Onko niin että tuo eka 512 on latausnopeus ja toinen 512 lähetysnopeus? Vai miten se menee? (häpeäkseni tunnustan että käytössäni on kuitenkin vain 256/256 , nyyh... ei kehdannut sitä kirjoittaa otsikkoon)
tarkoittaako merkintä 512/512 mt...
11
1899
Vastaukset
- sitähän se
tarkoittaa
- jepjep
Ihan hyvin nopeuksilla jotka ovat käytössäsi. Jos et yhtenään lähettele poskettoman suuria posteja ulospäin niin hyvin pyyhkii, eikä ole kallista.
- Kateellinen
Kyllä tosiaan pitäisi jo jonkinmoinen serveri mahtua päähän tuolla 512/512 mt nopeudella, oma nettiyhteyteni on 1000 kertaa hitaampi ja tälläkin kotikäyttäjä vielä pärjää.
- mt != Mt
Kateellinen kirjoitti:
Kyllä tosiaan pitäisi jo jonkinmoinen serveri mahtua päähän tuolla 512/512 mt nopeudella, oma nettiyhteyteni on 1000 kertaa hitaampi ja tälläkin kotikäyttäjä vielä pärjää.
Ei kun tuossahan nopeudet ovat luokkaa tosi hidas kun on 512 millitavua (mt=millitavua, Mt=megatavua). :)
kb = kilobittiä, kB = kt = kilotavua, Mt = MB = megatavua, Mb = megabittiä... :-) - ...osaan jaettu.
Kateellinen kirjoitti:
Kyllä tosiaan pitäisi jo jonkinmoinen serveri mahtua päähän tuolla 512/512 mt nopeudella, oma nettiyhteyteni on 1000 kertaa hitaampi ja tälläkin kotikäyttäjä vielä pärjää.
revi siitä.
- sanoi putkinen
Nopeus on 512 KILOBITTIÄ ei 512 MEGATAVUA niinkuin otsikossa lukee.
- se mt vain tuli siihen
ei nyt tarvi pilkkua viilata.
- megabittiä
Pieni korjaus: Yhteysnopeudet ilmoitetaan megabitteinä (ei megatavuina). Bitti on n. 8 kertaa pienempi kuin tavu, joten latausnopeutesi kilotavuina on saman verran pienempi kuin yhteysnopeutesi.
- sivuhuomauttelija
Yhteysnopeudet ilmoitetaan KILObitteinä eikä MEGAbitteinä.
sivuhuomauttelija kirjoitti:
Yhteysnopeudet ilmoitetaan KILObitteinä eikä MEGAbitteinä.
Yhteyksiä ilmoitetaan kilobitteinä (esim. 56k, 128k/128k .. 512k/512k), megabitteinä (esim. 1M/1M, .. 24M/1M, 5M/5M, 10M/10M, ...), gigabitteinä jne.
- mitä kiloja
EsaH kirjoitti:
Yhteyksiä ilmoitetaan kilobitteinä (esim. 56k, 128k/128k .. 512k/512k), megabitteinä (esim. 1M/1M, .. 24M/1M, 5M/5M, 10M/10M, ...), gigabitteinä jne.
kertokaapas vielä kerran ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501