Laivalla

Kuten puhetta oli ollut, suostuin isän kavaljeeriksi konferenssiristeilylle edestakaisin Ruotsiin jälleen kerran. Ja miksi en suostuisi, koko lysti kuitenkin oli minulle ilmainen. Perjantai lähtöä odotellessa ei meinannut kulua millään, ja pakkasin laukunkin varmaan kolmeen eri kertaan kun en parempaakaan ajankulua keksinyt. Kun kello sitten läheni iltakuutta, aloin lopullisen valmistautumisen. Perusteellinen suihku ja sitten istuin alas vetämään sotamaalia kasvoihin.
Tilaisuuden kunniaksi maalasin parhaan taitoni mukaan kunnon ”pane mua”-huorameikin, ja siirryin miettimään vaatekaappiani. Valinnaksi osuikin sitten lopulta 32-reikäiset liki polvimittaiset maiharit, polviin asti ulottuva
nahkahame (kireä, olen näköjään vaarallisesti lihonut), koon pari liian pieni toppi sekä jo monta vuotta uskollisesti palvellut pitkäliepeinen bleiseri. Tarkistettuani viimeisen kerran että kaikki oli mukana ja kaikki sähkölaitteet kotosalla pois päältä (kuten tapana on; vainoharha), lähdin pikkuhiljaa kohti Siljan terminaalia laukku olalla ja toiveikkain mielin.

Tapasin isän kuten sovittu oli terminaalin kahviossa, ja sumpin parissa viimeinenkin puolituntinen katosi ja
siirryttiin jonottamaan sisäänpääsyä muiden seminaarihenkilöiden kanssa. Jonotuksensekaiseen puolituntiseen kuului sitten useampi kädenpuristelu, esittäytyminen sekä muutama ”voi että olet sinäkin sitten kasvanut” kommentti. Nielin kommentit miten parhaaksi kykenin ajatuksissani mitä sitten tekisinkään kun vaan veneeseen pääsisin. Spontaani avautuminen tässä vaiheessa olisi saattanut tuhota ilmaismatkani jo terminaalissa. Laivaan päästiin vihdoin viimein, ja tietysti jouduin vielä tarkastukseen laivaan mennessä. Onneksi eivät kysyneet kuin henkilötiedot. Vaikka olisihan sitä voinut tarkemmastakin tutkimuksesta saada jotain irti. ; )
Kun sitten hytti löytyi loppumattomalta tuntuvien portaiden jälkeen (hissit on aina jumissa ja/tai tukossa joten portaita pääsee nopeammin; tai niin järkeilimme) oli hyttisiivoojan ilme jo näkemisen arvoinen kun marssin isän perässä hyttiin. Vaikka olihan minulla ennakkoaavistukseni siitä mitä tuleman piti.
Asetuimme aloillemme ja piakkoin isän pitikin lähteä kokoustamaan asioidensa pariin, ja saatettuani hänet päämääräänsä (ja jälleen esittäydyttyäni ja vatkattuani useampia käsiä hississä) jäin omiin oloihini kunnes kokous lopeteltaisiin ja olisi syöminkien aika.
Ihan ensimmäiseksi (kuten kunnon risteilijän kuuluu) suunnistin Tax Freehen, josta mukaan tarttui tällä kertaa kaksi litraa viskiä (tarjouksessa), kartonki tupakkaa (pakollinen), sekä kori kaljaa (tarjouksessa; niin halpaa että olisi ollut rikos jättää se sinne lojumaan). Ja tietty pari tölkkiä kolaa, ihan vaan laimennukseksi. (”Tax Freestä ostettujen tuotteiden nauttiminen laivalla on kielletty” - just joo. Eiväthän ne edes joka kerta ota ostoksia talteen matkan ajaksi) Palasin hyttiin, ja ensimmäisen viskipaukun otettuani päätin lähteä käytäville katselemaan mitä laiva tarjoaisi. Kolan joukkoon jo avattuun tölkkiin lorahti melko vahva tujaus viskiä, ja tarkastuskierros alkoi. Suunnistin jäklleen alakansille, missä parhaat bileet tunnetusti ovat, ja ei kauaakaan tarvinnut autokannen alla haahuilla, kun löysin jo suht ison porukan iloisella mielellä (lue: nauttineita) olevia miehiä sekä pari aistakin. Näiden kanssa vietin
aikaani kunnes isä ilmoitti tekstiviestillä että siirtyminen syömään oli ajankohtaista, joten suuntasin matkani ravintolan puoleen.

Ruoka oli hyvää, ja sitä oli riittävästi sekä järjestys säilyi moitteettomana loppuun asti. Mitä nyt itse tuli juotua aika raskaalla kädellä kun se kerran oli ilmaista. Ja pari isän työkaveria jotka melko häpeilemättä kolmannen tuoppinsa jälkeen tuijottivat rinnuksiani ja koettivat parhaansa mukaan nähdä kaula-aukosta sisään. Kun sitten viimein pötsi
oli täynnä seisovan pöydän (onko niitä muunkinlaisia?) antimista, palailtiin kuka missäkin kunnossa takaisin omille hyteille. Seuraavana päivänä tiedossa oli vielä lisää kokoustamista ennen paluuta kotimaan kamaralle. Tosin kunnosta päätellen osa edustajista voisi jäädä kyllä punkkaansa kokoustamaan. Isä saatteli minut teatraalisesti käsikynkkää hyttiin, ja suljettuaan oven löysäsi kravattiaan.
- No niin, hän aloitti (hiukan sammaltaen)
- Niin no, vastasin, ja yritin olla naama peruslukemilla, vaikka tiesin kyllä mitä hän aikoi sanoa.

Hän oli aikeissa sanoa jotain, mutta ehdein ensin.
- Älä turhia, kyllä mä tiedän miks sä mut pyysit mukaan. Kyllä se mulle sopii.
Istahdin hytin pienelle yöpöydälle sänkyjen väliin, ja riisuin bleiserin ja vedin toppia alemmas.
- Saat sä koskea jos haluat …
Isä astui lähemmäs ja hitaasti ojensi kättään ja tarttui toiseen tissiini. Lämmin käsi leipoi rintaani ja eipä aikaakaan kun kielletyn teon ja humalan vaikutus iski. Tunsin kastuvani, ja nänni nousi pystyyn isän kättä vasten. Huokaisin.
- Riisu, hän kuiskasi korvaani.
Tein työtä käskettyä, ja kohta istuin hänen edessään pöydällä syntymäasussa. Levitin jalkoja ja hieroin klitoristani huulia nuollen.
- Haluutko sä nähdä kun mä runkkaan?
Nyökkäys. Aloitin leikkimisen itselläni, ja isä istui alas sängylle viereeni. Jatkoin isän katsellessa kunnes tunsin hänen kätensä reisilläni. Varmoin ottein hän levitti reiteni ja polvistui lattialle jalkoväliini. Kielen koskettaessa pilluani selkäni meni kaarelle ja naukaisin äänekkäästi.
- Joo … nuole mua … anna mulle hyvää …
Ukko osasi kyllä asiansa, se täytyy myöntää. Kauaa ei mennyt kun purin jo huultani ja vielä hetki lisää ja sain tehdä töitä etten lauennut heti hänen käsittelyssään. Tunsin miten mehut vitustani valuivat pitkin pakaraani pöydälle, ja ukko painoi persettäni vasten pöytää pitäen minua aloillaan samalla kun kieli jatkoi ihanaa työtään klitoriksella.
Inisin nautinnosta ja yritin painaa vastaan minkä pystyin. Sitten hän hitaasti hivutti kolme sormeaan sisääni. Kaksi ensimmäistä meni helposti, mutta kolmas venytti jo hiukan kipeästi. Voihkaisin, ja hän aloitti hitaat työnnöt edestakaisin naiden minua sormillaan. Koko ajan minua silmiin katsoen hän sanoi:
- Tule isille, Anne … näytä miten isin pikku tytöltä tulee !
Ynisin sekavasti ja purin hammasta. Pääni heittelehti puolelta toiselle ja huohotus täytti hytin. Kun ukko sitten
vielä käänsi sormensa ympäri ja alkoi kutitella G-pistettäni en enää kestänyt vaan annoin tulla. Koko alapääni nytkähti, ja lanteet täristen laukesin isän kädelle huohottaen kuin höyryveturi ja inisten hiljaa
- Anne tulee, Anne tulee!!!!

Vedin henkeä samalla kun isä kuoriutui vaatteistaan. Kyrpä seisoi pystyssä kuin pylväs, ja yritin siirtyä sitä hyväilemään, mutta ukko painoi minut takaisin pöydälle. Sitten hän nosti molemmat jalkani harteilleen, ja ohjasi mulkkunsa sisään. Huusin ääneen kun suuri tummanpunertava terska työnsi häpyhuuleni sivuun ja kulli painui orkun jäljiltä hellään pilluuni maiskahtaen irstaasti mennessään. Hitaasti hän painoi koko mitaltaan sisään, kunnes pohja
tuli vastaan. Luja ote puristi reisiäni vasten hänen karvaista rintaansa, ja haroin tukea sängyn reunoista minkä yletin. Paksu kyrpä tuntui sykkivän sisälläni, paisuvan vielä lisää. Pienin, kiusaavin työnnöin hän aloitti naimisen, ja aina kun terska palasi huulille, hän veti itsensä melkein kokonaan ulos ja hieroi terskallaan klitoristani ja pilluni huulia. Ulvoin häntä panemaan sen sisään, mutta hän kiusasi vain lisää.
- Mitä Anne haluaa?
- Aih … HHHH … pane se sisälle … nussi kunnolla!!!!!!!!!
- Miten kunnolla? Kerro isille mitä Anne tahtoo!
- HHHHHHHH … paina kyrpä sisään … kokonaan …pohjaan … !!!!!!!!
- Näinkö?
Ja yhdellä rajulla työnnöllä koko lenkki katosi taas sisään. Kiljaisin ja puristin pöydän reunoja rystyset valkoisena. Ukolla oli tosi paksu ja kova kyrpä, ja kaikesta kiimasta huolimatta se hiukan sattui. Ja taas ulos. Ja sisään. Joka kerta kokonaan huulille asti ulos, ja juurta myöten sisään. Temmoin vastaan, mutta olin lujassa otteessa enkä päässyt
irti.
- Soh … olepas nyt kiltti tyttö äläkä reuhdo! Isi antaa Annelle nannaa …
- Joo … anna … pane mua!
- Näinkö?
Ja taas voimalla sisään ja tahtia kiihdyttäen naiminen jatkui. Ulisin jo suoraa huutoa kun viimein toinen orgasmi tuli, ja sopersin saavani. Ukko työntyi murahtaen pilluni pohjaan asti, ja piteli minua lujasti aloillani kun tärisin orkun kourissa. Kyrpä syvällä sisälläni koko ajan. Saatuani valahdin aivan veltoksi. Isä nosti minut pöydältä syliinsä, ja istutti pystyssä sojottavaan parruunsa. Käyden itse sängylle selälleen.
- Ei me nyt vielä lopeteta … näytä isille miten Anne ratsastaa … näytä miten noi sun isot tissit hytkyy …

Henkeä haukkoen aloin ratsastuksen isän antaessa lanteista vauhtia. Aina välillä hän läimäytti pakaraani, ja kiljaisin joka kerta. Hiki alkoi nousta pintaan, ja henki kulki vinkuvin haukkauksin. Molemmin käsin yläsängyn reunassa roikkuen annoin mennä voimieni takaa. Ratsastin niin rajusti kun vain ikinä pystyin, ja tunsin (melko kivuliaasti) miten rintani hyllyivät tahdissa. Voihkinani ja huohotukseni alkoi jo olla melko kovaa, ja en tiedä oliko kyse enää
pelkästä nautinnosta vai sekoittuiko mukaan hiukan kivunparahdusta joka kerta kun istuin kullin maiskahtaen syvälle vittuuni ja tissit pompahtivat jälleen ylös alas. Huulta purren kiihdytin tahtia, ja ajattelin, että saakoon nyt niin rajua kyytiä ettei enää saa. Inisin ja vääntelehdin, ja kivusta huolimatta alkoi kolmas orgasmi tehdä tuloaan.
Tarrasin isään kuin pelastusrenkaaseen ja lanteita keinuttaen yritin puristella lihaksiani saadakseni hänetkin jo laukeamaan.
- Tule Annelle … anna mulle pillu täyteen … huohotin hänen korvaansa
- Anne saa taas … mä en jaksa enää … nyt … t … .t … t … tul ….TULEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MÄ SAAAAAAANNNN!!!

Isä nosti minut lujasti mutta hellästi pois sylistään, ja tärisin hänen otteessaan kun orgasmi kulki läpi vartaloni.
- Ei kai me nyt vielä lopeteta ? Onhan sulla vielä näytettävää vanhalle isälles …
Nyyhkäisin, ja isä asetti minut mahalleni pöydälle. Reisiin sattui, pöytä oli huonon mallinen, mutta pian hän työnsi tyynyn minun ja pöydän väliin. Sitten tunsin miten hän levitti pakaroitani ja asetti kyrpänsä vasten persettäni.
- Saahan isäkin kokeilla millaiselta tämä tuntuu … olet kirjoitellut netissä sellaista juttua että täällä on moni muukin vieraillut, joten eiköhän ole munkin aika ?
Purin rystystäni kun hän työnsi väkisin itsensä suoleeni. Silmissä salamoi ja huusin kivusta kun paksu kyrpä avasi
sulkijalihakseni ja täytti suolen. Hetken kuluttua kipu helpotti, ja aloin määkiä kuin kiimainen tamma isän astuessa persettäni lujin työnnöin.
- Onpas tiukka … luulisi että kaiken rassaamisen jäljiltä olisi löysä, mutta kyllähän tämä vielä …
- Aih … anna … lujempaa!
- Huuda isille Anne … huuda niin kuin sä huudat niille muillekin!!
- PANE MUA PERSEESEEN …. PANE MUA SUN ISOLLA KYRVÄLLÄ … MÄ HALUAN SEN SYVÄLLE
MUN PERSEESEEN !!!!!!!!!!!!! PANE MUA NIIN ET MULTA TULEEEEEEEHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
- Noin tekee kiltti tyttö!

Ukko painoi voimalla sisään perääni. Puristin pöytää ja valitin ja huohotin. Katsoin itseäni peilistä ja näin miten naamani punoitti, kaikki meikit valuivat pitkin poskia ja tissit hytkyivät naimisen tahtiin. Isä tarttui toiseen käteeni ja ohjasi sen pillulleni.
- Runkkaa vittuasi samalla … näytä miten isin pieni Anne-lutka tekee sen …
Sokeasti tottelin ja kaksi sormea painui sisään märkään vakooni. Tunsin välilihan läpi ukon kivikovan kullin suolessani, ja toivoin hänen pian tulevan. Halusin kuitenkin olla hänelle mieliksi, ja runkkasin minkä pystyin. Ennen kuin ehdin saada, hän kuitenkin vetäisi minut alas pöydältä, kontilleni lattialle. Hiuksista tarttuen hän komensi minua avaamaan suuni, ja työnsi kyrpänsä kurkkuuni heti totellessani.

- Ota suuhun … ota samalla lailla kuin viimeksi …
Imin minkä kykenin. Kalu työntyi kurkkuun asti, ja yökkäsin kuuluvasti. Kitkeränmakuista sylkeä purskahti suuhuni ja olisin sylkenyt kalun suustani mutta isä piteli hiuksista kiinni ja painoi huuleni vasten karvoitustaan. Sitten hänen
otteensa tiukkeni, ja muutaman työnnön jälkeen hän murahti
- Nyt tulee ! Isin Anne saa hyvää suun täyteen … ja tunsin miten kulli nytkähti kun kuuma sperma roiskahti kurkkuuni.
Sitä riitti ja riitti ja luulin jo tukehtuvani kun kyrpä viimein vedettiin ulos. Yökkäsin, ja rinnoilleni tulvahti ryöppynä syljensekaista spermaa. Tissini ja mahani olivat aivan tuon tahman peitossa, ja haukoin henkeä lattialla tuon lietteen
valuessa hiljalleen pitkin reittäni matolle. Isä istahti sängylle, ja veti syvään henkeä.
- Nyt pitää huilata hetki, mutta pian Anne-lutka saa lisää … nyt saat niin ettet pieneen aikaan haluakaan!
Kauhukseni huomasin, ettei tuo paksu, suonikas kyrpä osoittanut juurikaan väsymyksen merkkejä. Ukko kai otti salaa pillereitä … jäin siis lattialle keräämään itseäni ja odottamaan mitä tuleman piti ...

9

26162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelijä

tämä nyt oikealla osastolla, Tositarinoissa?

• Fundeeraaja

Tämä ei ehkä ole ihan oikealla osastolla, eikä muuten yllä laadultaan Annen "normaalitasolle"

Sanalla sanoen, olin vähän pettynyt lukemaani

• Nimetön

maku meni annestakin

• pete

sitä pikku-kikkeliäsi kun tätä kirjoitit ?

• Milla

Älä huoli mitä porukat kirjoittaa. Tämä oli oikeasti todella hyvä. Kokeile mielummin tuota kinky-palstaa ensi kerralla.
      Toivottavasti jatkat kirjoittamista. Tämä oli todella hyvä novelli. Kostuin läpimäräksi ja loput varmaan arvaatkin. ;)

• Toi laivalla tarina oli tosi hyvä..saa kyl kullin pystyyn ja runkkaamaan;) Olet muuten nätin näköinen nainen=)

• jasperi

Joo.. hyvin kirjotettu, mut aloin vähä epäilemään todenperäisyyttä, kun tarina tapahtuu kuitenkin laivalla, ja päähenkilöhän kirkuu koko ajan. Eikö henkilökunta yhtään ihmetellyt? Kai niiden ny olis pitäny tarkistaa, ettei oo mitään vakavaa meneillä? Ajattele vastaisuudessa tarinan kirjottamista johonkin muualle kuin tositarinoihin...:)

• Andy

Jos kerran isälles annoit...
      niin annatko kelle vain.. vaikka minulle

• hjfilhjgh

Kukahan runkkari tää "anne" on? Kuvassa amerikkalainen cheerleader ja kuva otettu kaliforniassa ja teksti selvästi miehen kirjoitama. Joku transu varmaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe