Motorpower

Mönkijä

Onko kellään tietoo minkälainen paikka(motorpower.fi).
Ajattelin tilata halppis mönkijän. Uskaltaako noihin puljuihin luottaa.

17

13249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mönkijä....

      Kaveri tilasi ko. paikasta itelle mönkkärin ja homma pelasi hyvin. Ite olin Perhossa viime viikonloppuna Elojuhlassa ja siellä oli joku uusi firma Kokkolasta
      ja aattelin ite ostaa heiltä. Tuntui ainakin hyvältä
      ajaa ja tietää mitä saa...

    • usatec

      mä ostin viime kesänä sieltä ja kaikki on pelannu hienosti ja takuu hommat on sujuneet hyvin. suosittelen kyseistä ostopaikkaa

      • marko koskiranta

        Liekkö koko firmaa ollut edes viimekeväänä vielä saatika että olisitte mönkijöitä myynyt.

        Maahantuojat / jälleenmyyjät voisitte pysyä pois tältä keskustelupalstalta.
        Ei taida isot bisnekset teillä olla jos on aikaa jossain suomi24 forumilla kirjoitella omien pelien kehuja.. noloa etten sanoisi


      • Kommentti
        marko koskiranta kirjoitti:

        Liekkö koko firmaa ollut edes viimekeväänä vielä saatika että olisitte mönkijöitä myynyt.

        Maahantuojat / jälleenmyyjät voisitte pysyä pois tältä keskustelupalstalta.
        Ei taida isot bisnekset teillä olla jos on aikaa jossain suomi24 forumilla kirjoitella omien pelien kehuja.. noloa etten sanoisi

        Alkukesästä toi pulju aloitti..
        Itse ostin pojalle 150cc USATECin. Soramonttua on kulutettu ahkerasti ja hyvin vehje pelittää.
        Kun hieroin kauppoja liikkeessä niin sinäaikana myivät 3 samanlaista, yhden pienen "vaippaikäiselle", skootterin ja mopon...tuntui kauppa käyvän.
        Uskaltaisin jopa suositella ko. liikettä.


    • :.::::

      kyl ne hienoja o mut itel on 200 kuutionen mönkijä jonka ostin sielt.paska. jos heität kolme kertaa sen ympäri ni se on heti paskana.kone on paska.muute hyvii siis aloittelijoille.itel on ollu 7 vuotta mänkijä 5 vuotta mopo

      • haha

        ei kyl uskois et sulla onnoin kauaa ollu moottorileluja jos kokoajan niit kaadat.


      • pitzpie
        haha kirjoitti:

        ei kyl uskois et sulla onnoin kauaa ollu moottorileluja jos kokoajan niit kaadat.

        Hei

        Kaverini osti viime kesänä 250cc Tyscon forestin ja toimii todella hyvin ei ole ollut mitään vikaa ja käyntiääni on sivstynyt ja menee hyvin maastossa ja hangessa vaikka takaveto onkin:))))


    • Harhar

      Vanha thread, mutta kerrotaan silti.

      Tilasin Rally 250cc mönkijääni uudet osat kulmavaihdekoteloon kun alko brakaamaan.
      Osat maksoivat Motorpowerilla n. 117€. Modularboxilla samat osat olisivat maksaneet 320€. (Modularbox on maahantuoja näille vehkeille(?)) Kiinasta samat osat olisi saanut hintaan 85€, mutta toimitusaika jopa 45 päivää.


      SUOSITTELEN!

    • Suttajasekundaa

      Kiinantavaraa ( eli varsinainen tuote on susi ), huolto kyllä pelaa hienosti.
      Harmittaa vain koko ajan kuskata toimimatonta rompetta sinne korjattavaksi.

      Tuotteesta 4-, palvelusta ja huollosta 10.

    • Anonyymi

      ainakin itsellä on ko. lafkasta kokemus, että tilasin sieltä erään varaosan ekan ja vikan kerran.. Lähettivät väärän. Palautin sen (mikä oli helppoa kunhan sai jonkun kiinni palautuskoodia varten). Rahoja eivät kyllä ole palauttaneet vielä ja eivät tunnu kovin aktiivisesti vastailevan puhelimeen. Koska tarvitsin jo osaa, niin ostin sen muualta.

      Ehkä toimiva kauppa, jos voi itse käydä paikanpäällä Tampereella aina kun on asiaa, mutta webbikaupasta ei mun kokemuksen mukaan kannata tilata mitään. Oma kokemus siitä on, että tulee vain vaivaa ja rahat jää jumiin..

      • Anonyymi

        Täys paska firma mulla ollut mönkkäri kohta 2 kk takuuhuollossa aina ympäripyöreitä vastauksia


    • Anonyymi

      500 Linhai 2vuotta vielä toimii. Pöllinajossa ja pihakoneena traktorin korvikkeena.

    • Anonyymi

      voisin sanoa tässä vaiheessa että kyseessä rikollis järjestö , mönkiä ei toimi,takuu korjauksia ei tehdä, kaupan purku ei toimi kiistävät kaiken, olen ollut 1v,4kk ilman mönkiää, jos tykkäät kuluttaja suoja tädeistä ja sihteerin hommista ni mikä jottei osta pois linhai 300tb #kerran aurasin

    • Anonyymi

      Viikko mennyt siitä kun tilausvahvisus ja maksun perillemeno tullut mulle. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. No odottelen vielä rauhassa 2vko. Niin se vain taitaa olla että tilaa ebay ja homma toimii aina. Varsinkin Jenkit toimii fiksusti ja jos laittavat väärää osaa niin mukisematta korvaava tuote tulee.
      Wandamotor ollu nopea ja mitä myyvät myös löytyy hyllystä.
      Muutenhan tuo kiina laatu täyttä paskaa, varsinkin koneistuksien viimeistely.

    • Anonyymi

      Älä! Aivan paska firma. Ottaa rahat ja katoaa. Jos tulee vikaa, ja tulee, eivät vastaa posteihin eikä puheluihin. Kuluttajariitalautakunnassa on useita firmaa koskevia valituksia kesken.

    • Anonyymi

      Tilasin Monkey mopoon ns.tuunausosia nii lähetys oli tehty väärin niin että samassa lähtyksessä ei ollut kuin yhden kollin tiedot niin toinen paketti jäi postiin.No ei mitään ilmoituksia firmalta miten homma etenee itse piti kysellä pakettien perään miten eteenpäin ja vieläkin on puolet jo maksetuista osista saamatta.Asiakaspalvelu on sitä että pidetään EDES asiakas tietoisena mien asiaa on etenemässä.Virheitä sattuu m eille kaikille.Eli on vielä Motorpowerilla oppimista miten kestäviä asiakasuhteita vaalitaan.

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys. Sovittiin puhelimessa kaupoista, maksoinkin samantien. Viipyi ja viipyi, ja lopulta peruin kaupan. Etäkaupassa on aina oikeus peruumiseen täydellä maksun palautuksella tietyissä rajoissa. Ilmeisesti minun mönkijäni myytiin toiselle ahneuden takia (kun olin jo maksanut ja odotuttivat vaan minua). Eivät ole vieläkään palauttaneet koko summaa, vaikka kuluttajariitalautakunta antoi sellaisen, lakiin perustuvan päätössuosituksen yli kolme vuotta sitten. Tilinumeronkin ilmoitin päätöksen jälkeen. Oli virhe luottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe