Homojen uima-ajat

gay -85

Olen 20-v jätkä ja olen pari vuotta sitten huomannut että miehet kiinnostaa. Muutin tänä syksynä Hesaan opiskelemaan enkä oikein tunne paikallisia homoja. Kaverini on heittäny sellasta läppää, että paikalliset homot täällä Hesassa kokoontuvat uimahalleihin tiettyinä aikoina. Tietääkö kukaan täällä niitä aikoja, esim. Yrjönkadun tai Mäkelänrinteen uimahalleihin. Minua kiinnostaisi käydä katsomassa, sillä yksinäisyys usein yllättää.

49

13870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Non Stop

      Uimahallit ei ole mitään homojen kutupaikkoja vaan uimista varten. Aina kun nään jonkun uimahallissa tekevän jotain sopimatonta niin pidän kyllä huolen että henkilökunta ja kanssa uimarit tietää mitä on miehellä mielessä.
      LOPETTAKAA UIMAHALLI TERRORISOINTI

      Niissä käy lapsia ja mieleltään terveitäkin ihmisä. Pilaatte kaikkien homojen maineen. Ei ihme että homoilla on huonomaine

      • ........

        ... ja vedä itsesi kiikkuun jooko?


    • Jussi

      jos uimahalleista ei tehtäisi ns. kutupaikkoja. Kontaktin samanhenkiseen voi kuitenkin saada ja päästä puheväleihin. Sitten voi lähteä johonkin muualle. On kuitenkin muistettava että käyttäytyy siten että eivät kiinnostumattomat turhaan häiriinny.
      Ajoista en voi sanoa sen enempää mutta eiköhän se sanaton yhteisymmärrys synny ihan ajoista ja paikoista riippumatta.

    • takaisin

      sinne mistä tulit!

      Uimahallit on UIMISTA VARTEN! Hävettää olla homo...

      • sampo

        itäkeskuksen hallissa heitä käy ja meikäläisellä kun on tuota varustusta niin v..taa joskus ku tuijottavat että kyllä se uimista varten on eikä seuranhakua kyllä nuo kuppilat on sitä varten ja onhan täällä pelkille homoillekkin illanviettoja että pientä rajaa ja uimahallit rauhaan


      • Jussi
        sampo kirjoitti:

        itäkeskuksen hallissa heitä käy ja meikäläisellä kun on tuota varustusta niin v..taa joskus ku tuijottavat että kyllä se uimista varten on eikä seuranhakua kyllä nuo kuppilat on sitä varten ja onhan täällä pelkille homoillekkin illanviettoja että pientä rajaa ja uimahallit rauhaan

        sinua että olo voi tuntua ahdistavalta jos huomaat katseita jotka ikään kuin tunkevat päälle siinä mielessä. Kääntäen voisin pyytää sinua ajattelemaan kaikkia niitä katseita joita naiset joutuvat kestämään miesten taholta. Nämä kun usein höystetään myös sanoin ja sormin.
        Olen itse syyllistynyt moiseen ja kerran eräs mielestäni komea mies sanoi hymyilen "näen mitä mielessäsi liikkuu mutta minua asia ei kiinnosta. Voin kuitenkin myöntää että olen imarreltu siitä että joku on minusta kiinnostunut" Tämä muutti tilanteen "normaaliksi" eikä jättänyt kummallekaan pahaa jälkimakua.
        Kyllä ihailla voi hienovaraisemmin ja kontaktin voi saada huomaamattomamminkin asiaa ymmärtämättömiä häiritsemättä.


      • sampo
        Jussi kirjoitti:

        sinua että olo voi tuntua ahdistavalta jos huomaat katseita jotka ikään kuin tunkevat päälle siinä mielessä. Kääntäen voisin pyytää sinua ajattelemaan kaikkia niitä katseita joita naiset joutuvat kestämään miesten taholta. Nämä kun usein höystetään myös sanoin ja sormin.
        Olen itse syyllistynyt moiseen ja kerran eräs mielestäni komea mies sanoi hymyilen "näen mitä mielessäsi liikkuu mutta minua asia ei kiinnosta. Voin kuitenkin myöntää että olen imarreltu siitä että joku on minusta kiinnostunut" Tämä muutti tilanteen "normaaliksi" eikä jättänyt kummallekaan pahaa jälkimakua.
        Kyllä ihailla voi hienovaraisemmin ja kontaktin voi saada huomaamattomamminkin asiaa ymmärtämättömiä häiritsemättä.

        elän onnellisesti parisuhteessa kivan naisen kans ja kun oon kertonu näistä niin ainaki hänellä on ollu hauskaa sanoit että miltäkö naisista tuntuu no heillä on sentään vaatteet päällä ja minunki muija on sen verta kivan näköinen että kyllä sitä katsellaan ja ei ole vaivautunut vaan paremminki itsetunto korkealla no meillä ei olla mustis puoleen eikä toiseen ja tuossa toimeen tulossa ja elämisessä on sen verta tekemistä että ei ehdi miettiin yks asia mikä nostaa niitäkin tunteita esille on VIINA ainakin tuttava piirissä olen huomannu eikä se homopareillakaan taida sen kummempaa olevan mutta uimahallit uimiseen yks tuttava(homo) sanoi kerran että heitä hakeutuu paljon ravintola alalle liekö perää mut tuskin se potaskaakaan puhui


      • kikulia
        sampo kirjoitti:

        itäkeskuksen hallissa heitä käy ja meikäläisellä kun on tuota varustusta niin v..taa joskus ku tuijottavat että kyllä se uimista varten on eikä seuranhakua kyllä nuo kuppilat on sitä varten ja onhan täällä pelkille homoillekkin illanviettoja että pientä rajaa ja uimahallit rauhaan

        Kyllä sitä kikkeliä katsoo heterot siinä missä homotkin. Ainahan miehet vertailee omaansa muitten vehkeisiin. Ja pitäähän sitä katsoa jos se on poikkeuksellisen hmmm kokoinen, harvoin kun näkee 8O


    • ioio

      Tervetuloa vaan Helsinkiin! Toivottavasti saat ystäviä ja viihdyt täällä!
      En tiedä onko uimahallit parhaita paikkoja etsiä ystäviä. Helsingistä löytyy monia homokahviloita ja -ravintoloita, on homojärjestöjä, opiskelijoilla on myös omiaan.
      Jos uida haluat - ja sehän on mukavaa, itsekin pidän - täytyy tosiaan muistaa, että se on julkinen paikka, mutta tietysti sielläkin voi tavata ja jutella ihmisten kanssa. Suurin osa homoista tietää pelisäännöt ja toimii niiden mukaan. No Sturenkadulla on myös homosauna, mutta se onkin ihan eri juttu.

    • Shaved butt

      Tervetuloa vaan Helsinkiin! Kyllä meitä homoja uimahalleista löytää runsaastikin. Yrjönkadulla on tapana pitää homojen saunailta jokaisen kuukauden viimeisenä lauantai-iltana. Tervetuloa mukaan! Mäkelänrinteen WC-tiloissa kuteminen on todella yleistä ja mielestäni täysin suotavaa. Te uimahallikutemista vastustavat: Kuteminen ei vaikuta uintiin millään tavalla. Eritteitä ja spermaa löytyy ainoastaan WC-tilojen lattioilta. Käyttäkää sandaaleja uimahalleissa!
      Toivottavasti tapaan sinut tulevana lauantai-iltana Yrjönkadulla. Tule rohkeasti juttelemaan. Tunnistat minut peräaukon yläpuolelle tatuoidusta punaisesta sydämestä.

      • Eki

        Ootko nuori vai vanha?? Tykkään kyllä käydä uimassa ja jutellakin saman henkisten kanssa, mutta vaikka itse olen homo en pidä siitä, että rumat vanhat parrat käyvät vilkuilemaan ja tirkistelemään WC:n avaimen reiästä. Huomaa kyllä että sulla ei ole flaksi käynyt!! Lienetkö ikinä saanut itseäsi nuoremmalta?


      • parta
        Eki kirjoitti:

        Ootko nuori vai vanha?? Tykkään kyllä käydä uimassa ja jutellakin saman henkisten kanssa, mutta vaikka itse olen homo en pidä siitä, että rumat vanhat parrat käyvät vilkuilemaan ja tirkistelemään WC:n avaimen reiästä. Huomaa kyllä että sulla ei ole flaksi käynyt!! Lienetkö ikinä saanut itseäsi nuoremmalta?

        Älä sä eki käy vittuilemaan muille vaikka sulla "mukamas" käy flaksi.
        Rumat kelpaa rumille kun komeaa ei voi saada. Taidat olla oikea vanhapartamagneetti buahhahhahaa...


      • apuvaaa

        sori nyt vaan, mutta henkilökunnalle EI KUULU, mitä wc-tilassa (huom. yksityistila) tehdään. Olettaen ettei meteliä kuulu liikaa! Tuskin henkilökunta tulee pysäyttämään sun perseen puuhkimisen tai runkkaamisen.


      • Nipa.
        apuvaaa kirjoitti:

        sori nyt vaan, mutta henkilökunnalle EI KUULU, mitä wc-tilassa (huom. yksityistila) tehdään. Olettaen ettei meteliä kuulu liikaa! Tuskin henkilökunta tulee pysäyttämään sun perseen puuhkimisen tai runkkaamisen.

        Kyllä se kuuluu. Myös mälliset lattiat kuuluu henkilökunnalle. Käyn ite mäkelänrinteessä ja aion aina epäilyttävästä henkilöstä vihjata henkilökunnalla ja kanssauimareille niin että kelleen ei jää epäselväksi millä asioilla idiootti hallirunkkari on liikkeellä. Jollain tavalla se oppi on mentävä perille.


    • henkkahesasta88

      ...on havaintojeni mukaan melkein jokaisella käyntikerrallani ollut miehiä, joita olen epäillyt homoiksi. Tilanne, jonka monta kertaa olen kokenut istuessani saunassa, on että jotkin miehet ovat tulleet sisään ja jääneet seisoskellen nojaamaan laudekaiteeseen, mistä heillä on ollut parhaat mahdolliset näkymät kaikkien löylyhuoneessa olijoiden alapäihin.

      Tietysti jollakulla voi olla jokin muu syy seistä löylyhuoneessa (esim. pefletin puuttuminen ja haluttomuus istuutua suojaamattomille lauteille), mutta monissa tapauksissa näiden kyseisten miesten motiivit ovat vahvistuneet heidän muusta käyttäytymisestään.

      Muistan esim. kun kerran tulin varsin täyteen löylyhuoneeseen ja istuuduin kahden miehen väliin, missä vielä oli tilaa. Vasemmalla puolellani istuva mies vilkaisi vaivihkaisesti alapäätäni ja nousi sitten seisaalleen - ja jäi seisomaan paikoilleen ryhdikkäänä, kiukaaseen kääntyneenä ja minuun sivuittain ja pitäen etumustaan suorastaan exhibitionistisesti näytillä. Hän seisoi siinä arvioltani noin 20 sekuntia ja lausui sitten juhlallisesti "Kiitos!", ehkä siitä hyvästä, että olimme jakaneet hienon saunomishetken hänen kanssaan (?) Sitten hän poistui. Noin puolen minuutin päästä hän palasi ja jäi edellä kuvaamallani tavalla seisomaan laudekaiteeseen nojaten ja katseli alapäätäni kiiluvin silmin suorastaan hävyttömän peittelemättömästi.

      Minun kokemukseni on, että Itäkeskuksen uimahallissa viikonpäivään ja kellonaikaan katsomatta melko varmasti kohtaa homoja. Itse kuitenkin olen aina suhtautunut kaikkiin kiinnostuksensa osoittaneisiin henkilöihin täysin välinpitämättömästi, enkä itse ikinä kehtaisi vihjailla mitään missään uimahallissa. Kuten niin monta kertaa on korostettu, uimahallit ovat uimista varten. Mutta jos nyt kaksi homoa sattuvat ihastumaan toisiinsa uimahallin suihkutiloissa tai saunassa, niin mikäpä heitä estäisi esim. heittäytymästä toistensa juttusille uimahallin kahvilassa tai ihan uimahallirakennuksen ulkopuolella normaalin, säädyllisen uinnin, saunomisen, peseytymisen ja pukeutumisen jälkeen?

    • mieti vähän

      Samalla logiikalla voisi kysellä, missä homot käyvät ruokaostoksilla. Vaikka uimahallissa jokunen homo olisikin niin ei se tarkoita että ovat automaattisesti seuraa hakemassa sieltä. Useimmat kai käy sielä ihan vaan uimassa niinkuin kuuluukin.
      Aivan älytöntä mennä sikailemaan yleisiin paikkoihin ja herättämään pahennusta entisestään.
      Pilaatte kaikkien homojen maineen.

      • Anonyymi

        Oulussa hintti papat kulkee suihkun ja saunan väliä, tulee suihkussa aina viereen vaikkei vapaita suihkuja muuallaki. Vitun oksettavaa menoa olla oman lapsen kanssa ku nämä eläimet kyylää ja hinkkaa ittiäsä.


    • Anonyymi

      Uimahalli ei ole naimahalli. Menkää homot Vogueen. Vai tykkäättekö saada pedofiilin leiman kulkemalla muna pystyssä lasten altaan vieressä? Hyi, hävetkää.

      Heteropride

    • Anonyymi

      Ainahan me ollaan hallissa naimassa ja kattomassa kulleja

    • Anonyymi

      Vogueen On hyvä paikka mee sinne saat nii paljon ja hyvää

    • Anonyymi

      Joka hallissa on aina ne naima-ajat. Uimahalli on uimista varten, naida voitte kotona, Ruusussa, US Videossa, Voguessa ja Herculeksessa. Muita paikkoja käyttää muutkin, joten olisi korrektia huomioida muut Käyttäjät,

      • Anonyymi

        Mut ku me halutaan nussii! Homosex naimahallissa on just parasta!


      • Anonyymi

        Itäkeskus uimahalli varsinkin tiistai ja perjantai. Uinnin jälkeen oluelle Pub Blackbird : wc-action.


    • Anonyymi

      Sopikaa jokin aika paikalliseen uimahalliin jumpan hetkeksi. Virtuaalinen vesijumppa-Tommi liikuttaa jo sadassa altaassa ja on uusi villitys koronan etääntyessä. Kukaan ei tiedä mitä kotona teette.

      • Anonyymi

        Ei oo sama asia! Me halutaan näyttääkoko kansalle kun me homoillaan! Oppii muutkin tavoille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo sama asia! Me halutaan näyttääkoko kansalle kun me homoillaan! Oppii muutkin tavoille!

        Onko peppuseksi kipeää monta kertaa viikossa? Asut varmaan Helsingissä. Tuhmempi olet kuin tuhmat tytöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo sama asia! Me halutaan näyttääkoko kansalle kun me homoillaan! Oppii muutkin tavoille!

        Siksi käänsit pääsi Herculeksen tanssilattialla ja hymyilit leveästi. Jakaus oli kaunis.


    • Anonyymi

      Sata vuotta sitten kukaan ei olisi uskonut että muutkin haluaa homoista laillisia aviopareja. Hyvä jätkä, jatka vaan.

    • Anonyymi

      Yrjönkadulla Hgissä ainakin aikoinaan homostelijat kirmasivat välillä kalu pystyssä pitkin käytäviä, höyrysaunassa ja vessoissa pantiin.

      • Anonyymi

        Tuskin on muuttunut vieläkään. Itäkeskuksessakin kuulemma on samaa menoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin on muuttunut vieläkään. Itäkeskuksessakin kuulemma on samaa menoa

        Parhaat suihkupaikat varataan heti.

        Tom of Finland: from The Fringe to The mainstream.


    • Anonyymi

      Taidat olla yksinkertainen lopullisesti?

    • Anonyymi

      Kuka vastaajista?

    • Anonyymi

      Antaa uimarihomojen rakastella Helsingin hallien wc-kaapeissa. Suomimies on sen ansainnut.

      • Anonyymi

        Ei ole


      • Anonyymi

        Menkööt kotiinsa harjoittamaan saastaista homoilua.

        Heteropride


    • Anonyymi

      10 vuotta sitten Itiksen hallissa olin suihkussa ja joku mies selvästi tiirasi takapuoltani. Ai että tämä homo olis pettynyt, jos olisin kääntynyt ja paljastanut olevani pre-op transmies.

      • Anonyymi

        Hyi mikä friikki sinäkin olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi mikä friikki sinäkin olet.

        Tavallinen ihminen, jota et vaatteet päällä tunnistaisi transsukupuoliseksi. Tietenkin uimahalleissa toimin niin, ettei kukaan nähnyt alapäätäni, koska ymmärrän, että se olisi ollut leimaavaa. Oli vaan hauska tuo ajatus. Säälittävää kutsua ihmisiä friikeiksi, kun kyse on vielä sairaudesta, jota ei itse ole valinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen ihminen, jota et vaatteet päällä tunnistaisi transsukupuoliseksi. Tietenkin uimahalleissa toimin niin, ettei kukaan nähnyt alapäätäni, koska ymmärrän, että se olisi ollut leimaavaa. Oli vaan hauska tuo ajatus. Säälittävää kutsua ihmisiä friikeiksi, kun kyse on vielä sairaudesta, jota ei itse ole valinnut.

        Et minusta ole friikki vaan arvokas yksilö. Tuon kertomimen oli rohkeaa


    • Anonyymi

      Itse kuulun Suomen sisu järjestöön. Minulla on vaimo, lapset ja exit only tatuointi. Eli ei jääne epäselväksi että olen 110% hetero. Käymme harrastamassa seksiä yleisissä saunoissa saadaksemme homppelit huonoon valoon. Suomi ensin ja homotus kaappiin vitun homot!!!

      • Anonyymi

        Tänään homoillaan oinein kunnolla poikien kesken se on kovvoo hommmoo se


    • Anonyymi

      miksette vaan puhu milloin siellä on parhaat naima-ajat, kun siitä on kyse? Uimahalli on uimista varten, ei paneskelua. Paneskelkas kotona, Ruusussa, Voguessa tai muissa alan paikoissa

    • Lisää uimahalli keskustelua...

      • Anonyymi

        Aiotko tänäänkin mennä lasten altaaseen kuolaamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko tänäänkin mennä lasten altaaseen kuolaamaan?

        Kommenttisi kertoo, että olet ollut itse myös lastenaltaan luona, et muuten tietäisi kysyä häneltä tuleeko hän myös.


    • Anonyymi

      Helsingissä Itäkeskuksen uimahalli tiistai ja perjantai.

      • Anonyymi

        Mitä ne muut päivät ovat? Vuohipaimen? Jätesäkki? Kiinni? Siivous? Desinfioida? Ja taas tiistai ja perjantai?


    • Anonyymi

      Keskimmäinen uimarata homoille ja se on suljettu muilta uimareita. Keskellä on suurin vesitilavuus. Homoja ui paljon ja vesi huuhtoo.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe