Opera 8.50 - suomeksi:

allaolevasta linkistä:

- http://www.opera.com/download/

HUOM! Valitse kielivalikosta "Finnish" ja lataa sitten, niin tulee suoraan suomenkielinen versio!

Terveisin, MM.

11

1563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opera on nyt ILMAINEN, eli EI rekisteröintimaksua, EI MAINOKSIA - lataa ja asenna ilmainen Opera v8.50, suositeltava tietoturvapäivitys tämäkin.

T. MM.

• Tietämätön..

Kiitos tiedosta.

Voiko uuden version asentaa vanhan päälle (8.0.2)
      vai poistaa entinen ja asentaa sen sen jälkeen uuden? Kiitos.

• poistamatta "alta" vanhaa versiota. Niin tein itsekin - palomuurisi varmaankin huomioi muuttuneen ohjelman pyrkivän ulos, kun menet verkkoon 8.50-versiolla ensi kertaa.

Että tällainen tapaus, t. MM.

• Tietämätön.
        Man-of-Mystery kirjoitti:

poistamatta "alta" vanhaa versiota. Niin tein itsekin - palomuurisi varmaankin huomioi muuttuneen ohjelman pyrkivän ulos, kun menet verkkoon 8.50-versiolla ensi kertaa.

Tämä. Kiitos.

• Harski
        Man-of-Mystery kirjoitti:

poistamatta "alta" vanhaa versiota. Niin tein itsekin - palomuurisi varmaankin huomioi muuttuneen ohjelman pyrkivän ulos, kun menet verkkoon 8.50-versiolla ensi kertaa.

mulla ainakin äsken heittti BSOD kun yritin vanhan päälle. Pitää huomenna kokeilla puhtaasti.

• Tietämätön.
        Harski kirjoitti:

mulla ainakin äsken heittti BSOD kun yritin vanhan päälle. Pitää huomenna kokeilla puhtaasti.

Eikä mitään häikkää ole ilmaantunut.

• juhnu

Juu lataus meni entisen päälle ongelmitta,mutta mistähän asetuksista sais tän siirrot pienennetyä ettei olis koko sivun alueella.Elikkä kun rupean lataamaan jotain tiedostoa,niin siirtoikkuna on koko näytön suuruinen ja jos pienennän siirtoikkunan samalla pienentyy ikkuna mistä olen lataamassa.En saa siirtoikkunaa pienenettyä niin että sivu mistä olen lataamassa ei pienentyisi mukana.Aikaisemmin sain siirtoikkunan pieneksi ja mistä olin lataamassa jäi normaalin kokoiseksi.

• asetuksista

Jos avaat palkin, jossa näkyy kaikki aukiolevat sivut "välilehtinä" niin on helpompi liikkua. Myös lataussivu aukeaa omaksi sivukseen.

paina hiiren oikeata nappia toolbarsien päällä ja paina mukauta tai customize. Sieltä etsit sitten oikean kohdan kokeilemalla.

• mutta, kun se on

hiukan yksinkertainen asetuksiltaan. Firefoxissakin näyttäisi olevan enemmän. Ei millään pahalla sanottuna.

• joppe

Kun menen sivulle http://www.habbohotel.fi/habbo/fi/
      opera ilmoittaa lisäosaa Shockwave for Directo ei ole asennettu.Napsauta lisäosan sisältöaluetta nähdäksesi
      lisätietoja.Kun napsautan tulee taulukko jossa lukee
      Tarvitset lisäosan Shockwave for Director tämän katselemiseksi.
      application/x-director
      Haluatko ladata lisäosan nyt? vastaan kyllä ja aukeaa pelkästään täysin valkoinen sivu jossa ei ole mitään tekstejä eikä kuvia.Eikä mitään latausta tapahdu.Missähän lienee vika??????

• näinpäin

Operan selaimesta tuosta ylhäältä "Työkalut" -> Pika-asetukset. Tai vaihtoehtoisesti F12.

Laita rasti kohtaan "Lisäosat käytössä"

Nyt pitäisi toimia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe