Stringit rannalla

J

Oon nähny muutamia tyttöjä ja naisia string-bikineissä rannalla, mitä mieltä ootte asiasta ja näkyykö usein? Entäs jos jätkällä on stringi-uikkarit aurinkoa ottaessa?
Oon käyttäny stringejä alkkareina jo vuosia ja haluaisin mennä myös rannalle stringeissä.

28

6376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla

      No miehet ihan kybällä varmasti tykkäis, mutta näin naisen näkökulmasta sanoisin että eiköhän se olis jo liikaa... Pidetään ne stringit ihan vaan siellä housujen alla, ja jos haluut pakarat ruskeiks niin meepä vaikka johonkin mökkirantaan mutta en suosittele julkista uimarantaa :)

      • Fly

        Et kai sinä nyt ole vain vähän suomalainen perusjuntti? Et ole tainnut pahemmin matkustella ympäri maailmaa.. jaa, että nainenko juntti?! no miksi ei, ei missään lue, että vain mies voi olla perusjuntti.
        Etelän rannoilla nainen voi vapaasti kävellä stringeissä ja ilman mitään rintaliivejä.
        Sellainen on käytäntö ainakin etelämpänä euroopan maissa eikä siellä katsota ollenkaan kummissaan saati sitten pahalla.
        Voisi ottaa mallia vähän muualtakin eikä olla vaan tällaisia juntteja jotka ei kehtaa tehdä niin kuin itse haluaa.
        Ajatteleppa nyt, tuskin sua kukaan mies tulee rannalla raiskaamaan jos noudatat kansainvälistä tyyliä.. toki voit ihailevia katseita kerätä, mutta sehän on vain positiivista ja mukavaa.


      • Milla
        Fly kirjoitti:

        Et kai sinä nyt ole vain vähän suomalainen perusjuntti? Et ole tainnut pahemmin matkustella ympäri maailmaa.. jaa, että nainenko juntti?! no miksi ei, ei missään lue, että vain mies voi olla perusjuntti.
        Etelän rannoilla nainen voi vapaasti kävellä stringeissä ja ilman mitään rintaliivejä.
        Sellainen on käytäntö ainakin etelämpänä euroopan maissa eikä siellä katsota ollenkaan kummissaan saati sitten pahalla.
        Voisi ottaa mallia vähän muualtakin eikä olla vaan tällaisia juntteja jotka ei kehtaa tehdä niin kuin itse haluaa.
        Ajatteleppa nyt, tuskin sua kukaan mies tulee rannalla raiskaamaan jos noudatat kansainvälistä tyyliä.. toki voit ihailevia katseita kerätä, mutta sehän on vain positiivista ja mukavaa.

        No kyllä mäkin etelän rannoilla voisin kulkee vaikka alasti :) mutta kyl se niin on että kotisuomessa katottas aika karsaasti... uskoisin, riippuu tottakai paikasta. Mutta eihän täällä oo edes niin kuuma kun etelässä...


    • Saara

      ..kiinteen ja pyöreän herkkupepun nii kyllä. Lattapakarat stringeissä aika öklöt!

    • Noora

      No mul on ainakin ollu jo pari vuotta strinkulabiksut rannalla. On sit siistimmät rajatki, ku käyttää stringei alkkareinaki.

      • Iirin

        No eiköhän ne kaikista siisteimmät rajat tulisi, jos alasti aurinkoa ottaisi.
        Mutta tässäkin kaupungissa, jossa minä asustelen, ei sellaista mahdollisuutta ole.


      • someone
        Iirin kirjoitti:

        No eiköhän ne kaikista siisteimmät rajat tulisi, jos alasti aurinkoa ottaisi.
        Mutta tässäkin kaupungissa, jossa minä asustelen, ei sellaista mahdollisuutta ole.

        yleensä ei tuu rajoja jos ottaa arskaa alasti ;)


    • Siisti juttu

      Ilman muuta stringit. Saa siistit rusketusrajat.
      Ja kaikki ikävät näpyt kuolee aurinkossa pois.
      Oon käyttänyt pari vuotta pelkästtän stringejä
      rannalla. Myös kylpylöissä ja muutaman kerran uimahallissakin.

      • J

        Ootko saanu palautetta? Olisinpa yhtä rohkea. Rannalle aion mennä heti kun säät taas sallii.
        Missä päin muuten oot?


    • mies 26

      En käsitä miksi stringit rannalla on niin ihmeelistä. Isteasiassa makaan nytkin julkisella rannalla stringit jalassa ja olen sentään mies

      • 17+12

        12 vuotta vanha ketju.


      • Anonyymi

        Toivottavasti miehilläkin ne yleistyy niin tarvitse enempää miettiä asiaa.


    • Toni75

      Itte tykkään ainakin pitää stringejä kun otan aurinkoon myös yleisellä rannalla, mut olen vähän reunalla jos jotain häiritsee mun pakarat.

      • Naistenoikeus

        Enpä ole yhtään miestä stringeissä nähnyt rannalla, mutta sais näkyä enemmänkin niin itekkin kehtais. Nyt kun menee ni naiset nauraa.


    • Anonyymi

      Olen nyt parina kesänä käyttänyt stringejä. Olen mies. Jonkin verran tulee kommenttia, ei kuitenkaan suoraa palautetta. Rajattamuuden saavuttaminen muuten täällä Kouvolassa aika mahdotonta kun ei ole omaa rantaa.

      • Anonyymi

        Ihan ok itsekkin käytän stringejä


    • Anonyymi

      En tiiä tarkotetaaks täs ny kunno stringei vai mitä. Harrastan uintii, siel käytän niit lahkeettomii ”speedomallisii”. Rannal en kyl laittais. Normi bokserimalliset iha ok mut jotku ihme stringit joo ei tosiaa

      • Anonyymi

        Sama tääl. Harrastan kans uintii, speedomallisii käytän aina. Usein kans vähä stondaa mut siel se ei haittaa. Rannal bokserimalliset tai shortsit. En laittais sinne speedoi


    • Anonyymi

      Itte olen mies ja 5 lapsen isä ja käyttänyt noin 20v stringejä koska ovat mukavat jalassa ja harva on sanonut mitään. Uikkaritkin löytyy stringit ja olen niitä myös käyttänyt rannalla kun otan aurinkoa ja uimassa pari kertaa. Minua ei kiinnosta mitä muut ajattelee. Eikö ole pää asia ettei heijari heilu esillä. Ja ottaahan naisetkin ilman yläosaa aurinkoa. Jos häiritsee muita niin menköön toiselle rannalle.

      • Anonyymi

        Tuo on hyväasenne ttei ajattele sitä mitä muut ajattelee. Minultakin se vaan tuppaa unohtumaan ja sitten on härdelli pään sisällä valmis. itse käytin viime kesänä rannalla ja sitten syksyllä yleisessä saunassa ja jännittäähän se mennä mutta hyvä mieli siitä itselle tulee.
        Ulkopuolista huutelua on kyllä saanut asiasta kuulla, ei ihan suoraan kylläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyväasenne ttei ajattele sitä mitä muut ajattelee. Minultakin se vaan tuppaa unohtumaan ja sitten on härdelli pään sisällä valmis. itse käytin viime kesänä rannalla ja sitten syksyllä yleisessä saunassa ja jännittäähän se mennä mutta hyvä mieli siitä itselle tulee.
        Ulkopuolista huutelua on kyllä saanut asiasta kuulla, ei ihan suoraan kylläkään.

        Sama juttu täällä, tekisi mieli laittaa stringit rannalle tai uimaan mutta en oo vielä vaan uskaltanut. Alusvaatteina käyttäny jo useamman vuoden ja monet varmaan nähnytkin pukkareissa yms. Ehkä vielä joku päivä :D btw mistä ootte hankkinu string-uikkareita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu täällä, tekisi mieli laittaa stringit rannalle tai uimaan mutta en oo vielä vaan uskaltanut. Alusvaatteina käyttäny jo useamman vuoden ja monet varmaan nähnytkin pukkareissa yms. Ehkä vielä joku päivä :D btw mistä ootte hankkinu string-uikkareita?

        Auttaisi aivan tosissaan jos joku toinen tulisi ihan vaan saunalla vastaan samanlaisissa pökissä. Paljon on varmasti sitä että ajattelee että muut katsoo vaikka niin ei tapahdukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaisi aivan tosissaan jos joku toinen tulisi ihan vaan saunalla vastaan samanlaisissa pökissä. Paljon on varmasti sitä että ajattelee että muut katsoo vaikka niin ei tapahdukkaan.

        Oisitpa ollut tänään kylpylässä niin seuralainen olisi ollut siellä.
        Olen, stringit jalassa ja aika normisti viipotin menemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu täällä, tekisi mieli laittaa stringit rannalle tai uimaan mutta en oo vielä vaan uskaltanut. Alusvaatteina käyttäny jo useamman vuoden ja monet varmaan nähnytkin pukkareissa yms. Ehkä vielä joku päivä :D btw mistä ootte hankkinu string-uikkareita?

        Zalandolle on tullut paljon valikoimaa Oboy merkiltä. Kovin gay painotteisesti mainostaa omilla verkkosivuillaan mutta miksei. Rohkeutta täälläkin keräillään 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zalandolle on tullut paljon valikoimaa Oboy merkiltä. Kovin gay painotteisesti mainostaa omilla verkkosivuillaan mutta miksei. Rohkeutta täälläkin keräillään 😃

        Joo, yllättävän paljon string-uikkareita zalandolla! Ihan perus yksväriset tietty puuttuu. Ootko jo tilannut?


    • Anonyymi

      Kiva kuulla kokemuksia. Mä olin viime kesänä ekaa kertaa stringeissä rannalla ja maauimalassa. Tangamallisia oli tullu käytettyä jo aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Veikkaanpa, että suurin syy miksei miehiä rannoilla paljon stringeissä näy on leimaantumisen pelko. Ja tätä asiaa kun oikein miettii, niin minkähän ihmeen takia.
      Jos naisista ainakin ulkomaiden rannoilla 97% käyttää stringejä, niin ovatko he siellä niissä sen takia, että yrittävät jatkuvasti iskeä niillä miehiä, toisia naisia tai että haluavat vain jatkuvaa huomiota. Veikkaan, että eivät ole. Jos mies menee rannalle stringeissä, niin hänet leimataan homoksi, pervoksi tai muuten vinksahtaneeksi. Vain sen takia, että käyttää asustetta, joka nyt vain sattuu olemaan paras auringonottoon.
      Miksi miehen pakarat olisivat sellainen osa kehoa, jota ei missään nimessä saa nähdä uimarannalla? Itse olen yrittänyt pyristellä tuosta häpeästä vähitellen eroon, enkä koskaan ole saanut näin tasaista rusketusta. Olen hetero ja tiedostan miesten stringien käyttöön liittyvän stigman. Naiset ovat pöllineet stringit miesten vaatevalikoimasta, nyt on aika ottaa ne takaisin!

    • Anonyymi

      Olen ollut rannalla ottamassa aurinkoon stringit jalassa. Ei elo kukaan tullut sanomaan mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe