voitaisiin myös "hajasijoittaa".Tarvittaisiin vain konttorit pääteiden varsille ja lentokentille.Niistä voisi kätevästi poiketa noutamassa rahaa matkalla mökille Päijänteelle,laskettelumatkalla Leville tai kerralla vähän isomman summan Thaimaan matkalle.Kätevää,eikö totta?
Kaupunkilaisten tukiautomaatti
8
1192
Vastaukset
- meejänheekki
Loisoidea, rahat otetaan maataloustuista.
- vaan itse
omat sosiaalipumminne!!
- Jaskaxx
vaan itse kirjoitti:
omat sosiaalipumminne!!
Minä olen juuriltani vahvasti maaseutulainen, vaikka palkkani maksaakin muua voimayhtiö, ja asun viikot kaupungissa.
Minun onneni oli se, että olen pienen maalaistalon poika. Ei ollut mitään ideaa jäädä jatkamaan maanviljelystä, vaan lähdin käymään kouluja. Sopivasti niitä tuli käytyäkin, ja työni on minulle helppo, mutta toisaalta vaativa.
Eipä käy kateeksi viljelijöiden osa. Kaikki sympatiani ovat heidän puolellaan. Turha heitä on kadehtia. - idea
sossurahat voi ottaa ansiosidonnaisesta työttömyysturvasta!
- Misi
Ainoa kansanryhmä, jonka ei tarvitse huolehtia kilpailusta, työttömyydestä tms. Olette te maanviljelijät!
Jos muuta väitätte on silloin jäänyt lukematta paikallinen sanomalehti, jossa jatkuvasti kerrotaan irtisanomisista teollisuudessa.
Ja ne viime laman jälkeen jääneet n. 300 000 työtöntä olisivat varmastikin kiinnostuneita saamaan saman elintason teidän kanssanne!
Sama hyötyhän teistä molemmista meille veronmaksajille kuitenkin on.- Maajussin työ ei sossupummi...
Aika harvaa noista 300000:sta työttömästä kiinnostaisi 24/7 työpaikka palkalla joka on alle kenen hyvänsä teollisuusduunarin palkan.
olet hyötynyt työttömän tuottamista ruokaraaka-aineista?
Työttömyyttä ei todellakaan ole ollut,kilpailua kylläkin.- Suomi
että samaan aikaan n.50 000 maanviljelijää on myös jäänyt työttömäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3703184Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151516En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847