Pohdin uutta ilmettä piskuiseen wc:hen (ei suihkua). Onko olemassa tapettia, jota voisi pyyhkiä, joka kestää hieman roiskevettä ja ei kuitenkaan ole laskikuitua? Löytyykö muita hyviä ideoita? Pelkkä maalipinta on tylsä.
WC.n tapetointi
3
6081
Vastaukset
- eipä taida löytyä
puolipaneelihan se ratkaisu on tuommoisiin ollut,maalattu paneeli alaosaan,tapetti yläosaan hyvin kestää siivouksenkin ym.
- Angelion
Itse olen monipuolisessa sisustusliikkeessä töissä ja itselläni on ollut kohta kuuden vuoden ajan omassa wc:ssäni (bide-suihku ja pesuallas) alaosassa maalattava (maalin voi valita pesunkestäväksi) seinänpäälyste. Ei siis lasikuitua vaan paparipohjainen. Niitä saa myös tosi monissa kuviovaihtoehdoissa (mm. Patent Decor yksi valmistaja). Itselläni on yläosassa harjapesuakin kestävä kuviollinen vinyylitapetti (joka kestäisi vaikka alaosassakin). Niitäkin on tuhottoman suuri valikoima värejä ja kuvioita. Niin, tuon paperipohjaisen maalattavan päällysteen saa joskus sitten helposti irtikin jos niin haluaa (toisin kuin lasikuidun!!) Rohkeasti vaan kyselemään alan liikkeistä sopivia materiaaleja. Taatusti saat ihan toisennäköisen pikku-wc:n.
- suunnitteilla
Pienen wc:n remontoiminen.Wc:ssä on valkoiset kaapit, puolikaakelointi, ja peilin yläpuolella kohde valaisimet.Eli Wc on erittäin valkoinen, ja kirkas.Vaalean sinisen tapetin ajattelin poistaa, ja laittaa tilalle laikuitutaptin, ja maalata se tummalla värillä, jotain väriä kämppään, kuin aina sitä vaaleata.Tämä ruotsalainen tapetti on kuulemma hyvä, ja kestää myös pesua, eteisessä on sitä, ja on kestänyt hyvin, myös pienet kolhut.HArmi vaan ettei heiltä löydy tarpeeksi tummaa värivaihtoehtoa itsellini, niin pitää maalata veski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740