Tämä kysymys koskee enimmäkseen Vesimiehiä:mikä teissä ottaa eniten pattiin luonteessanne?Entä mitkä ovat meidän veskarien parhaat luonteenpiirteet?:)
Mikä vialla??
15
2977
Vastaukset
- nainen
Omat parhaat puoleni - ainainen optimisti(positiivinen luonne),toiset sanovat minusta ,että olen oikeudenmukainen,ahkera ja auttavainen(työpaikalla)Tempperamenttinen,mutta ei välttämättä negatiivisesti. Itseäni se joskus ärsyttää,kun tulee sanottua "suorat" sanat,mutta ei se toisia näköjään häiritse,itseäni vaan.Olen aika tyytyväinen itseeni,nuorempana olin hieman ujo.
- lenkki
Suurin varmaan on se kun sanoo asiat suoraan. Monet kaverisuhteet on kariutuneet liian suoran puheen takia.. onkohan vika kavereissa?
Parhaisiin varmaan kuuluu toisten auttaminen ja positiivisten puolien etsiminen huonoistakin asioista. - vesin
Luonteessa ärsyttää eniten se, että olen aivan liian suorasanainen. Loukkaan monia ihmisiä ja harmittaa jäljestä päin. Loukkaannun myös itse todella helposti ja sen vuoksi alkamassa olevat tuttavuudet jäävät lyhyiksi.
- wesiwoman
Ystävällisyys ja avoimuus määrättyyn rajaan saakka, huumorintaju, joka ei kylläkään riitä esim. täysin typeriin juttuihin tai alapäähuumoriin. Kuitenkin hyvä sietokyky asioiden suhteen.
Hyvänä pidän myös suorapuheisuutta, en jaksa kierrellä ja kaarrella, vaan sanon asioita suoraan, ja toisiahan se järkyttää. Omaan myös voimakkaat mielipiteet, joita en tuo esille kuin suht. harvoin ja oikeanlaisessa seurassa. Väärässä seurassa niitä ei kukaan ymmärtäisi tai pitäisí muuten vaan omituisena.
Huonoimpana puolena pidän itsessäni asioiden murehtimista liiallisuuksiin asti ja turhaa huolehtimista siitä kuinka kaikki tulee menemään. En myöskään ole luonteeltani kovinkaan kevytmielinen, vaikka voin sellaisia asioita tehdäkin ja olen tehnyt, mitä joku toinen ei kuuna päivänä tekisi, kevytmielisiäkin ja omien periaatteideni tai ajatusteni vastaisia.
Eli aika ristiriitainen persoona, kai. Hyvä puoli kai vielä on se, että en järkyty pikkujutuista, enkä isommistakaan.- vesimies nainen
olen hyvin pitkälti samanlainen,mä olen vaan tosi avoin ehkä liikaakin ja liian ystävällinen tai sanoisinko kiltti,,ja mun huumorintajuni riittää lähes kaikkeen.omaan myöskin voimakkaat mielipiteeni ja kun tiedän olevani oikeassa niin vien asian kuin asian loppuun asti että muutkin tietävät minun olevan oikeassa.minulla myös sama huonoin puoleni tuo että murehdin liikaa ja ennen kuin edes pitäisi erilaisista asioista.olen sinnikäs sissi kokenut ja nähnyt jo 35 elin vuoteni aikana vaikka ja mitä silti vaan jaxaa porskuttaa eteen päin.kuin mummo lumessa.vaikka en mistään muusta itsessäni pitäisikään niin minusta me veskarit ollaan maailman ihanimman luonteisia ihmisiä,,,
- ihanan omituinen
vesimies nainen kirjoitti:
olen hyvin pitkälti samanlainen,mä olen vaan tosi avoin ehkä liikaakin ja liian ystävällinen tai sanoisinko kiltti,,ja mun huumorintajuni riittää lähes kaikkeen.omaan myöskin voimakkaat mielipiteeni ja kun tiedän olevani oikeassa niin vien asian kuin asian loppuun asti että muutkin tietävät minun olevan oikeassa.minulla myös sama huonoin puoleni tuo että murehdin liikaa ja ennen kuin edes pitäisi erilaisista asioista.olen sinnikäs sissi kokenut ja nähnyt jo 35 elin vuoteni aikana vaikka ja mitä silti vaan jaxaa porskuttaa eteen päin.kuin mummo lumessa.vaikka en mistään muusta itsessäni pitäisikään niin minusta me veskarit ollaan maailman ihanimman luonteisia ihmisiä,,,
Olen myös suorapuheinen, suututtanut ja loukannut muita suorapuheisuudellani, mutta mielestäni se on heidän ongelma kun eivät kestä totuutta, en jaksa kierrellä ja kaarrella. Olen myös hyvin tempperamenttinen ja erittäin ahkera ja aikaansaapa. Hyvänä pidän kuitenkin avointa ja kilttiä luonnettani olen valmis auttamaan kaikkia ihmisiä.Haittana pidän kuitenkin itsepäisyyttäni, jos tiedän olevani oikeassa väitän loppuun asti asiasta, mutta turhasta en lähde kinastelemaan.
- pysäytti minut
Mikä on nouseva merkkisi - itselläni kaksonen.
Nuorempana minäkin tein kevytmielisiä asioita, jotka sotivat periaatteitani vastaan. Motiivina oli kuitenkin "vaa´an tasaus" suhteessa epäluotettavaan exääni, jota rakastin ja koko miessukupuoleen (minut raiskattiin).
Löysin itsestäni täysin häikäilemättömän hyväksikäyttäjän ja patologisen valehtelun mestarin - huh!
Nykyään tuntuu kuin olisin ollut "eri ihminen" silloin... - weskari
ihanan omituinen kirjoitti:
Olen myös suorapuheinen, suututtanut ja loukannut muita suorapuheisuudellani, mutta mielestäni se on heidän ongelma kun eivät kestä totuutta, en jaksa kierrellä ja kaarrella. Olen myös hyvin tempperamenttinen ja erittäin ahkera ja aikaansaapa. Hyvänä pidän kuitenkin avointa ja kilttiä luonnettani olen valmis auttamaan kaikkia ihmisiä.Haittana pidän kuitenkin itsepäisyyttäni, jos tiedän olevani oikeassa väitän loppuun asti asiasta, mutta turhasta en lähde kinastelemaan.
olen minäkin, enkä miksikään muutu. Aivan kuin minun suustani. Kiva, että joku muukin.
ne ottaa oikein kunnolla kupoliin!
- Nimetön
Enpä ole moista kuullut!!! Enkä ihan äkkiä moiseen usko. Niin monta vesimiestä kun tunnen niin yksikään ei ole laiska.
Minusta vesimies on tunnollinen, rehellinen, suorapuheinen ja uskollinen. Niin uskollinen, että joka ystäväksi pääsee ja sydämeen, niin siellä on ja pysyy vaikka kaikki muut hylkäisivät.
Pänkkipää? Kyllä. Ja itsessäni se piirre ärsyttää eniten.
Eikä mun ideoita kaikki tahdo ymmärtää. Eikä ajatuksen juoksuakaan. Mutta ei tarviikkaan. Sekin taitaa olla yksi luonteenpiirre. Jos ei miellytä niin 'so what'? Mutta ei me silti olla ylimielisiä!!!
Meitä mukavampia on vaan niin vaikea löytää!! ;)
- Nimetön
Eniten ottaa päähän itserakkauteni,nuorempana olin ylimielinen(kukaan ei voi olla minua parempi),vanhetessa olen oppinut,ja paljon.Parasta on tietenki viisaasti/syvällisesti maailmaa tarkasteleva henkilö,kenestä saa hyvin helposti aivan väärän kuvan.(kylmä,ylimielinen,etäinen jne.)Todellisuudessa kun olen sisältä kultaa.Elämä on eteenpäin menemistä,vaikka pakkia ei puutukaan.
Ps.Kuopion yliopiston teettämän tutkimuksen mukaan, -60 luvulta -90 luvulle,todettiin että tammi-helmikuussa syntyneillä on 2.5 kertaa suurempi todennäköisyys sairastua skitsofreniaan kuin muulla väestöllä Suomessa.:))- SidVicious
eli siis me olemme kaikki Veskarit aika lailla samanlaisia:suorasanaisia,huumorintajuisia,tempperamenttisia,avoimia..
Ja meillä on kuulemma suuri riski sairastua skitsofreniaan..
mäkin olen ajoittain aika hemmetin itserakas persoona..olen muutenkin jellona nousevalta merkiltä,ei hyvä juttu,koska jellonat kuulemma TOOOOOOOOOOOOODELLA itsekeskeisii....???En tahdo olla itserakas mutta kun olen himputti vie..:(
joo,tota "märehtimistä" tuntuu olevan kaikilla,siis asioitten liiallista murehdintaa..mutta ollaan me silti aika pirun hyvii tyyppejä me veskarit...???Vai mitä sanoo muu kansa??
- Ja se ärsyttää luonteessani
Mutta koska vesimiehestä on sanottu että hän omaperäinen ja ehkä joskus outo, niin minkäs sille voi :D
Kiva on kun on tällainen omantiensä kulkija, tykkään siitä :) - ihania
kaikin puolin, lojaaleja ystäviä ja uskollisia kumppaneita, ainakin itse olen. Ystävystyminen vaan vie aikaa, täytyy oppia tuntemaan toinen hyvin ennen kuin uskaltaa luottaa, joten alkuun voidaan antaa viileähkö vaikutelma...mutta kannattaa olla sitkeä ja tutustua meihin!
- Crimson_Sorrow
Outoja, kyllä!! Mutta olen miettinyt, että onko siinä mitään ihmeellistä, että vesimies tuntee itsensä oudoksi, koska meistähän sanotaan, että emme edes ole tältä planeetalta! Vesimies on merkki,joka on yhteydessä kosmisiin voimiin, joko tietoisesti tai tiedostamattaan...Vähemmästäkin sitä tuntee itsensä oudoksi ;)Olkaamme siis ylpeitä tästä "erikoisasemastamme" tällä planeetalla ja yrittäkäämme sopeuttaa "maallisempia" kanssaveljiämme universaalisiin Lakeihin! Tiedän kokemuksesta, että tämä tehtävä voi olla hyvin raskas, mutta jonkunhan se on tehtävä-siis meidän vesimiehien :) Voimia kanssaveljilleni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905499Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553647Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3001898- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363