Stringit rannalla

Oon nähny muutamia tyttöjä ja naisia string-bikineissä rannalla, mitä mieltä ootte asiasta ja näkyykö usein? Entäs jos jätkällä on stringi-uikkarit aurinkoa ottaessa?
Oon käyttäny stringejä alkkareina jo vuosia ja haluaisin mennä myös rannalle stringeissä.
Ilmianna
Jaa

12 Vastausta

No miehet ihan kybällä varmasti tykkäis, mutta näin naisen näkökulmasta sanoisin että eiköhän se olis jo liikaa... Pidetään ne stringit ihan vaan siellä housujen alla, ja jos haluut pakarat ruskeiks niin meepä vaikka johonkin mökkirantaan mutta en suosittele julkista uimarantaa :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Et kai sinä nyt ole vain vähän suomalainen perusjuntti? Et ole tainnut pahemmin matkustella ympäri maailmaa.. jaa, että nainenko juntti?! no miksi ei, ei missään lue, että vain mies voi olla perusjuntti.
Etelän rannoilla nainen voi vapaasti kävellä stringeissä ja ilman mitään rintaliivejä.
Sellainen on käytäntö ainakin etelämpänä euroopan maissa eikä siellä katsota ollenkaan kummissaan saati sitten pahalla.
Voisi ottaa mallia vähän muualtakin eikä olla vaan tällaisia juntteja jotka ei kehtaa tehdä niin kuin itse haluaa.
Ajatteleppa nyt, tuskin sua kukaan mies tulee rannalla raiskaamaan jos noudatat kansainvälistä tyyliä.. toki voit ihailevia katseita kerätä, mutta sehän on vain positiivista ja mukavaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Fly kirjoitti:
Et kai sinä nyt ole vain vähän suomalainen perusjuntti? Et ole tainnut pahemmin matkustella ympäri maailmaa.. jaa, että nainenko juntti?! no miksi ei, ei missään lue, että vain mies voi olla perusjuntti.
Etelän rannoilla nainen voi vapaasti kävellä stringeissä ja ilman mitään rintaliivejä.
Sellainen on käytäntö ainakin etelämpänä euroopan maissa eikä siellä katsota ollenkaan kummissaan saati sitten pahalla.
Voisi ottaa mallia vähän muualtakin eikä olla vaan tällaisia juntteja jotka ei kehtaa tehdä niin kuin itse haluaa.
Ajatteleppa nyt, tuskin sua kukaan mies tulee rannalla raiskaamaan jos noudatat kansainvälistä tyyliä.. toki voit ihailevia katseita kerätä, mutta sehän on vain positiivista ja mukavaa.
No kyllä mäkin etelän rannoilla voisin kulkee vaikka alasti :) mutta kyl se niin on että kotisuomessa katottas aika karsaasti... uskoisin, riippuu tottakai paikasta. Mutta eihän täällä oo edes niin kuuma kun etelässä...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
..kiinteen ja pyöreän herkkupepun nii kyllä. Lattapakarat stringeissä aika öklöt!
Ilmianna
Jaa
No mul on ainakin ollu jo pari vuotta strinkulabiksut rannalla. On sit siistimmät rajatki, ku käyttää stringei alkkareinaki.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
No eiköhän ne kaikista siisteimmät rajat tulisi, jos alasti aurinkoa ottaisi.
Mutta tässäkin kaupungissa, jossa minä asustelen, ei sellaista mahdollisuutta ole.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Iirin kirjoitti:
No eiköhän ne kaikista siisteimmät rajat tulisi, jos alasti aurinkoa ottaisi.
Mutta tässäkin kaupungissa, jossa minä asustelen, ei sellaista mahdollisuutta ole.
yleensä ei tuu rajoja jos ottaa arskaa alasti ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ilman muuta stringit. Saa siistit rusketusrajat.
Ja kaikki ikävät näpyt kuolee aurinkossa pois.
Oon käyttänyt pari vuotta pelkästtän stringejä
rannalla. Myös kylpylöissä ja muutaman kerran uimahallissakin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ootko saanu palautetta? Olisinpa yhtä rohkea. Rannalle aion mennä heti kun säät taas sallii.
Missä päin muuten oot?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
En käsitä miksi stringit rannalla on niin ihmeelistä. Isteasiassa makaan nytkin julkisella rannalla stringit jalassa ja olen sentään mies
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
12 vuotta vanha ketju.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itte tykkään ainakin pitää stringejä kun otan aurinkoon myös yleisellä rannalla, mut olen vähän reunalla jos jotain häiritsee mun pakarat.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Stringit rannalla

Oon nähny muutamia tyttöjä ja naisia string-bikineissä rannalla, mitä mieltä ootte asiasta ja näkyykö usein? Entäs jos jätkällä on stringi-uikkarit aurinkoa ottaessa?
Oon käyttäny stringejä alkkareina jo vuosia ja haluaisin mennä myös rannalle stringeissä.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta