Jeesus ei syntynyt ruotsissa, koska siellä neitseellinen syntymä olisi ollut ihan arkipäiväinen tapahtuma. Ruotsalaiset kun on homoja, niin kaikkien ruotsalaisten on pakko syntyä neitseellisesti.
Miksi jeesus ei syntynyt ruotsissa?
Muhkatuna
3
1939
Vastaukset
- henna
mistä voi päätellä että aatami oli ruotsalainen ...??? siitä että kukaan normaali mies ei seisoisi naisen edessä alasti ja söisi vain omenaa....
- juha
Juu ja sitten viel'
Olen itte kuullut että Jeesus ei syntynyt Rúotsissa syystä ettei sieltä löytynyt kolmea viisasta miestä. - Raimo
juha kirjoitti:
Juu ja sitten viel'
Olen itte kuullut että Jeesus ei syntynyt Rúotsissa syystä ettei sieltä löytynyt kolmea viisasta miestä.Jeesus ei olisi voinut syntyä Ruåtsissa, koska sieltä ei olisi löytynyt yhtä neitsyttä eikä Suomesta kolmea viisasta miestä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273405Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122529Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.992482Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072154Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261516Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1341245
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146