Aake Kalliala, Kai Lehtinen, Sulevi Peltola, Esko Salminen, ja myös moni muu

        Se joka sanoo sulevi Peltolaa ja Kai Lehtistä huonoiksi näyttelijöiksi ei tiedä näyttelijäntyöstä mitään eikä paljon muuustakaan.


      • marinella -79
        tiistai kirjoitti:

        -Yliarvostettuihin kuuluu kyllä Laura Malmivaara

        -Hyviin kuuluu:mikot Leppilampi ja Nousiainen, Jasper Pääkkönen, Loiri ehdottomasti,Jukka Puotila, ja moni muu

        -Surkeisiin kuuluu ainakin Aake Kalliala, Kai Lehtinen, Sulevi Peltola, Esko Salminen, ja myös moni muu

        Paras näyttelijä ikinä...Lahden kaupunginteatterin Tapani Kalliomäki!!!


      • Lahden täti
        marinella -79 kirjoitti:

        Paras näyttelijä ikinä...Lahden kaupunginteatterin Tapani Kalliomäki!!!

        Asun Lahdessa ja käymme usein teatterissa ja menen aina katsomaan näytelmät jossa Kalliomäki on.Kävin juuri lapsenlapseni kanssa katsomassa lastennäytelmän jossa Tapani on ja kyllä pidimme!


      • Anonyymi
        katsoja kirjoitti:

        Esko Salminen on yks parhaista näyttelijöistä mitä tiedän.
        Jasper Pääkkösestä ei voi edes puhua näyttelijänä. Eihän se oo ollut missään muissa kuin Selinin elokuvissa, jotka ovat aivan surkeita.
        Sen perusteella ei voi sanoa sitä näyttelijäksi.

        Esko Salmisen paras repliikki oli talvisodan "eläköön,eläköön,eläköön"


    • surkeita

      Ei Suomessa hyviä olekaan.

    • jasper

      Huonoin; Jasper Pääkkönen/Krisse Salminen
      Yliarvostetuin; ?

    • Tina

      Huonoin näyttelijä:
      Esko Kovero / Johanna Raunio
      Yliarvostetuin:
      Matti Ranin / Laura Malmivaara ja Irina Björklund
      (en osannut päättää, valitsin molemmat)

    • tuula

      Huonoimpia ovat Salkkarissa olevat esittäjät, ei niitä voi näyttelijöiksi sanoa.
      Yliarvostetuimmat ovat: Irina Björklund ja Jasper Pääkkönen

    • saara

      paras, ehdottomasti tapani kalliomäki. Samaa mieltä!

      • Marjukka

        Olen paljon seurannut suomalaisia näyttelijöitä ja arvostan kyllä Kalliomäki Tapanin näyttelijäntaitoa.Monelle varmasti täysin tuntematon mies mutta kyllä saisi olla enemmän esillä ettei aian vain käytetä kuluneita kasvoja kuten Pääkkönen jasper,Leppilampi Mikko ym.Lahden teatteri on kyllä saanut hyvän näyttelijän!nyt on mukava kun alkaa taas Hovimäki jossa hän on pääosassa Magnuksena. 72-vuotias äitini sanoi että hänen kesän pelasti kun saa jälleen katsella ke illat Hovimäkeä!


      • jasu
        Marjukka kirjoitti:

        Olen paljon seurannut suomalaisia näyttelijöitä ja arvostan kyllä Kalliomäki Tapanin näyttelijäntaitoa.Monelle varmasti täysin tuntematon mies mutta kyllä saisi olla enemmän esillä ettei aian vain käytetä kuluneita kasvoja kuten Pääkkönen jasper,Leppilampi Mikko ym.Lahden teatteri on kyllä saanut hyvän näyttelijän!nyt on mukava kun alkaa taas Hovimäki jossa hän on pääosassa Magnuksena. 72-vuotias äitini sanoi että hänen kesän pelasti kun saa jälleen katsella ke illat Hovimäkeä!

        Mä olen nähnyt joissakin leffoissa Tapania ja olis mahtavaa nähdä livenä näyttämöllä. Pitää paikkansa, on kyllä älyttömän taitava näyttelijä. Lahdessa siis näyttelee vai? Asuuko siellä myös? Missähän jutuissa siellä mukana? ps.Näkyy muuten tekevän parhaillaan Tali-ihantala sotaleffaa.


      • Helkky
        jasu kirjoitti:

        Mä olen nähnyt joissakin leffoissa Tapania ja olis mahtavaa nähdä livenä näyttämöllä. Pitää paikkansa, on kyllä älyttömän taitava näyttelijä. Lahdessa siis näyttelee vai? Asuuko siellä myös? Missähän jutuissa siellä mukana? ps.Näkyy muuten tekevän parhaillaan Tali-ihantala sotaleffaa.

        Kyllä Tapani Kalliomäki asuu Lahdessa ja Tampereelta kotoisin.Menepä ihmeessä katsomaan Lahden teatteriin Tapania!näyttelee yleensä useammassa näytelmässä.Tällä hetkellä on pääroolissa Raskolnikovina Rikoksessa ja Rangaistuksessa joka todella on näkemisen arvoinen.Parempi ei vain voisi olla niin vaativassa roolissa!Lisäksi on nyt lastennäytelmässä.Katsopa Lahden kaupunginteatterin sivuilta!


      • kissa-81
        jasu kirjoitti:

        Mä olen nähnyt joissakin leffoissa Tapania ja olis mahtavaa nähdä livenä näyttämöllä. Pitää paikkansa, on kyllä älyttömän taitava näyttelijä. Lahdessa siis näyttelee vai? Asuuko siellä myös? Missähän jutuissa siellä mukana? ps.Näkyy muuten tekevän parhaillaan Tali-ihantala sotaleffaa.

        Tapani on todella karismaattinen näyttelijä. se saa roolin kuin roolin huonommassakin näytelmässä näyttämään upealta. Mä olen nähnyt Tapanin Lahdessa muutaman kerran livenä kadulla. Se OOOOON TOOOSIII SEEEEXYYY !!!! Seuraavan kerran meen jutulle kun vastaan tulee. Näin olen päättänyt. Kahville vaikka väkisin. Nim. Vain nopeat elävät.


    • Anonyymi

      Huonoin on ehdottomasti salattujen elämien Annan äiti...

      • Anonyymi

        Yliarvostettuja on Heikki Nousiainen ja Hannu-Brörkling. Samuli Vauramo. Sekä kaikki Speden elokuvissa nähdyt miesnnäyttelijät. Naisista näitä yliarvostettuja on mm. Laura Malmivaara, Emmi Parviainen, Iina Kuustonen Pamela Tola, Pihla Viitala, Minna Haapkylä. Parhaita miesnäyttelijöitä on. Kaij Lehtinen, Martti Suosalo, Sampo Sarkola. Jukka Puotila. Parhaita naisnäyttelijöitä. Leena Uotila. Tarja Tuulikki Tarsala, Liisa-Maija Laaksonen, Pirjo Lonka.


    • Anonyymi

      No amatöörit yleensä huonoja: janne kataja kärkipäässä, susanna laine, ne ilmeet ihan hanurista...molemmilla...halpatyövoimaa, pilaavat koko näytöksen, ei viitsi katsoa, kun eivät osaa, eivät osaa...

    • Anonyymi

      Helena Vierikko

    • Anonyymi

      Helena Vierikko kertakaikkiaan huono

    • Anonyymi

      Tauno Palo paras puheesta sai selvän ,mitä ei voi sanoa nyky näyttelijöistä. Mutisevat jotain partaansa tarttis saada tekstitys että pysyisi juonessa mukana ei

    • Anonyymi

      Tämä on helppo kysymys: Peter Franzén on aivan omaa luokkaansa: sekä huonoin, että yliarvostetuin.

    • Anonyymi

      hyviä: Kati Outinen,Pirkka-Pekka Petelius,Esko Nikkari,Liisa-Maija Laaksonen.

    • Anonyymi

      Eräs viiskymppinen, kivikasvoinen mies, aina sama ilme mutta ulkoinen olemus joidenkin mielestä näyttävä.
      Parin tunnetun näyttelijän kolmekymppiset näyttelijälapset.

    • Anonyymi

      Ville Virtanen. Näyttelee sitten lappalaista tai etelän miestä niin sama aksentti aina.

    • Anonyymi

      Wille Rydman ja ruma Purra.

    • Anonyymi

      Ei ole karismaata Mikko Nousiaisessa vaikka voi olla ihan hyvä näyttelijä.Samuli Vauramossakaan ei oikeen ole.Samassa roolissa Tuntemattomassa sotilaassa kuinJussi Jurkka Ja myöhemmin Kari Väänänen. Samuli ei ollut niin hyvä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe