allaolevasta linkistä:
- http://www.opera.com/download/
HUOM! Valitse kielivalikosta "Finnish" ja lataa sitten, niin tulee suoraan suomenkielinen versio!
Terveisin, MM.
Opera 8.50 - suomeksi:
11
1563
Vastaukset
Opera on nyt ILMAINEN, eli EI rekisteröintimaksua, EI MAINOKSIA - lataa ja asenna ilmainen Opera v8.50, suositeltava tietoturvapäivitys tämäkin.
T. MM.- Tietämätön..
Kiitos tiedosta.
Voiko uuden version asentaa vanhan päälle (8.0.2)
vai poistaa entinen ja asentaa sen sen jälkeen uuden? Kiitos.poistamatta "alta" vanhaa versiota. Niin tein itsekin - palomuurisi varmaankin huomioi muuttuneen ohjelman pyrkivän ulos, kun menet verkkoon 8.50-versiolla ensi kertaa.
Että tällainen tapaus, t. MM.- Tietämätön.
Man-of-Mystery kirjoitti:
poistamatta "alta" vanhaa versiota. Niin tein itsekin - palomuurisi varmaankin huomioi muuttuneen ohjelman pyrkivän ulos, kun menet verkkoon 8.50-versiolla ensi kertaa.
Että tällainen tapaus, t. MM.Tämä. Kiitos.
- Harski
Man-of-Mystery kirjoitti:
poistamatta "alta" vanhaa versiota. Niin tein itsekin - palomuurisi varmaankin huomioi muuttuneen ohjelman pyrkivän ulos, kun menet verkkoon 8.50-versiolla ensi kertaa.
Että tällainen tapaus, t. MM.mulla ainakin äsken heittti BSOD kun yritin vanhan päälle. Pitää huomenna kokeilla puhtaasti.
- Tietämätön.
Harski kirjoitti:
mulla ainakin äsken heittti BSOD kun yritin vanhan päälle. Pitää huomenna kokeilla puhtaasti.
Eikä mitään häikkää ole ilmaantunut.
- juhnu
Juu lataus meni entisen päälle ongelmitta,mutta mistähän asetuksista sais tän siirrot pienennetyä ettei olis koko sivun alueella.Elikkä kun rupean lataamaan jotain tiedostoa,niin siirtoikkuna on koko näytön suuruinen ja jos pienennän siirtoikkunan samalla pienentyy ikkuna mistä olen lataamassa.En saa siirtoikkunaa pienenettyä niin että sivu mistä olen lataamassa ei pienentyisi mukana.Aikaisemmin sain siirtoikkunan pieneksi ja mistä olin lataamassa jäi normaalin kokoiseksi.
- asetuksista
Jos avaat palkin, jossa näkyy kaikki aukiolevat sivut "välilehtinä" niin on helpompi liikkua. Myös lataussivu aukeaa omaksi sivukseen.
paina hiiren oikeata nappia toolbarsien päällä ja paina mukauta tai customize. Sieltä etsit sitten oikean kohdan kokeilemalla.
- mutta, kun se on
hiukan yksinkertainen asetuksiltaan. Firefoxissakin näyttäisi olevan enemmän. Ei millään pahalla sanottuna.
- joppe
Kun menen sivulle http://www.habbohotel.fi/habbo/fi/
opera ilmoittaa lisäosaa Shockwave for Directo ei ole asennettu.Napsauta lisäosan sisältöaluetta nähdäksesi
lisätietoja.Kun napsautan tulee taulukko jossa lukee
Tarvitset lisäosan Shockwave for Director tämän katselemiseksi.
application/x-director
Haluatko ladata lisäosan nyt? vastaan kyllä ja aukeaa pelkästään täysin valkoinen sivu jossa ei ole mitään tekstejä eikä kuvia.Eikä mitään latausta tapahdu.Missähän lienee vika??????- näinpäin
Operan selaimesta tuosta ylhäältä "Työkalut" -> Pika-asetukset. Tai vaihtoehtoisesti F12.
Laita rasti kohtaan "Lisäosat käytössä"
Nyt pitäisi toimia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647