Tupakan hakukeikka

Jore

Otinpa olutta tässä yhtenä ehtoona oman tupani vajassa samalla kun vaimolle petsailin rokokoo mallista piironkia ennen lakkaamista. Mäyrän vedettyäni alkoi tekemään mieli tupakkaa josta olin ollut pidättäytyneenä jo kolmatta viikkoa.

Eipä siinä sitten auttanut muu kun lähteä Seinäjoen yöhön hakemaan huoltamolta askia.

Vaimo väijyi sisällä töllöä joten mietin että mitäpä sitä häiritsemään käympäs äkkiä tuossa muutaman kilsan päässä pyörällä ja niinpä hetken poljettuani saavuin huoltamolle.

Ostin jo askin ja tein lähtöä kun ovella vastaan tuli pirun kaksi hyvän näköistä naista joista toinen ihastui humalassaan minuun oitis.

"Hei szä komiztus tarjootko tytölle röökin?", nainen sopersi.

"Tuu pihalle vaan ainahan sitä yhyren nakkaa", vastasin.

Pihalla tarjosin naiselle tupakan ja laitoimme palamaan.

"Mä oon Merja ja toi mun kaveri on Heli. Oot muuten tosi komee ei sua kiinnostais lähteä meidän kans vähän saunaan.", Merja räväytti estoitta kysymyksen.

Ei ole totta ajattelin onkohan tuo viekoitteleva naaras nyt tosissaan mietin. Ja päätin lähteä leikkiin mukaan eipä sitä tiedä jos onnistais..

"No iliman muuta jokos mennähän ?", tokaisin.

"Okei...sähän lähdet sitten meidän mukaan ku Heli tulee. Tänään ei olla ilman.", Merja totesi tyynesti.

Helin saapuessa paikalle hän katsoi kysyvästi Merjaan ja Merja selitti tilanteen. Heli vähän vastusteli ei kai ootko nyt ihan varma hän aprikoi epävarmana.

"No oon oon otetaan tuo herkkupala tuosta matkaan ja mennään sinne saunaan", päätti Merja Helin aprikoinnit.

Menimme autolla jotain kymmenisen kilometriä naiset istuivat edessä ja minä takana tuona aikana Merja kertoi että menemme hänen asunnolleen.

Niinpä sitten saavuimme Merjan asuntoon ja niin me kaikki saimme lasit kouraan väkeviä.

"Kyllä nyt meirän kelepaa ku on mieskin seljän pesijänä, eiköhän lähäretä jotta saunomaan.", Merja hihkui ja Heli hymyili kainosti.

"Mikäpäs siinä ei ku menoks", totesin. Ja näin aloin riisumaan kamppeitani. Heliä ujostutti hän olisi halunnut käydä myöhemmin tai jotain, mutta Merja ja minä painostimme hänetkin mukaan

"Äläs ny Heli on sitä naisia nähty katsos mul on kulli ja sul on pillu eikä niissä oo mitään hävettävää.", veistelin.

Heliä hiukan nauratti kullini vapaa mielinen heiluttelu, ja niin hänkin alkoi riisumaan.

Saunassa sain nauttia hekumallisista katseista vartaloani kohden samalla kun ihailin hieman pyöreän Merjan isoja rintoja ja Heliä jolla oli pienemmät rinnat mutta muuten upeasta kaartuva vartalo ja levenevä nätti lantio.

Huomasin suihkuhuoneessa miten naiset katselivat ihailevasti vuoroin karvaista ylävartaloani ja välistä haarojeni välissä roikkuvaa kulliani.

Merja pyysi minua saippuoimaan kummatkin ja aloittamaan Helistä. Heli vähän kainosteli kai minä voin itsekkin tyyliin.

Otin pesusienen ja katsoin Heliä silmiin
"ei tämä satu voit jopa nauttia..",sanoin.

Heli istuutui pesuhuoneen jakkaralle ja aloin pesemään hänen selkäänsä. Vaahtoa valui hiljokseen alas selkäänsä myöden sitten pyysin Helin nousemaan seisomaan ja pesin hänen pakaransa.

Siinä vaiheessa kun pehmeän kostea saippuainen sieni kohtasi Helin haarovälin Heliltä pääsin pieni kiimainen voihkaisu. Mutta jatkoin vain reiden sisäpintaa alaspäin ja pesin alas varpaisiin saakka. Katsoessani kumarassa ylöspäin näin Helin vaahtoisan pillun kullini alkoi nytkähtelemään enkä voinut muuta kuin antaa sen kovettua.

Nousin pystyyn ja pyysin muina miehinä Heliä kääntymään että voisin pestä myös kaulan ja rinnat jne..

Helin silmät menivät nautinnosta kiinni kun olin hivuttanut sienen hänen sirolta kaulaltaan rinnoille ja hankasin hellästi hänen nännejään. Siitä jatkoin rintojen alle ja yhä alemmas kohti napaa kun Helin hengitys jo alkoi osoittaa kiihtymisen merkkejä. Päästyäni haaroväliin Heli tarttui yllättävällä ja kiihkeällä otteella ranteeseeni ja ohjasi sormeni suoraan pilluunsa.

"Suutele mua", Heli pyysi. Suutelin ja lähes samassa tunsin miten Merjan käsi hellästi hivuttautui takaani kulliini kiinni ja miten hänen rintansa painautuivat selkääni vasten samalla hän ohjasi kulliani kohti Helin pillun huulia minun yhä suudellesani Heliä jonka kieli pyöri suussani kiihkeänä.

Heliltä olivät nyt estot poissa hänen ainut toiveensa oli ilmeinen ja se oli saada heti kovaa kullia sitä kiimasta kuumottaen odottavaan tiukkaan pilluunsa....

Merja nautti tilanteesta häntä ilmeisesti kiihotti se että ystävättärensä oli muuttunut nyt noin himokkaaksi ja halukkaaksi oikeaksi nartuksi joka tulisi itkemään halunsa voimasta jos ei häntä heti naitaisi syvälle ahnaaseen seksistä riettaaseen vartaloonsa.....

Loput tästä uskomattomasta tapahtumasta kohdallani pidän visusti omana tietonani kullini seisoo lähes revetäkseen kun vain vähänkin muistelen mitä seuraavaksi sain kokea näiden elämäni kaikista parhaimpien naisten kanssa, joita milloinkaan olen saanut naida.

0

9074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En usko et meistä tulee jotain

        Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
        Ikävä
        11
        3516
      2. Kuvaile itseäsi

        Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
        Ikävä
        119
        2277
      3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

        Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
        Suomalaiset julkkikset
        44
        1669
      4. Huomenta keskipäivää

        Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
        Ikävä
        260
        1408
      5. Oletko koskaan katunut kun

        elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
        Ikävä
        78
        1163
      6. Olen J-mies

        Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
        Ikävä
        48
        976
      7. Sinusta näkee että

        Kaipaat paljon.
        Ikävä
        55
        914
      8. Ei sitten, ei olla enää

        Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
        Ikävä
        77
        910
      9. Rahtari s salmi

        Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
        Suomussalmi
        11
        905
      10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

        Olet suloinen...
        Ikävä
        44
        835
      Aihe