Mies on kuin viini, paranee vanhetessaan.
Nainen on kuin viini, muuttuu vanhemmiten etikaksi.
Aforismin tynkää
18
1870
Vastaukset
- tuffe
on vähän känninen olo koko ajan :) ja minä kun luulin että mulla on poikkeuksellinen serotoniinitaso...
Missä iässä tämä muodonmuutos muuten astuu voimaa?
Elli(Tuffe)Etikka- kalle-p-aa
että etikka on näin syksyllä tärkeä aine. Se antaa säilyvyyttä ja makua.
Siis älä pelkää rupsahtamista ;)) - tuffe
kalle-p-aa kirjoitti:
että etikka on näin syksyllä tärkeä aine. Se antaa säilyvyyttä ja makua.
Siis älä pelkää rupsahtamista ;))Etikassa säilötty hattara... nojoo, makunsa kullakin ;)))
- kalle-p
tuffe kirjoitti:
Etikassa säilötty hattara... nojoo, makunsa kullakin ;)))
eipä tulis ekana mieleen hattaraa säilöä ;)
Enkä tiedä miten niitä kasvatetaan...
perhana, kalle on lipsunut päätöksestään ;(
Anna mulle piiskaa........... - kalle-p
tuffe kirjoitti:
Etikassa säilötty hattara... nojoo, makunsa kullakin ;)))
tässä runo naisten kesäaskareista.
Tään kirjoitin toiselle palstalle, mutta siitäs saatte ;))
Karvat jos vain kutittaa
sekä ulos pursuaa.
Pois ne silloin ajellaan
ja tulostakin ihaillaan.
Peilistä näät posket somat
ihan ovat karvattomat.
Iho voipi punoittaa
jos ei käytä Niveaa.
Miten olis partavesi
ettei kirput sinne pesi.
Käytä silti jotain rasvaa
ennen kuin ne karvat kasvaa.
Nivealla suojaat viiman
sekä poistat tuoksun k....n - tuffe
kalle-p kirjoitti:
eipä tulis ekana mieleen hattaraa säilöä ;)
Enkä tiedä miten niitä kasvatetaan...
perhana, kalle on lipsunut päätöksestään ;(
Anna mulle piiskaa...........kasvatetaan tikulla.. Tivolilla ;)
- (.)Y(.)
kalle-p kirjoitti:
tässä runo naisten kesäaskareista.
Tään kirjoitin toiselle palstalle, mutta siitäs saatte ;))
Karvat jos vain kutittaa
sekä ulos pursuaa.
Pois ne silloin ajellaan
ja tulostakin ihaillaan.
Peilistä näät posket somat
ihan ovat karvattomat.
Iho voipi punoittaa
jos ei käytä Niveaa.
Miten olis partavesi
ettei kirput sinne pesi.
Käytä silti jotain rasvaa
ennen kuin ne karvat kasvaa.
Nivealla suojaat viiman
sekä poistat tuoksun k....nNaapuriinko, sie livahitkin?.. :DDD
- tuffe
(.)Y(.) kirjoitti:
Naapuriinko, sie livahitkin?.. :DDD
Minne sinä livahdit? Takaisin sieltä, ja vähän äkkiä!
- Sani
Kertookos se jostain? ;)
Ei kandeis ainakaan purkaa katkeruuttaan yleistäen kaikkiin naisiin..
Toisaalta taas, miksi mun tähän piti skriivata; "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"?? ;)) - kannanotto
mihin ei ole mitään lisättävää.
=DW= - vastaan
keski-ikä on koittanut,
kun lääkekaappi on
paremmin varustettu kuin
baarikaappi. - keskiyonkehraaja
Onni koputtaa jokaisen miehen ovelle, mutta useimmissa tapauksissa mies istuu lähimmässä kapakassa eikä kuule...
Pitää säilyttää vaakatasossa(pätee miehiin)ettei huonone mutta etikka säilyttää mitä vaan!
- tuffe
Meniköhän jo joggikselta jauh.. sori, korkki suuhun... ;)))
tuffe kirjoitti:
Meniköhän jo joggikselta jauh.. sori, korkki suuhun... ;)))
Korkkiini tais tulla vika ;-)
Viini ja etikkaiset eväät ei sovi yhteen.
Viini muutuu vanhemmiten etikaksi.
PS Älä pidä korkkia suussasi. Nieltynä se voi estää hengittämisen.
- kalle-p
Pois joutaa, sanoi mies kun kalunsa karvattomaksi ajoi. Kun ei huvita seistä, ei tarvitse pehmeelläkään maata.
Kiitos eräälle henkilölle ;)- olet olemassa!
Jotenkin tuo sinun kommenttisi tuon aloittajan ilkeilyyn tasapainoitti tilannetta ja sai hyvälle tuulelle!
Olisipa kaltaisiasi miehiä enemmän. Minä tykkään sinusta, pusuja sulle!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437