löytyykö tältä palstalta,kun nuo kuuhullut on jo koluttu moneen kertaan.
Tarkoitan 50 ihmistä joka uskaltaa heittäytyä tuumasta toiseen.
Näyttäisi ,että sievistely on jo näin varhain alkanut.
Mitä me sitte 100-5 uskalletaan touhuta.
aitoja hulluja
5
393
Vastaukset
Toki niitä on. Tunnen e r i t t ä i n läheltä sellaisen.
Otetaan nyt malliksi vaikka velipoika: meni naisen kanssa naimisiin!
Entä isoveli: soittaa kaapilla soittoruokaloissa.
(allekirjoittanutkin tunnetaan piirillä ja läänillä)
c.c- äiti 54
meitä aitoja hulluja löytyy aina. Joskus hulluudet jää unelmaks, mutta oon ainakin päättänyt ite tehdä enkä unelmoida. Aattelin lähtee mettään, kattoon löytyiskö sieltä toista samanlaista hullua, olisko ketään lähtemässä kairaan nauttimaan elämästä?
Lapin kairat kiehtoo. Vaikka asuntovaunulla. Vaimo ei pitemmäks aikaa lähe. Sitä kalastelis ja samoilis kuntonsa mukaan.
Taitaa haaveeks jäädä ilman lottovoittoo?
- Marion.T
aito hullu. Mitäpäs siihen muuta on sanottavana, hullunpapereita en ole saanut, mutta jospa ne sieltä joskus.....
Olen valmis mihin hullutukseen tahansa, elämä on elämistä varten, eikä nurkassa kyyköttämistä:))Kun kerran noin sanos M.T; ei kai tämä pitemmälle mene...
nurkastahan se tulee meilläkin.
Aina on ymmärrystä valkotakkisista löytynyt, viikko pari ahistuslomaa lohjennut.
Kerranhan täällä eletään. Diagnoosissani on kylla salaperäisiä
numero/kirjainyhdistemiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702950Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli331841- 601627
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181609- 351575
- 591526
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151430