Aforismin tynkää

joggis

Mies on kuin viini, paranee vanhetessaan.
Nainen on kuin viini, muuttuu vanhemmiten etikaksi.

18

1870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuffe

      on vähän känninen olo koko ajan :) ja minä kun luulin että mulla on poikkeuksellinen serotoniinitaso...

      Missä iässä tämä muodonmuutos muuten astuu voimaa?

      Elli(Tuffe)Etikka

      • kalle-p-aa

        että etikka on näin syksyllä tärkeä aine. Se antaa säilyvyyttä ja makua.

        Siis älä pelkää rupsahtamista ;))


      • tuffe
        kalle-p-aa kirjoitti:

        että etikka on näin syksyllä tärkeä aine. Se antaa säilyvyyttä ja makua.

        Siis älä pelkää rupsahtamista ;))

        Etikassa säilötty hattara... nojoo, makunsa kullakin ;)))


      • kalle-p
        tuffe kirjoitti:

        Etikassa säilötty hattara... nojoo, makunsa kullakin ;)))

        eipä tulis ekana mieleen hattaraa säilöä ;)
        Enkä tiedä miten niitä kasvatetaan...

        perhana, kalle on lipsunut päätöksestään ;(
        Anna mulle piiskaa...........


      • kalle-p
        tuffe kirjoitti:

        Etikassa säilötty hattara... nojoo, makunsa kullakin ;)))

        tässä runo naisten kesäaskareista.
        Tään kirjoitin toiselle palstalle, mutta siitäs saatte ;))

        Karvat jos vain kutittaa
        sekä ulos pursuaa.

        Pois ne silloin ajellaan
        ja tulostakin ihaillaan.

        Peilistä näät posket somat
        ihan ovat karvattomat.

        Iho voipi punoittaa
        jos ei käytä Niveaa.

        Miten olis partavesi
        ettei kirput sinne pesi.

        Käytä silti jotain rasvaa
        ennen kuin ne karvat kasvaa.

        Nivealla suojaat viiman
        sekä poistat tuoksun k....n


      • tuffe
        kalle-p kirjoitti:

        eipä tulis ekana mieleen hattaraa säilöä ;)
        Enkä tiedä miten niitä kasvatetaan...

        perhana, kalle on lipsunut päätöksestään ;(
        Anna mulle piiskaa...........

        kasvatetaan tikulla.. Tivolilla ;)


      • (.)Y(.)
        kalle-p kirjoitti:

        tässä runo naisten kesäaskareista.
        Tään kirjoitin toiselle palstalle, mutta siitäs saatte ;))

        Karvat jos vain kutittaa
        sekä ulos pursuaa.

        Pois ne silloin ajellaan
        ja tulostakin ihaillaan.

        Peilistä näät posket somat
        ihan ovat karvattomat.

        Iho voipi punoittaa
        jos ei käytä Niveaa.

        Miten olis partavesi
        ettei kirput sinne pesi.

        Käytä silti jotain rasvaa
        ennen kuin ne karvat kasvaa.

        Nivealla suojaat viiman
        sekä poistat tuoksun k....n

        Naapuriinko, sie livahitkin?.. :DDD


      • tuffe
        (.)Y(.) kirjoitti:

        Naapuriinko, sie livahitkin?.. :DDD

        Minne sinä livahdit? Takaisin sieltä, ja vähän äkkiä!


    • Sani

      Kertookos se jostain? ;)
      Ei kandeis ainakaan purkaa katkeruuttaan yleistäen kaikkiin naisiin..
      Toisaalta taas, miksi mun tähän piti skriivata; "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"?? ;))

    • kannanotto

      mihin ei ole mitään lisättävää.

      =DW=

    • vastaan

      keski-ikä on koittanut,
      kun lääkekaappi on
      paremmin varustettu kuin
      baarikaappi.

    • keskiyonkehraaja

      Onni koputtaa jokaisen miehen ovelle, mutta useimmissa tapauksissa mies istuu lähimmässä kapakassa eikä kuule...

    • Pitää säilyttää vaakatasossa(pätee miehiin)ettei huonone mutta etikka säilyttää mitä vaan!

      • tuffe

        Meniköhän jo joggikselta jauh.. sori, korkki suuhun... ;)))


      • tuffe kirjoitti:

        Meniköhän jo joggikselta jauh.. sori, korkki suuhun... ;)))

        Korkkiini tais tulla vika ;-)

        Viini ja etikkaiset eväät ei sovi yhteen.
        Viini muutuu vanhemmiten etikaksi.

        PS Älä pidä korkkia suussasi. Nieltynä se voi estää hengittämisen.


    • kalle-p

      Pois joutaa, sanoi mies kun kalunsa karvattomaksi ajoi. Kun ei huvita seistä, ei tarvitse pehmeelläkään maata.

      Kiitos eräälle henkilölle ;)

      • olet olemassa!

        Jotenkin tuo sinun kommenttisi tuon aloittajan ilkeilyyn tasapainoitti tilannetta ja sai hyvälle tuulelle!
        Olisipa kaltaisiasi miehiä enemmän. Minä tykkään sinusta, pusuja sulle!


      • makeista nauruista...:))paras juttu aikoihin...


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe